breastgrow

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

angeliqeu-nl
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di aug 22, 2006 20:03
Locatie: flevoland

breastgrow

Bericht door angeliqeu-nl »

er is op deze side een van onze zusters bezig geweest of is nog bezig met het uitproberen van breastgrow van wehkamp is daar nog informatie over ik heb het meer dan een half jaar geleden als gast hier gelezen
voor eventuele antwoorden vast bedankt
groetjes angeliqeu-nl
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Om de zoveel tijd is er weer eens een topic over dit soort producten. ALs het helpt, helpt het maar een beetje. En voor wat het oplevert is het sowieso veel te duur. Maar ja, men wil zo graag en probeert het dan toch.

Niet doen!
Cyn.
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Hoi Angelique

Ik heb ooit een heelstuk over breast gro op het forum geschreven
hier is de link

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... breast+gro

groetjes
Sabine
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Cynthia schreef:ALs het helpt, helpt het maar een beetje.
En voor wat het oplevert is het sowieso veel te duur.
Niet doen!
Ik zag ze laatst ergens in de aanbieding staan.
Bij kruidvat of Etos, ik weet het niet meer.
Ik twijfelde om het te nemen, maar goed dat ik het niet heb gekocht.
SabineX
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: wo aug 17, 2005 22:27

Bericht door SabineX »

Hoi Hoi
om toch maar even op Cynthia haar waarschuwing tegen gas te geven.
Ik heb toch een A cupje gekweekt met breast gro van niks af en ik weet een a cyupje is niet veel maar toch als ik straks aan de hormonen ga heb ik die a al als voorsprong, bovendien het gevoel van je eigen borsten is wat mij betrefd zoveel beter dan ciliconen opvullingen dat het 't zeker waard is geweest, maar die keus ligt uiteraard bij iedereen zelf.
Groetjes
Sabine
Gebruikersavatar
isabel
dagelijks aanwezig
Berichten: 99
Lid geworden op: za aug 07, 2004 17:10
Locatie: provincie Zeeland

Bericht door isabel »

ach, de werkzaamheid van stoffen is zo afhankelijk van de persoon, dat zeggen dat iets werkt of niet werkt voor een ander haast niet kan. nou twijfel ik sterk aan dit breast-gro product, en wat ik ervan gelezen heb is niet hoopvol, het zou met name op de melkklieren werken als ik het me goed herinner. Maar ook echte hormonen hoeven niet of nauwelijks resultaat op te leveren. Een aardige indicatie lijkt te zijn de mate waarin je lichaam vet vasthoud. hormonen zorgen voor het herverdelen van het vet naar de plekken van het lichaam waar het bij vrouwen makkelijk blijft zitten, de borsten, billen en bovenbenen, waar het bij mannen het liefst op de buik blijft zitten.

Heb je geen vet, dan is er ook niks te verdelen en komt er van borstgroei en bredere heupen ook niet veel terecht...behalve als je aankomt.

2,5 jaar hormonen hebben bij mij geen enkel zichtbaar effect gehad, niet oo lichaam en niet in mijn gezicht.

groetjes,
Quinty
- die een prachtige volle B-cup heeft uit pure siliconen ;-)
Gebruikersavatar
isabel
dagelijks aanwezig
Berichten: 99
Lid geworden op: za aug 07, 2004 17:10
Locatie: provincie Zeeland

Bericht door isabel »

ach, de werkzaamheid van stoffen is zo afhankelijk van de persoon, dat zeggen dat iets werkt of niet werkt voor een ander haast niet kan. nou twijfel ik sterk aan dit breast-gro product, en wat ik ervan gelezen heb is niet hoopvol, het zou met name op de melkklieren werken als ik het me goed herinner. Maar ook echte hormonen hoeven niet of nauwelijks resultaat op te leveren. Een aardige indicatie lijkt te zijn de mate waarin je lichaam vet vasthoud. hormonen zorgen voor het herverdelen van het vet naar de plekken van het lichaam waar het bij vrouwen makkelijk blijft zitten, de borsten, billen en bovenbenen, waar het bij mannen het liefst op de buik blijft zitten.

Heb je geen vet, dan is er ook niks te verdelen en komt er van borstgroei en bredere heupen ook niet veel terecht...behalve als je aankomt.

2,5 jaar hormonen hebben bij mij geen enkel zichtbaar effect gehad, niet oo lichaam en niet in mijn gezicht.

groetjes,
Quinty
- die een prachtige volle B-cup heeft uit pure siliconen ;-)
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

*merkt een dubbele post*

volgens mij valt dit opzich wel onder de categorie Tell-Sell troep. veel woorden en weinig daden met dat spul.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Ach....ik geloof ook echt niet in die rommel!!
Pure geldklopperij, is net zoiets als een haargroeimiddel, zolang je het gebruikt lijkt het te werken, maar zodsra je stopt in no time weer terug bij af.Zal bij dit middel ook wel zo zijn...... :-? Geldt ook een beetje voor je borstgroei d.m.v. hormonen.In het begin slik je een hogere dosis, maar na je srs ga je dit afbouwen, en zie je ook langzaam je borsten weer slinken :( (was bij mij tenmiste zo!)Toen ik dit ter sprake bracht bij mijn endocrinoloog vond hij het beter om siliconen te plaatsen dan weer die dosis hormonen te verhogen.Het voordeel daarvan is natuurlijk dat je minder last hebt van vet op de "verkeerde"plaatsen zoals de heupen....ik had van mezelf al flinke billen! 8) en je hoeft niet bang te zijn dat de zwaartekracht vat krijgt op je borsten(in geval van siliconen worden ze alleen maar mooier van vorm naarmate je ze langer hebt!) :wink:
Afbeelding
liefs,
Betteke
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik heb even een vraag tussendoor..

Sinds 13 Maart dit jaar slik in Androcur en gebruik ik 2x 50Mg Estradiol pleisers per week. Ik heb nog lang geen A cup.

Heeft het zin om 'breastgrow' te gaan gebruiken in mijn geval?
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Je moet geduld hebben meisje..
Ik zou niet zomaar dingen door elkaar gaan slikken, is nergens goed voor, meer schadelijk.
Volgens mij werken plijsters langzamer dan tabletten... Dus het komt vast wel...Ik ben blij met mijn A+ maar dat heeft ook meer dan 2 jaar geduurd.
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Derya schreef:Volgens mij werken plijsters langzamer dan tabletten...
Pleisters hebben een lagere dosering, maar het komt sneller in je bloed terecht. Pillen hebben een hogere dosering, maar de werkzame stof komt pas in je darmen in je bloed terecht. Tegen de tijd dat die pil afgezakt is naar je darmen, is de dosering gelijk aan een pleister.

Dat heeft de endo mij ooit verteld...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Florieke19 schreef:Ik heb even een vraag tussendoor..

Sinds 13 Maart dit jaar slik in Androcur en gebruik ik 2x 50Mg Estradiol pleisers per week. Ik heb nog lang geen A cup.

Heeft het zin om 'breastgrow' te gaan gebruiken in mijn geval?
Florieke,

je moet nou eenmaal geduld hebben. Blijkbaar heb je dat niet.

En nou kun je op andere fora dezelfde vragen wel gaan stellen, je kunt de hoeveelheid hormonen verhogen, of middeltjes toevoegen, je borsten gaan daar NIET sneller van groeien. Een hogere dosis hormonen is alleen maar slechter voor je lichaam; zeker als je dat in pilvorm slikt.
Maar het is jouw lichaam; je moet doen wat je niet laten kunt.
Cyn.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Florieke19 schreef:Sinds 13 Maart dit jaar slik in Androcur en gebruik ik 2x 50Mg Estradiol pleisers per week. Ik heb nog lang geen A cup.
Florieke, het schijnt niet mogelijke te zijn om estradiol en breastgro tegelijk te gaan gebruiken. Het effect zou zelfs tegengesteld werken: dat je proces trager gaat... Details weet ik er niet van.

Kitty.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Heel veel borstvergrotingsprodukten bevatten hop of stoffen uit hop. Die hop-stoffen hebben een hormonale werking en zijn volgens medici bepaald niet ongevaarlijk.

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Plaats reactie