Professionele drag queen worden?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Vero Wenocci
is nieuw hier

Professionele drag queen worden?

Bericht door Vero Wenocci »

Hoihoi,

Ik ben Vero Wenocci (da's een hoe-heet-dat-nu-ook-al-weer door één geschud goedje van mijn echte naam met wat fantasie), en mijn droom is een drag queen te worden (ervan leven hoeft niet, ik heb ook nog een andere 'roeping'; gehandicaptenzorg). Weten jullie hoe je in dat wereldje komt? Je moet toch ergens beginnen, dacht ik; wel, weten jullie waar?

Hartelijk bedankt meissies,
Vero.
Juliette
ForumFan

Re: Professionele drag queen worden?

Bericht door Juliette »

Vero Wenocci schreef:Hoihoi,

Ik ben Vero Wenocci (da's een hoe-heet-dat-nu-ook-al-weer door één geschud goedje van mijn echte naam met wat fantasie), en mijn droom is een drag queen te worden (ervan leven hoeft niet, ik heb ook nog een andere 'roeping'; gehandicaptenzorg). Weten jullie hoe je in dat wereldje komt? Je moet toch ergens beginnen, dacht ik; wel, weten jullie waar?

Hartelijk bedankt meissies,
Vero.
Ik vraag me af of je hier aan het juiste adres bent voor zoiets.., wij zijn maar amateurs :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Hallo Vero Wenocci,

Op de travestie startpagina vind je onder het kopje Shows meer links naar bestaande showartiesten of groepen.
Misschien kan je daar meer informatie vinden of ideeën op doen. Veel succes verder.

Groetjes,

Joyce
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Of kijk hier voor een eerder bericht op dit forum. Het staat me bij dat ik nog niet zo lang geleden ook nog een bericht van een andere organisatie in de buurt van Venlo op dit forum gezien heb, maar die kan ik niet meer terugvinden. Ik weet dat Laura Day (zie www.zelfhechtendeborsten.nl voor een e-mail-adres) ook af-en-toe mensen zoekt.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Volgens mij drag queen wordt je niet; drag queen ben je of ben je het niet :wink:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

@Lisa: Je wordt natuurlijk niet geboren als drag queen.

Ik ken het wereldje niet (of eigenlijk helemaal niet) maar als je het vergelijkt met b.v. een cabaret-artiest, dan lijkt het mij dat je moet beginnen met het verzinnen van een act en het typetje dat je wilt uitbeelden.
Dat ga je dan uitwerken door de kleding en make-up erbij te zoeken en teksten te verzinnen of liedjes uit je hoofd leren.
En als je daarmee genoeg hebt geoefend voor de spiegel, dan vraag je auditie aan bij cafe De Lellebel.
De meiden, die daar optreden, zijn volgens mij ook allemaal amateur.

Eigenlijk dus doodsimpel, maar een zekere creativiteit is m.i. wel vereist.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Vero Wenocci
is nieuw hier

Bericht door Vero Wenocci »

Hartelijk bedankt voor de reacties. Hier ben ik wel even zoet mee en het geeft een duidelijk antwoord.

kussies,
xxx-Vero-xxx
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Vero, plaats maar weer een berichtje als we je kunnen boeken :wink:

Maar even serieus, ik wens je veel succes!. Lang geleden heb ik een documentaire gezien ("Leben im Fummel") over een showgroep in Duitsland. Er zaten een aantal erg overtuigende transgenders in die groep (die buiten de show om ook voor vrouw werden aangezien) waar ik erg jaloers op werd. Als jij de droom hebt om dit te doen, moet je het zeker gaan proberen.

Joyce
Plaats reactie