Beroep of werk
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
zoiets uiteindelijk is het de bedoeling dat ik leer animeren, websites designen, en multimedia gebruiken voor reclames. dus wel erg veel pc werk =)Dorothy schreef:En ook nog een beetje een ezel ?Tijn schreef:professioneel lui zwijn / bier drinker
student dus....
Je antwoord mist namelijk de kern van de vraag: is jouw studie technisch van aard of niet?
Dorothy.
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Hoi,
Iets technisch moet je niet aan mijn overlaten, hoewel er dan altijd wel iets te lachen valt! Ik heb een heerlijk neutraal beroep: belastingadviseur. Heeft zowel te maken met wat rekenkundig inzicht, wat wetskennis, onderhouden van (sociale) contacten en je helpt er vaak ook nog eens mensen mee!
Liefs van Antje
Iets technisch moet je niet aan mijn overlaten, hoewel er dan altijd wel iets te lachen valt! Ik heb een heerlijk neutraal beroep: belastingadviseur. Heeft zowel te maken met wat rekenkundig inzicht, wat wetskennis, onderhouden van (sociale) contacten en je helpt er vaak ook nog eens mensen mee!
Liefs van Antje
Tja, het is al vele malen voorbij gekomen, maar ook ik ben werkzaam in de ICT (als consultant / adviseur). Inderdaad, nog steeds een mannenwereld, ofschoon mijn leidinggevende een vrouw is (!) en dat laatste is eigenlijk wel een verademing. Vroeger wel eens gedagdroomd over een wat 'vrouwelijker' beroep, maar op de een of andere manier is het daar niet van gekomen. Niet eens zozeer omdat ik iets wilde maskeren, maar gewoon omdat ik van nature erg analytisch ben ingesteld en dat is voor een ICT'er geen slechte eigenschap
Je leeft maar één keer; doe het goed!
van hun geld af!
Hoi Dorothy,
Voor zover dat geldt, gaat het meer om het gat in de staatsbegroting
Liefs van Antje
Voor zover dat geldt, gaat het meer om het gat in de staatsbegroting
Liefs van Antje
-
- dagelijks aanwezig
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Bij het doorlezen van oude berichten op dit forum had ik al eerder de indruk dat heel wat van de forummers een technische achtergrond hebben (vooral de ICT). Ik kon het uiteindelijk dan toch niet laten om even de score in dit draadje te te tellen. Dan kom ik er op uit dat bijna driekwart "iets technisch" doet, waarvan zo ongeveer de helft in de ICT. Hoewel dit zeker geen statistisch betrouwbare steekproef is, vind ik dat toch wel onwaarschijnlijk hoog (zo populair is techniek toch niet in Nederland?).
Is dit nou toeval?
Is dit nou toeval?
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"