Nieuw haar groeit op de Veluwe...

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Chantal C. schreef: Veel vitamine B tot je nemen is goed voor je haargroei!
kijkt vertwijfeld d'r potje vitamine B

Volgens mij niet vitamine B alleen... :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Nou, vandaag was het dan zover: ik heb extensions! :D M'n haarwerk werd ik spuugzat van en had ik al een tijdje aan de wilgen gehangen. Ik heb 2 maanden met kort haar geleefd.
Vandaag was mijn haar lang genoeg om er een mooie bos haar van te maken. Het is nu schouderlang, goudblond, met slagen, zoals mijn eigen haar ook is. Verder zijn er highlights in verwerkt, drie kleuren door elkaar. Er zijn wat foto's gemaakt, die zal ik tzt wel ff posten.

Het kale plekje begint aardig te herstellen, na 8 maanden Andro.

Ik leef sinds september 2005 fulltime, maar het voelde vandaag alsof ik nog een keer "om" ben gegaan....

Liefs, Kitty.
Denise_trava
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 9:22
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Hoi Kitty,

Heb je al eens gekeken bij Hairconsultancy in Bussum? Die maken geweldige haarwerken (heb er een mogen dragen) die verankert worden in je eigen haar, waar je alles mee kunt doen; kleuren, douchen en ik geloof ook zwemmen (zover ik heb begrepen)

Ik ben toen door een hele leuke vrouw geholpen, ze had zelf ook een haarwerk in, ik geloofde het niet, het zag er zo echt uit!

Liefs,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Die oplossing kan ook, maar het blijft een haarwerk. In mijn werk, waar het makkelijk 30 graden of meer is, is het dragen van een haarwerk gewoon jezelf kwellen.

Ik heb nu mijn extensies (vandaag worden ze gewisseld), en op het werk vlecht ik mijn lange haar zodat het geen belemmerimng vormt. Voor mij zijn extensies meer natuurlijk en meer van jezelf als je begrijpt wat ik bedoel.

Kitty.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Hoi Kitty,

Zouden we eens foto's mogen zien van je hairextensions? Misschien een foto van 'voor' en eentje van 'na'?
Zelf heb ik er namelijk ook wel eens over na zitten denken, en het zou fijn zijn om eens een realistich beeld te zien van wat ze precies voor je kunnen betekenen.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Tijdens de eerste keer dat de extemsies gezet zijn, zijn er geen foto's gemaakt. Donderdag krijg ik nieuwe, dan laat ik wel foto's maken...

Liefs, Kitty.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

of je laat je haar gewoon groeien... :roll:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Tijn schreef:of je laat je haar gewoon groeien... :roll:
Ja, maar dat gaat zo traag... en dat geduld heb ik dus niet. Vergeet niet dat ik daarnaast ook nog optreed als zeemeermin en ik dus lang haar moet hebben. Ik kan niet even 3 jaar mijn shows en projecten stil gaan leggen tot mijn haar op lengte is...

Liefs, Kitty.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

mwoah, het mijne gaat opzich best snel, sinds begin 2004 ofzo, en het zit nu rond de 30 cm 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

mijn haar groeit pas snel
in 3,5 maand van bijna kaal naar 8 cm
op dit tempo hangen ze in juni op mun schouders :D
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

tijgertje schreef:in 3,5 maand van bijna kaal naar 8 cm
Dat is zeker snel zeg! Maar vergeet niet dat in de zomer je haar sneller groeit dan in de winter.

M'n eigen haar groeit "slechts" 1,3 cm in de maand... Of zoals morgen 30 cm in 8 uur :P :P :P

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Het haar groeit gemiddeld 1 cm per maand, en dat verschilt van persoon tot persoon.
In de zomer groeit het inderdaad sneller.
Als je van superkort komt, dan lijkt het in het begin supersnel te gaan, maar zodra het op je schouders hangt, dan lijkt het een eeuwigheid te duren voordat het weer een stuk langer wordt, en dat komt alleen omdat het niet meer zo veel opvalt dat het langer wordt :wink:
Een haar gaat gemiddeld 7 jaar mee, en in die cylus van 7 jaar is al je haar weer vervangen door nieuw haar.
Dat de een niet verder komt dan tot op de schouders, en de ander tot in de knieholtes, komt gewoon door de snelheid waarmee het groeit, dus als je haar gemiddeld 3 cm per maand groeit, is het na 7 jaar=12x3x7=252cm! :roll: Helaas heeft het in die tussentijd vaak veel te verduren door allerlei dingen van buitenaf, zoals verven, permanent, zon, chloor enz enz, dus ook nog naar gelang hoe sterk en dik je haar is kun je uitrekenen hoe ver je komt....ook hormonen, medicijnen, en algemene gesteldheid spelen mee...... :-? het is dus eigenlijk niet te voorspellen hoe lang je haar kan worden(vergeet ook nog erfelijkheid)
Succes meiden......LET THEM GROW!!! :D

veel liefs,
Betteke
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

betteke schreef: Als je van superkort komt, dan lijkt het in het begin supersnel te gaan, maar zodra het op je schouders hangt, dan lijkt het een eeuwigheid te duren voordat het weer een stuk langer wordt, en dat komt alleen omdat het niet meer zo veel opvalt dat het langer wordt :wink:
inderdaad, en dat is strontvervelend :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Marloes1982 schreef:Hoi Kitty,

Zouden we eens foto's mogen zien van je hairextensions? Misschien een foto van 'voor' en eentje van 'na'?
.
Bij deze dan :

Afbeelding

Afbeelding

Liefs, Kitty.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

heavy :D :D en tis langer dan het mijne :cry: :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Plaats reactie