Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: Moderators
Heerlijk om te horen dat er meerdere draagsters zijn van ouderwetse lingerie, echt geweldig!HSJ schreef:Heeyy,
Ik wil graag weten of er iemand is die een site weet waar je informatie en afbeeldingen kan vinden van ouderwetse lingerie...zoals corsetten
joyzes schreef:hey dames,
hebben jullie al eens aan marktplaats gedacht? of ebay?
daar gooien ze je soms dood met dat mooie spul, soms van handelaren maar ook particulieren die hun spulletjes weer verkopen, best de moeite waard voor de kleine(re) beurs!
geldt trouwens ook voor dames kleding![]()
![]()
en...voor die wat een beetje privacy wilt, lekker anoniem thuis laten sturen, of bij een vriendin.
veel plezier
kijk eens bij www.klingel.nlHSJ schreef:Heeyy,
Hele mooie site is www.girdlebound.com ook erg leuk vind ik www.miederlady.dennyny schreef:HSJ schreef:Heeyy,
Dat die echte nylons niet kunnen oprekken, betekent dat dan ook dat ze steviger zijn en dat de kans op ladders e.d. minder is dan bij panty's? Bij panty's heb ik altijd dat er snel een ladder inkomt, daarom draag ik liever maillots.joan- schreef:prachtige site van branches online. jammer alleen van de echte nylons dat ze helemaal niet kunnen oprekken. joan