Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond

Algemeen

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie

Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond

Bericht door gast »

Nou, morgen is het dan zover: ik heb dan opnamen voor NCRV's Man Bijt Hond. Wat ik vorig jaar heb gecancelled omdat ik mij nog niet passabel genoeg vond (mijn stem was nog niet aangepast) gaat nu wel door.

Nee, ik ga het nauwelijks hebben over genderdysforie, hoewel het als een rode draad door mijn leven loopt, en we het wel even zullen aanstippen. Nee, het item is mijn zeemeermin zijn. En niet alleen maar even wat opnamen bij mij thuis, maar verder is even een complete duiktoren afgehuurd voor de onderwater opnamen. Mijn hele team is mee voor ondersteuning en veiligheid. Alles bij elkaar zijn we de hele dag bezig en het zal wel weer nachtwerk worden.

Ik weet nog niet wanneer het wordt uitgezonden, maar ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, kusjes,

Kitty.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Toi Toi Toi Kitty,

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik zal mn tv in de gaten houden 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Tijn schreef:ik zal mn tv in de gaten houden 8)
Moet je doen; straks komt ze eruit zwemmen!
Cyn.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

daarom hou ik em in de gaten, we hebben hier allemaal stekkerdozen op de vloer liggen, en dat gaat niet goed samen met water uit je tv :lol:
omfgwtfbbq!!one1
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

hee kitty. dat klinkt interessant, zet hem op!
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Kit

Zwemze :D Hoop dat je de datum van de uitzending te weten komt, kunnen we allemaal aan de buis gekluisterd zijn als je dit aan ons doorgeeft.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

heeej wat leuk!

ik dacht, na je eerste 'kennismaking' met MbH dat 't wel voor altijd over zou zijn maar niet dus...

in ieder geval: suc7 en ik ben benieuwd....

doeeeewieeeeeee!

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Hee Kitty, toch de stap genomen. Ik hoop echt dat het een respectabele en mooie uitzending gaat worden.
Veel Succes en vooral plezier bij de opnames.

We horen graag wanneer de uitzending zal zijn. :D
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Sarah S.
ff weer wat posten

Bericht door Sarah S. »

hey, kitty al een geluk hebben we hier ook de nederlandse zenders, kan ik ook meekijke :wink: lijkt me leuke reportage
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Pas je wel op Kitty?
Haai valt model aan tijdens fotoshoot

AMSTERDAM - Het Amerikaanse model Renate Foucre heeft tijdens een fotoshoot de schrik van haar leven gekregen. Het 26-jarige model poseerde onder water in een zeemeermin-kostuum, toen ze werd aangevallen door een haai.

De haai beet Foucre meerdere malen in haar voet. Daarop probeerde het model zo snel mogelijk naar de oppervlakte te zwemmen. De wonden moesten gehecht worden en daarnaast kreeg het Foucre een antibioticakuur voorgeschreven.

"Ik ben blij dat ik het nog kan navertellen", aldus Foucre. "Ik had ook meteen door dat het hier om een haai ging, aangezien ik de schaduw zag. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n shoot zou doen."

Ook een ander model kwam in aanraking met een haai tijdens de fotoshoot. De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen, zo meldt het Amerikaanse PalmBeachPost.
:wink: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen
ben ik de enige die zich dit niet voor kan stellen? :-?
omfgwtfbbq!!one1
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Tijn schreef:
De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen
ben ik de enige die zich dit niet voor kan stellen? :-?
nee hoor, een meerminkostuum dat zie ik zo voor me. Maar jezelf transformeren in een visnet :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik bedoelde meer het idee dat de haai vastraakt in het visnet kostuum van dat model, maar het model kan wel vluchten :S :S
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Chantal C. schreef:Pas je wel op Kitty?
Haai valt model aan tijdens fotoshoot

AMSTERDAM - Het Amerikaanse model Renate Foucre heeft tijdens een fotoshoot de schrik van haar leven gekregen. Het 26-jarige model poseerde onder water in een zeemeermin-kostuum, toen ze werd aangevallen door een haai.

De haai beet Foucre meerdere malen in haar voet. Daarop probeerde het model zo snel mogelijk naar de oppervlakte te zwemmen. De wonden moesten gehecht worden en daarnaast kreeg het Foucre een antibioticakuur voorgeschreven.

"Ik ben blij dat ik het nog kan navertellen", aldus Foucre. "Ik had ook meteen door dat het hier om een haai ging, aangezien ik de schaduw zag. Ik weet niet of ik ooit nog zo'n shoot zou doen."

Ook een ander model kwam in aanraking met een haai tijdens de fotoshoot. De haai raakte verstrikt in het visnetkostuum van het model. De vrouw kon nog net op tijd ontsnappen, zo meldt het Amerikaanse PalmBeachPost.
:wink: :wink:
De fotoshoot is dan niet goed voorbereid. Typisch een voorbeeld waar de shoot bovenaan en de veiligheid een trapje lager staat. Toen wij de opnamen hadden voor Project Cala Agulles, in open zee, had ik een "kwallenwacht". In die omgeving komen kwallen voor, hele grote, en ook de zeer gevaarlijke "portugese oorlogsschepen". Voor de duik werd de omgeving nagespeurd, omdat ik onderwater niet helder kan zien. Ik kan grofweg wel wat zien, maar een kwal totaal niet. Meerdere malen is een duik uitgesteld omdat het risico te groot was. Veiligheid gaat boven alles.

Liefs, Kitty.
Plaats reactie