Zoek gendertherapeut
Moderator: Moderators
Zoek gendertherapeut
Hallo dames,
Wie weet er een goede gendertherapeut in de buurt van Utrecht??
Groetjens,
Nicole
Wie weet er een goede gendertherapeut in de buurt van Utrecht??
Groetjens,
Nicole
Let it be..
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
- eline bergman
- is nieuw hier
Gendertherapeut
Kent er iemand toevallig een goede therapeut in de buurt van Amsterdam. Van het VU genderteam heb ik de volgende namen gekregen, maar ik wou eventjes dubbelchecken.
-Kyomi Meyer
-Ingeborg Timmerman (kan het niet goed lezen, maar ik denk dit er staat)
-Kyomi Meyer
Re: Gendertherapeut
Ik vind Kyomi Hartstikke goed. Ze helpt je jezelf te vinden en ik ben er supertevreden over. Kyomi heeft zelf ook bij de VU gewerkt maar is voor zichzelf begonnen. Ze zit in Hilversum waar je ook heel makkelijk kan parkeren met de auto.eline bergman schreef:Kent er iemand toevallig een goede therapeut in de buurt van Amsterdam. Van het VU genderteam heb ik de volgende namen gekregen, maar ik wou eventjes dubbelchecken.
-Kyomi Meyer
Cynthia,Cynthia schreef:Tanja is niet alleen een van de bekendste gendertherapeuten, maar haar conclusies worden door het VU overgenomen (als een van de weinigen). Ook niet onbelangrijk denk ik.
Ik heb dit eerder (begin dit jaar) een keertje aan Tanja gevraagd, maar toen vertelde ze me dat ze alleen een verslag mag geven met wat voor tests e.d. zijn uitgevoerd en welke therapie eventueel is toegepast. Het VU wil blijkbaar niets (meer) horen over haar conclusies. Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Groetjes,
Joyce
Joyce, lijkt me een goed plan.Joyce_ schreef:Cynthia,Cynthia schreef:Tanja is niet alleen een van de bekendste gendertherapeuten, maar haar conclusies worden door het VU overgenomen (als een van de weinigen). Ook niet onbelangrijk denk ik.
Ik heb dit eerder (begin dit jaar) een keertje aan Tanja gevraagd, maar toen vertelde ze me dat ze alleen een verslag mag geven met wat voor tests e.d. zijn uitgevoerd en welke therapie eventueel is toegepast. Het VU wil blijkbaar niets (meer) horen over haar conclusies. Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Ik heb zelf nooit met haar te maken gehad, en heb de verhalen dus niet uit de eerste hand. Maar wat ik schreef is zoals het mij verteld is.
Het kan best dat de VU de regels ondertussen wat heeft aangescherpt en dat het vroeger wel zo was, maar dat het ondertussen niet meer geldt.
En voor de informatieverstrekking hier is de huidige situatie natuurlijk het enige dat telt.
Cyn.
Het verhaal van Tanja is inderdaad zoals ik dacht begrepen te hebben. Het VU neemt geen diagnoses over, maar bepaalt ze zelf.Joyce_ schreef:Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Het heeft toch zeker zin om in bepaalde situaties eerst naar een gendertherapeute te stappen. Tanja kan je b.v. helpen om stabieler te worden en meer overtuigd van je eigen wensen en gevoelens, hoe die dan ook mogen zijn. Dat zal dan zeker zijn invloed hebben op het verloop van een eventueel toekomstig traject bij het VU.
Joyce
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Bedankt voor de info Joyce!Joyce_ schreef:Het verhaal van Tanja is inderdaad zoals ik dacht begrepen te hebben. Het VU neemt geen diagnoses over, maar bepaalt ze zelf.Joyce_ schreef:Ik zal het komende week nog een keertje vragen, want het is toch wel belangrijk.
Het heeft toch zeker zin om in bepaalde situaties eerst naar een gendertherapeute te stappen. Tanja kan je b.v. helpen om stabieler te worden en meer overtuigd van je eigen wensen en gevoelens, hoe die dan ook mogen zijn. Dat zal dan zeker zijn invloed hebben op het verloop van een eventueel toekomstig traject bij het VU.
Joyce
Dat is zeker goed om alvast te weten, al is de VU voor mij nu geen issue.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"