Maar werkt de gaywereld dat niet een beetje in de hand? Van de week sprak ik een (heterosexuele) vrouw over de Canal Parade. Haar reactie was er eentje van: "Ja sorry hoor ik kan er niet aan wennen! Niet normaal!" Vervolgens zei ze later: "Wij gaan als hetero's toch ook niet in ons blote kont op een boot staan dansen?" Dat vond ik wel treffend. Je wil serieus genomen worden, maar je zet jezelf neer op een manier die anderen "belachelijk"vinden.Edith schreef:“Homoseksualiteit wordt toch volledig getolereerd?”, hoor ik vele Nederlanders zeggen. Als ik met homo' of lesbiennes praat dan blijkt het toch heel anders te zijn.
Een programma als "Over mijn lijk!" van BNN werd anders wel heel goed bekeken en heel nederland praatte erover. Een vermakend programma zal in mijn ogen toch weer een beeld oproepen van "ja het zijn gewoon doorgedraaide homo's!"Edith schreef:Dus als je wilt dat travestie en transseksualiteit in de belangstelling komt te staan, dan moet je een vermakend televisieprogramma maken waarin wij belachelijk worden gemaakt en niet serieus worden genomen en waar de doorsnee Nederlander zich mee kan vermaken.
Over mijn lijk!