Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ook nog iets wat dus extra is. Je oude kapotte panty's zijn dus hiervoor heerlijk te gebruiken. Zodoende krijg je wel een voorraadje met heupbandjes en beenstukjes. :D :D :D Kun je de gedragen nylongaff's even schoonmaken in een handwarm sopje. Levert weer wat extra euro's op door minder of geen tape meer te kopen. :D :D en kun je het weer besteden aan ......
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

idd zijn die laddertjes toch nog ergens goed voor :D
Afbeelding
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik lijk wel reclame te maken voor de nylongaff :D maar het bevalt steeds beter. Probleem met tape was wel eens dat de balzak aan de zijkant er tussenuit gluurde of dat na verloop de penis enigszins verkeerd ging zitten. Door bij bevestiging alles goed te "verpakken" en goed in de lies te drukken blijft het veel beter zitten. Voorkant kun je zo breed maken als je nodig vind door dit zo ver mogelijk naar de liesplooi te trekken. Zo crëeer je een mini voorkantje van een tanga. Verder is het gebruik van een maandverbandje voor eventuele "druppelen" ook verbeterd. Als je dit aan de binnenkant (dus in het beenstukje) doet blijft het ook goed zitten en krult het niet zo op. Vandaar ook het advies om meerdere nylons te gebruiken :o :o Effe in een wasje en schoon is het weer.
With Love and Lightness.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb me eindelijk ook aan de huisvlijt gezet, en ik begrijp niet dat ik dit niet veel eerder heb gedaan.
Het werkt echt fantastisch. Ik had eerst wel een te kort beenstuk genomen, maar toen ik daar minder zuinig mee omging was het echt perfect. Het tweede leven van mijn oude panty's ligt nu vast :-) .
Ik heb hem direct een paar uur uitgeprobeerd, en wat ik ook deed alles bleef keurig op zijn plaats zitten.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

:D Hier zat ik op te wachten :) Vroeg mij al af of je het geprobeerd had en of er anderen zijn die dit idee overgenomen hebben.

Ik ben er zéér content mee in ieder geval!!! Het is de gehele dag te dragen en incl. verbandje. Zit het even verkeerd? t'spulletje terugleggen en even een rukje aan de achterkant :D Ik draag onder mijn mannenkledij regelmatig slipjes en tanga's en durfde het niet aan om met tape alles terug te leggen (teveel werk en met een tasje met tape etc naar toilet naar de wc te gaan ho maar) maar nu wel. Op het werk (veel lopen en bukken ) heb ik het ook al een paar keer gedragen met een loshangende bloes over de broek dragend en ze kunnen er dan ook niets van zien. :)

Verder had ik dat probleempje ook met een te klein stukje, maar opzich heeft dat ook weer een voordeel . Als je een slipje draagt met een doorzichtige voorkant dan zie je weinig van het stukje. Die van mij komt dan keurig te zitten aan het begin van de penis. Met de aanwezig beharing :lol: wat enigszins over de rand kan vallen lijkt het geheel redelijk zichtbaar als een enigszins behaarde pubis (keurig geschoren in een model hoor) onder het doorzichtge voorstukje. :oops:

Als ik er zo aan denk moet het ook s'nachts te dragen zijn onder een mooi slaapsetje of zo :oops: Bij goed aanbrengen zou het probleem (t' is maar hoe je het wil bekijken :D ) van een erg zichtbare ochtenderectie sterk verminderd zijn. ( het is er wel maar zou in bedwang gehouden kunnen worden) Moet dit binnenkort maar eens uittesten :oops:
With Love and Lightness.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het is veel minder gedoe dan tapen, en het blijft altijd zitten. De erectieproblemen heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar ik verwacht niet dat die veel problemen zullen opleveren.

Irene
Kleine stapjes
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Het klinkt allemaal wel goed, maar ik blijf het toch een beetje oncharmante oplossing vinden :(
Liever draag ik gewoon een mooie slip of iets dergelijks, want hoewel dit best goed zal werken denk ik dat het er (net zoals met tape) niet echt mooi uit ziet. Of draag je er een slip overheen?
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté Marloes

Inderdaad draag je er een slipje of zelfs een miniscule string er overheen. :)
Zal even proberen te beschrijven wat je eigenlijk ziet als je alleen de nylongaff draagt. Voorkant beenstukje: vermoedelijk ligt het er wel aan hoe groot je geslachtsdeel is maar hier zie je eigenlijk een driehoekje nylon wat net boven de plek komt waar je ballen bij het tucken verdwijnen. Eenmaal had ik een kort stukje been gebruikt en dit kwam zelfs vlak boven het bevestigingpunt van mijn penis. Kortom een klein stukje is zichtbaar. Heb je eventueel schaamhaar dan camoufleert dit als het er boven uit komt zelfs ook nog de rand van het nylon. Wat ik ook prettig vind is dat de getuckte ballen nu beter bij elkaar zitten doordat dit ook beter op hun plaats blijft zitten ik het nylon even goed in mijn liesplooi kan spreiden. De eventuele scheiding wat soms zichtbaar is tussen beide ballen is hierdoor vermindert.

Voorkant band van de panty: Door het gebruik van alleen de bovenste rand gaat deze eigenlijk opkrullen bij gebruik en krijg je een randje wat ongeveer net zo breed is als de heupbandjes van de meeste strings. Wat ik doe is dit bandje zoveel mogelijk onder de bandjes van de strings te plaatsen en met een slip zie je er nog minder van. :D

Gisteren een string gedragen waarvan de voorkant grotendeels doorzichtig was. Het nylon stukje aan de voorkant kwam ten hoogsten een halve centimeter boven het kruisgedeelte uit.

Achterkant. :D :D :D moest even naar boven om dit voor de spiegel te zien :D :D :D Draag nu een slip een de uiterste rand van het beenstukje bevind zich net onder de naad van het kruisstukje van achteren. Als ik mijn hand erop leg dan bevind de rand zicht op mijn staartbeentje. Doordat het beenstukje hier bijelkaar getrokken wordt is de breedte niet meer dan een halve centimer. De heupband gaat in een v - vorm naar boven naar de heupen. Dus ook hier een minime zichtbare streepje ter groote van een bandje van een string.

Marloes, dit geheel is eigenlijk in het geheel niet zichtbaar. Mocht je strakke kledij dragen dan zullen ze zich ten hoogste afvragen of je een string draagt :) En het blijft echt de gehele dag zitten. Naar het toilet gaan? geen probleem want je trekt als het ware je slipje's uit doordat je tegelijkertijd ook de nylongaff kunt meenemen. Als je net zoals ik een verbandje tegen eventuele druppelen tussen het beenstukje plaats dan is dit ook in éénmaal naar beneden. Als je klaar bent dan hupsakee even tucken, nylongaff terugplaatsen, slip of string omhoog en klaar is dhiamara. Niets geen plakstrepen meer op mijn penis, niks geen gerotzooi meer met tape en losschietende tape wat je weer opnieuw even moet plakken. Het je het gevoel dat het even niet goed zit? Even een rukje aan de achterkant van de gaff en alles zit weer goed.

Het voorstukje kan eventueel bij het dragen ook tot een streepje samentrekken maar dit vind ik niet prettig zitten en ik zorg dus ook altijd dat de zijkanten goed in de liezen zit om de balzak heen. v - vorm (die van mij zijn gelukkig niet groot en is daardoor ook weinig zichtbaar)

Het voelbaarheid van het geheel zou je kunnen beschouwen als het dragen van een strakke string dus dat is ook geen probleem

Gisteren iets gepost over ochtend- erectie wat als resultaat heeft dat Willie Wortel 's ochtends boven een slip of string komt en vannacht de gaff aangehouden met slip. resultaat was vanmorgen alleen een dikke bult onderaan en de rest van de penis was keurig tegengehouden door de gaff en string. :oops:

Kortom marloes, ik zie tot nu toe alleen maar voordelen van dit geheel :D ---------

Het zichtbaarheid van het geheel is nihil. Dus voor mij is het onderste gedeelte opgelost. Ik kan voor mijn gevoel dit dagelijks dragen. Onder mannenkledy is er ook niets te zien. Alleen dan geen bult aan de voorkant maar doordat ik altijd blouses of t- shirts los draag en niet in de broek stop is hiervan dan ook niets of weinig te zien. Gelukkig mag dit op het werk wat ik doe :)

Wat zichtbaarheid betreft vind ik het zéér jammer dat het dragen van een bh véél en véél meer zichtbaar is. Als dat niet zo was dan zou ik ook de gehele dag onder mijn mannenkleding een bh dragen eventueel zonder protheses. Zelfs het dragen van een topje of i.d. zou teveel zichtbaar zijn :oops: en dus dagelijks als man zijnde niet te dragen.

Marloes als ik jou foto zo bekijk (slank) zou je echt geen enkele probleem hebben met het dragen van deze nylon gaff.

Kortom meisje, zet je aan enkele minuutjes huisvlijt en in mijn ogen (ervaring) zul je genieten van het resultaat.

Zou graag jou ervaring vernemen op dit forum :)
With Love and Lightness.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik sluit me helemaal bij Dhiamara aan:

Zelfs zonder slipje (niet gebruikelijk) zie je er aan de voorkant niets van omdat de bandjes in je beenplooien verdwijnen (als je zit).

Irene
Kleine stapjes
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Ik ga dit zeker ook proberen.

Alleen .... waar blijven die panty's met ladders? Als je ze nodig hebt, gebeurt het niet :)

Groetjes,

Joyce
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

dhiamara schreef:Wat zichtbaarheid betreft vind ik het zéér jammer dat het dragen van een bh véél en véél meer zichtbaar is. Als dat niet zo was dan zou ik ook de gehele dag onder mijn mannenkleding een bh dragen eventueel zonder protheses. Zelfs het dragen van een topje of i.d. zou teveel zichtbaar zijn :oops: en dus dagelijks als man zijnde niet te dragen.
De zichtbaarheid van een bh vind ik ook wel lastig, ik draag die dus nooit zo onder mijn gewone kleding. Eigenlijk ook niet als ik ga shoppen, terwijl dat toch wel handig zou zijn om goed te kunnen zien of iets mooi past. Nee, geheel "en femme" shoppen zou dan misschien handiger zijn, maar dat durf ik toch (nog?) eigenlijk niet :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Kim_E schreef:Nee, geheel "en femme" shoppen zou dan misschien handiger zijn, maar dat durf ik toch (nog?) eigenlijk niet :-?
Uiteraard ben ik in het begin ook bang geweest om de straat op te gaan.
Maar nu ik inmiddels over die drempel heen ben gestapt (letterlijk en figuurlijk) vind ik het jammer dat ik er niet eerder mee begonnen ben.
In de winkels zelf zal je geen problemen hoeven te verwachten. En anders loop je gewoon weer de winkel uit.
En zolang je op straat in de massa opgaat (dus geen al te opzichtige kleding), geeft dat ook weinig problemen. Hooguit een keer worden nageroepen, maar dat is een kwestie van een dikke huid kweken of oostindisch doof zijn.
Maar ik kan je natuurlijk met deze woorden niet overhalen. Op een keer zal je er zelf aan toe zijn. Bij mij heeft het twintig jaar geduurd. Hopelijk gaat het bij jou wat sneller.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Dorothy schreef:
Kim_E schreef:Nee, geheel "en femme" shoppen zou dan misschien handiger zijn, maar dat durf ik toch (nog?) eigenlijk niet :-?
Uiteraard ben ik in het begin ook bang geweest om de straat op te gaan.
Maar nu ik inmiddels over die drempel heen ben gestapt (letterlijk en figuurlijk) vind ik het jammer dat ik er niet eerder mee begonnen ben.
In de winkels zelf zal je geen problemen hoeven te verwachten. En anders loop je gewoon weer de winkel uit.
En zolang je op straat in de massa opgaat (dus geen al te opzichtige kleding), geeft dat ook weinig problemen. Hooguit een keer worden nageroepen, maar dat is een kwestie van een dikke huid kweken of oostindisch doof zijn.
Maar ik kan je natuurlijk met deze woorden niet overhalen. Op een keer zal je er zelf aan toe zijn. Bij mij heeft het twintig jaar geduurd. Hopelijk gaat het bij jou wat sneller.

Dorothy.
Ik was in ieder geval niet van plan om het vanaf nu nog twintig jaar te laten duren voor dat ik het durf. In de winkels ben ik in ieder geval niet (meer) bang, ik ben ook nog nooit ergens buiten gezet wegens overmatige belangstelling voor de damesafdeling. Ik hoorde vorige week wel twee vrouwen fluisteren: "Is dat nou een man daar?", toen ik met een arm vol kleren langs de rekken ging. Nou ja, wat kan je anders verwachten als je niet 'en femme' bent, niet dat ik het stereotype bouwvakkerspostuur heb, maar zelfs een blinde vink ziet nog dat ik niet het lichaam van een vrouw heb. Het is wel zo dat als ik ga shoppen, dan doe ik dat wel in grote stad en niet in een klein gat ergens in de bible belt. En toch snap ik mij zelf niet, waarom heb ik er geen probleem mee om gewoon, DRAB zeg maar, rustig een leuk rokje ofzo uit zoeken en daarmee in de paskamer te verdwijnen, terwijl ik niet keurig uitgedost "in het wild" over straat durf. :-? Is het toch de angst om door de mand te vallen (stem!), of het bekende buren-issue bij het van huis weggaan???
Ik heb in ieder geval geen zin om de rest van mijn leven in de kast te blijven zitten, dus ik probeer toch maar stap voor stap mijn schroom te overwinnen. In ieder geval heb ik nog op mijn lijstje staan om ergens de komende maand(en) mij maar eens in een "T&T-reservaat" :wink: te wagen. Hopelijk wordt de volgende drempel dan ook lager.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lekker off-topic, maar wat geeft het.

Ik probeer me altijd zo onopvallend mogelijk te kleden als ik ga shoppen. Als je in een kort rokje op hoge hakken door de stad gaat val je altijd op (ook als vrouw overigens) en als je je onopvallend kleed kijkt niemand naar je. Ik heb speciaal voor die gelegenheid een pantalon aangeschaft hoewel ik liever een rok draag.

Irene
Kleine stapjes
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Je laat het in ieder geval erg goed klinken Dhiamara! Ik zal het toch wel een keertje uitproberen dan. Maar inderdaad, net als Joyce... nu eerst nog een keertje ladders krijgen in m'n pantys!

Maar het dragen onder een slip of zelfs string klinkt erg aantrekkelijk. Toch ben ik nog steeds van plan om zelf een aantal slips te maken, die alles mooi weg werken en speciaal voor zo iemand als ik gemaakt zijn. Dat lijkt me nog nét iets beter dan deze tussen oplossing. Maar tot die tijd is dit misschien wel een goed idee :)

Zodra ik het heb geprobeerd zal ik mijn ervaringen plaatsen, maar het kan nog wel een weekje of twee duren.
Plaats reactie