wakker worden
Moderator: Moderators
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
wakker worden
Goedemorgen allemaal,
Hoe worden jullie graag wakker op maandag morgen???
Ik heb hier deze morgen geen wekker hoeven zetten want werd wel wakker gemaakt door een geluid die je niet wilt horen
http://www.prverhuur.nl/dbimages/produc ... khamer.jpg
Met dit waren ze begonnen ondermij(woon 1hoog in winkelstraat) de oude marmeren vloerstenen eruit te halen.
groetjes denise
Ik heb hier deze morgen geen wekker hoeven zetten want werd wel wakker gemaakt door een geluid die je niet wilt horen
http://www.prverhuur.nl/dbimages/produc ... khamer.jpg
Met dit waren ze begonnen ondermij(woon 1hoog in winkelstraat) de oude marmeren vloerstenen eruit te halen.
groetjes denise
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hahaha.......anders had ik je wel wakker gemaakt
liefs, Mara
liefs, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
Ik ben vandaag vrij, dus hoefde ik niet vroeg op (geen 5 uur dus!)Denise_Euvelman schreef:Ja ze begonnen om 7uur die fanaten hihihi.
Maar moet toch straks werken of vanavond.
Om 8uur had ik al kannetje koffie op en jij??
Ben er om 7 uur uitgegaan, en had om 8 uur ontbeten en een mok koffie op. Daarna mijn dochter naar school gebracht (eerste schooldag na de vakantie).
Cyn.
Het liefst word ik nergens wakker van en ontwaak ik vanzelf bij gebrek aan slaap.
Het risico is dan echter groot dat ik een gat in de dag slaap. Daarom word ik meestal gewoon wakker van de wekker om 7.30 uur.
Wakker gekust worden door Doornroosje lijkt mij ook wel fijn maar niet pas na honderd jaar.
Dorothy.
Het risico is dan echter groot dat ik een gat in de dag slaap. Daarom word ik meestal gewoon wakker van de wekker om 7.30 uur.
Wakker gekust worden door Doornroosje lijkt mij ook wel fijn maar niet pas na honderd jaar.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Re: wakker worden
Hoor jij en Mara niet nu op weg te zijn naar Noorwegen???Denise_Euvelman schreef:Goedemorgen allemaal,
Kit
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: wakker worden
Zijn we toch, we wachten in Hirshals net op DAS BOOT naar Norwegen, lekker 22 uur, lang varen zo meteen, har-har.....met alle luxeKitty Mermaid schreef:
Hoor jij en Mara niet nu op weg te zijn naar Noorwegen???
Kit
Groetjes vanuit Denemarken
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig