LANGE ROK

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

erif
is nieuw hier

LANGE ROK

Bericht door erif »

Hallo,
Als travestiet moet ik nog een beetje uit de kast komen, mijn vrouw weet er wel van en is gelukkig erg ruimdenkend.
Mijn vraag is: zijn er onder jullie ook die zoals ik graag als een trutje rond lopen, ik bedoel met een degelijke katoenen slip, panties en een lange rok.
Een soort gereformeerd tutje dus.
Ik heb een beetje het idee dat ik hier nogal een uitzondering ben.
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

hoi erif,

sja jemig, wat maakt 't uit? Als jij het heerlijk vind om te 'tutten' - en je vriendin loopt niet gillend weg - moet je dat gewoon doen... Je merkt vanzelf wel of dat 'het is' of wie weet wordt het later iets anders. There's only one way to find out....

Ik hou ook wel van lange rokken hoor maar ik moet goed op 't model letten; ik heb een of twee rechte en die staan dus voor geen meter. Ik heb meer 't A-lijn model nodig.

Ik heb een luchtige strandrok (licht wit linnen) en ook nog wel een strokenrok maar die is ietsje minder lang en erg onopvallend - is nl tegenwoordig erg in.

Voor mezelf vind ik rokjes net boven de knie of soms net onder de knie redelijk goed staan dus draag ik die het meest, afgewisseld met wat verschillende broeken.

groetjes & knuffel,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik heb ondertussen een stuk of drie rokken die tot de grond komen :lol: maar dat is opzich gewoon omdat ik ze mooi vind en ze zitten lekker (lang leve satijn).
het kerkgangertje is nou niet echt een look die ik mooi vind ofzo, dus zo zal ik niet gaan rondlopen
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ik vind lange rokken, zo ongeveer net over de knie tot halverwege de kuiten, ook wel mooi. Vooral ook omdat ik niet van die mooie kniëen heb.
Maar net als Tijn, kies ik ze wel van een kleur en stof, zodat ik er niet als een oud dametje uitzie.
Of er meer zijn die er als een trutje willen uitzien? Ik weet niet goed wat ik onder 'trutje' moet verstaan, maar op T&T avonden in Nieuwegein heb ik kennis gemaakt met een man van ruim 70 die zich ook kleedde als een vrouw van die leeftijd en dan ook nog in de stijl van, pak em beet, jaren veertig van de vorige eeuw, compleet met hoedje en voile.
Mede door zijn postuur kwam het vrouwbeeld, dat hij wilde creeren, zeer overtuigend over.

Dus ik zou zeggen, geneer je niet en leef je uit. Je merkt aan je omgeving wel of je te ver gaat. Of niet natuurlijk, want tegenwoordig kan er zowat alles qua mode :wink:

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik draag veel rokken en jurken (zeker in de zomerperiode), maar let er wel op dat die een beetje vlot zijn.
Ik voel er niks voor om 50 jaar achter het modebeeld aan te hobbelen (al heb ik wel een eigen stijl ontwikkeld).
Cyn.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Erif,

Wel bij ons in de gereformeerde kerk zitten de meeste vrouwen met normale bij de mode passende rokken aan. Sommigen zelfs super mini. Dus wat dat betreft zit er wel verschil in.

Ik zelf draag alle lengtes naar de gelegenheid waar ik naar toe ga. Maar de super mini heb ik afgezworen. daarvoor ben ik te oud geworden. Alhoewel er nog steeds Bio vrouwen zijn die jaloers zijn op mijn benen.
Het liefts draag ik ze tot net op de knie. Deze zomer heb ik ook linnen rokken gekocht tot net over de knie. En dat geeft ook wel een lekker gevoel Lekker zwierig.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik draag best graag lange rokken, en probeer me niet te opvallend te kleden, maar gereformeerd zou ik niet graag genoemd worden.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

namasté luitjes.

Het gekke is dat ik rokken heb tot over de knie of tot op kuit hoogte, Zelfs de knoopjurk is tot op de kuit. De modellen die er zijn vind ik leuk en zou ze niet oubollig of truttig willen noemen. Wat wil je ook als je ze bij bentex, wehkamp of bon-prix gekocht hebt :) Ben nog niet zo'n held om broeken uit te zoeken in de winkel (als man heb ik hier ook al moeite mee om de juiste maat te vinden :oops: )
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Josette
Forumdiva

Re: LANGE ROK

Bericht door Josette »

erif schreef:Ik heb een beetje het idee dat ik hier nogal een uitzondering ben.
Asjeblieft, ik kleed me niet als zo'n soort tutje. Mijn garderobe is weliswaar behoudend, maar niet met van die idiote lange rokken.
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Lange rokken is iets wat heel persoonlijk is. Zelf draag ik altijd lange rokken, gewoon omdat ik het mooi vind. Heeft niets te maken met geloof/kerk. Er is zoveel keus in en variatie, vooral rokken die veel banen hebben en lekker zwierig zijn vind ik mooi. Josette, waarom vind jij lange rokken ' idioot' ?
groetjes elsa
Dorothy
ForumFan

Re: LANGE ROK

Bericht door Dorothy »

Josette schreef:Asjeblieft, ik kleed me niet als zo'n soort tutje. Mijn garderobe is weliswaar behoudend, maar niet met van die idiote lange rokken.
Zo'n beetje de helft van de T-gemeenschap uitmaken voor draagsters van idiote rokken en dan wel 'Liefs, Josette' onder je bericht zetten?
Een beetje tegenstrijdig, vind je ook niet :o :wink: ?

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik zag de nieuwsuitzending over de doping - affaire van de winnaar van de tour de france waar de moeder van de renner voor de camera kwam. Als dit soort kledij bedoelt wordt met deze topic dan bedank ik daarvoor :( :( :( . Dat zou ik nooit en te nimmer aantrekken. Overigens zie je deze kledij ook bij bijvoorbeeld ami's etc.

nee, geef mij maar kleurrijke, zwierige, bijv strokenrokken en jurken.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nee, ik vind lange rokken niet mooi. En een reli-reden opgeven om bepaalde kleding wel of vooral niet te dragen . . . . :-? :-?
liefs, Josette
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Josette schreef:Nee, ik vind lange rokken niet mooi. En een reli-reden opgeven om bepaalde kleding wel of vooral niet te dragen . . . . :-? :-?
Dat is heel persoonlijk.
Ik heb ook een paar langere rokken, zowel smalle, als zwierige. Maar ik denk dat ik die smalle wegdoe; vind ze me niet mooi staan.
Maar die zwierige, heerlijk (net zoals Elsa beschreef).
Cyn.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik houd van lange en middel-lange rokken en rokjes. Het moet niet al te ver boven mijn knieëen komen - dan is het niets (meer) voor mij, dan voel ik me helemaal een soort ooievaar :wink: . En v.w.b. het verschil in snit: 't is net in welke stemming ik ben, 't past beide wel bij mij. Beide heeft het z'n charmes en z'n (on-)handelbaarheid :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie