LANGE ROK

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Nummer 2 graag!
Haal het prijskaartje er maar meteen af, doe hem gelijk aan!! :D
Afbeelding
liefs,
Betteke
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja nu er broeken bij staan wordt voor mij de keus wel wat makkelijker.
2 en 5 vallen voor mij af. 3 heeft mijn voorkeur en 4 zou ook in mijn kast kunnen hangen. Al hoewel bij 3 er wel een zwart of wit topje onder zou moeten.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Femke777
is nieuw hier

hoi

Bericht door Femke777 »

Ik ben gek op rokken van allerlei lengtes. Soms een zwierige wijde rok met bloemen of strepen, heerlijk. Maar ik vind het ook fijn om in een strak rokje te lopen met een blazertje. Beetje casual zakelijk dus. En voor de rest vind ik eigenlijk alles mooi als het maar bij je uitstraling past.

Femke
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik vind ze alle 5 niet leuk... Komende winter wordt een saaie periode qua mode. Doffe saaie kleuren... bah! De winkels liggen er al vol mee...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Chantal,

Je gaat toch niet klagen? ;)

En na de winter komt er altijd weer een zomer, hoor.

Joyce
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

De middelste vind ik wel mooi, maar ik zou 't zelf nooit dragen. Als 't voor mij zelf zou zijn dan zou ik voor de meest rechter gaan.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sjaleesha
ff weer wat posten

Bericht door Sjaleesha »

Van de eerste serie nummer 1 en van de tweede serie nummer 2.

Omdat je de gelegenheidskleding vaak maar een enkele keer draagt zoek ik altijd naar een lange rok met een bijpassende/bijbehorende top. Het moet dan wel zo zijn dat je de rok ook kunt combineren met een andere top en de top bij een andere rok of bij een broek.

Dit is 1 van mijn favorieten. De top staat ook prachtig op een mooie gala broek of op een zwarte gala-rok maar zelfs op een mooie avondjeans is het een bijzonder geheel.
De rok kan ook met verschillende lijfjes of topjes worden gedragen.
Er is echter een probleem:..... slechts 1 keer gedragen en nu ( Oorzaak vakantie, terrasje, luieren en te veel eten.............) past het topje niet meer!
snik, snik!

http://img124.imageshack.us/img124/7900 ... 002gx6.jpg
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

www.fairygothmother.com heeft een paar erg mooie jurken/rokken :D
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Chantal C. schreef:Ik vind ze alle 5 niet leuk... Komende winter wordt een saaie periode qua mode. Doffe saaie kleuren... bah! De winkels liggen er al vol mee...
Ik trek me meestal niks aan van wat er in de mode is! :roll:
Als ik iets mooi vind, dan trek ik het gewoon aan, en trouwens ik vind het zelf altijd leuker om zelf te bepalen wat me staat, en als dat toevallig "in" is, is meegenomen, maar meestal koop ik dingen in de uitverkoop, die ik dan zelf op mijn eigen manier combineer........
Heb me er dit seizoen wel op betrapt dat ik nog nooit zoveel kleding en laarzen heb gekocht als dit seizoen, gewoon omdat ik bijna alles wat mode was mooi vond!! :wink:
liefs,
Betteke
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Nummer 1 van serie twee past het best bij mij. Verder is het allemaal net even te, al zou ik geen bezwaar hebben ze af en toe een keer te passen, maar ik zou ze haast nooit dragen vermoed ik.

Irene
Kleine stapjes
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

betteke schreef:
Chantal C. schreef:Ik vind ze alle 5 niet leuk... Komende winter wordt een saaie periode qua mode. Doffe saaie kleuren... bah! De winkels liggen er al vol mee...
Ik trek me meestal niks aan van wat er in de mode is! :roll:
Als ik iets mooi vind, dan trek ik het gewoon aan, en trouwens ik vind het zelf altijd leuker om zelf te bepalen wat me staat, en als dat toevallig "in" is, is meegenomen, maar meestal koop ik dingen in de uitverkoop, die ik dan zelf op mijn eigen manier combineer........
Heb me er dit seizoen wel op betrapt dat ik nog nooit zoveel kleding en laarzen heb gekocht als dit seizoen, gewoon omdat ik bijna alles wat mode was mooi vond!! :wink:
Ik trek me er ook niet vel van aan. Wat ik probeer te zeggen, is dat komende tijd weinig leuks in de winkels ligt. Ik ga echt geen grijs dragen. Begrafeniskleur!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Chantal C. schreef:
Ik trek me er ook niet vel van aan. Wat ik probeer te zeggen, is dat komende tijd weinig leuks in de winkels ligt. Ik ga echt geen grijs dragen. Begrafeniskleur!
Ben ik helemaal met je eens......grijs staat mij ook absoluut niet! :wink:
liefs,
Betteke
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Gewoon grijs spreekt mij ook niet aan; veel te somber.
Vorige week had ik een keer een zwarte rok met een zwart topje aan, en daar een groene blouse overheen.
Kreeg gelijk de opmerking dat ik er zo stemmig bijliep.
Is ook niks voor mij; ik hou van fleurige kleding.
Cyn.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Geen enkel probleem. Vandaag kleren gekocht: zwart jurkje en zwarte driekwartbroek. Broek maat S (36). Jurk maat M (38 ). Makkelijke maat. Het kleur komt wel van de bruine laarzen :D
liefs, Josette
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Als je dat bij elkaar aan gaat trekken moet je het ophalen.
Door sieraden en/of een fleurig sjaaltje.
Cyn.
Plaats reactie