Tijd voor een trans-gender gemeenschap?
Moderator: Moderators
- Diana
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ja hoor, steek de ogen maar eens lekker uit met 'zondags meestal vrij'. Meestal moet ik zondags werk inhalen waar ik door de weeks niet aan toe gekomen ben. Je weet wel, lekker rustig, geen telefoon en zo. Wat mij betreft is een avond of zaterdagmiddags ook de beste optie.
Ik zal dan voor Odin een pak papier meenemen, zodat hij rustig in een hoekje kan gaan zitten tekenen of schrijven.
Groetjes
Diana
Ilona[/quote]
Ik zal dan voor Odin een pak papier meenemen, zodat hij rustig in een hoekje kan gaan zitten tekenen of schrijven.
Groetjes
Diana
Ilona[/quote]
Aanstaande zaterdag is reeds vergeven... maar de 11-de, 18-de en 25-ste mei zijn nog bespreekbaar wat mij betreft. Misschien is de 18 zelfs wel heel mooi... ik zit nog een beetje met wat ik de 19-de doe, maar als dat gewoon doorgaat en ik een plekje op de bank of daaronder voor de nacht zou kunnen bemachtigen, zouden we eventueel de 19-de naar pinksterbrunch van Virgin kunnen gaanKitty schreef:zaterdagmiddag dan maar plannen ?
Everybody 's free... to feel good
- Diana
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Zaterdagmiddags komt mij inderdaad het beste uit. Ik heb de 11e, de 18e en de 25e vast in mijn agenda gezet. Ik hoor wel wanneer het dan wordt en waar (dat hoop ik tenminste anders loop ik de hele dag in A'dam rond te dolen op zoek naar...)
Voor de pinksterbrunch moet je echter niet op mij rekenen want die moet ik thuis dan weer zelf verzorgen.
Groetjes, Diana
Voor de pinksterbrunch moet je echter niet op mij rekenen want die moet ik thuis dan weer zelf verzorgen.
Groetjes, Diana
Same here... en volgens mij zit Kitty er - als opperhoofd van dit forum - net zo in als ik ze goed beluisterde op T&T rotterdam Zit alleen nog een beetje met onzekerheid m.b.t....... nou ja... dat hoop ik jullie de 25-ste te vertellenDiana schreef:Vindt het leuk jullie eens te ontmoeten. Hoor ik nog hoe of wat?
Trouwens... 3 mensen lijkt me wat mager als start voor een transgendergemeenschap... ik weet er nog wel een paar... zal ik die uitnodigen???
Liefs, Ilona
Everybody 's free... to feel good
- Diana
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Daar heb ik geen bezwaar tegen. Alleen vraag ik me af of dat met Kitty ook zo is. Als ik het goed begrepen heb komen we bij haar.
Ik hoor het dan wel. Misschien neem ik dan ook iemand mee als ze er tenminste wat voor voelt. Is wel al een bekende van Kitty.
Voor Odin zal het allemaal worst zijn denk ik, omdat die dan waarschijnlijk helemaal goed verwent zal worden.
Maar als we maar met z'n drieen zijn is dat voor mij ook niet erg. Meestal praat het in een kleine groep wat gemakkelijker en zeker als je elkaar nog niet kent.
Groetjes
Diana
Ik hoor het dan wel. Misschien neem ik dan ook iemand mee als ze er tenminste wat voor voelt. Is wel al een bekende van Kitty.
Voor Odin zal het allemaal worst zijn denk ik, omdat die dan waarschijnlijk helemaal goed verwent zal worden.
Maar als we maar met z'n drieen zijn is dat voor mij ook niet erg. Meestal praat het in een kleine groep wat gemakkelijker en zeker als je elkaar nog niet kent.
Groetjes
Diana
-
- is nieuw hier
hoi,
gisteren ben ik naar kritirion geweest om venus boy`s te zien
het geeft een goed beeld van de vele varriaties op het gebied van transgender.
of je biologisch als man of vrouw bent geboren,het maakt niet uit.
de filmgeeft een goed beeld van de transgender gemeenschap in new york.
de film laat vrouwen aan het woord die zich op verschillende manieren manifisteren als man,gedeeltelijk of helemaal.
war drijft hen?
ik zag veel herkenning en het is niet allen heel stijlvol in beeld gebracht maar ook heel informatief en wat betreft voor het oprichten van een transgender gemeenschap kan de film enigzins
wat betekenen.
groetjes roos
gisteren ben ik naar kritirion geweest om venus boy`s te zien
het geeft een goed beeld van de vele varriaties op het gebied van transgender.
of je biologisch als man of vrouw bent geboren,het maakt niet uit.
de filmgeeft een goed beeld van de transgender gemeenschap in new york.
de film laat vrouwen aan het woord die zich op verschillende manieren manifisteren als man,gedeeltelijk of helemaal.
war drijft hen?
ik zag veel herkenning en het is niet allen heel stijlvol in beeld gebracht maar ook heel informatief en wat betreft voor het oprichten van een transgender gemeenschap kan de film enigzins
wat betekenen.
groetjes roos