Wat voor huisdier hebben jullie?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Wat voor huisdier hebben jullie?
Ik vraag mij wel eens af wie er van ons een huisdier heeft en wat voor, zelf heb ik een aantal kattigge viervoeters rond huppelen Kan me voorstellen dat als je een hond hebt er voor en nadelen aan zitten, voor degene die nog niet uit de beroemde kast zijn een mogelijkheid om s'avonds een straatje om te gaan.
-
- dagelijks aanwezig
katten
Hi wij hebben hier een hond rondlopen, vier katten ( drie Thai's en een cyperse) En nu nog 5 kittens dat waren er acht, over een paar weken gaan ze naar hun nieuwe baasjes en dan keert de rust hier weer. (Slecht voor je pantys die kleine katjes)
Re: Wat voor huisdier hebben jullie?
En nu weer terug naar de kern van de vraag.
Heb trouwens helemaal geen huisdieren, te veel werk en verplichting, nog erger dan kinderen
Maar ik wil buiten gaan wonen (wel in een huis natuurlijk) en dan wil ik een kat, die zich overdag zelf kan vermaken met het vangen van muizen o.i.d. en 's avonds samen met mij in de fauteuil naar een fiilm gaat kijken.
Dorothy.
Ik had geen hond nodig als excuus.Nancy Koppens schreef:Kan me voorstellen dat als je een hond hebt er voor en nadelen aan zitten, voor degene die nog niet uit de beroemde kast zijn een mogelijkheid om s'avonds een straatje om te gaan.
Heb trouwens helemaal geen huisdieren, te veel werk en verplichting, nog erger dan kinderen
Maar ik wil buiten gaan wonen (wel in een huis natuurlijk) en dan wil ik een kat, die zich overdag zelf kan vermaken met het vangen van muizen o.i.d. en 's avonds samen met mij in de fauteuil naar een fiilm gaat kijken.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: