ouch!Arike schreef:met post-elastieken (niet lachen graag). Maar ideaal was dat ook niet, vooral niet omdat die dingen nog wel eens willen knappen.
Gaff?
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Bij langdurig gebruik gaat het tussenstuk net als bij een pantie wat losser zitten maar dat is geen probleem. Na het wassen is het weer oke. De band is nog steeds erg goed. Heb er eigenlijk maar 2 en een stuk of zeven tussenstukjes. Voor mij is de tussenmaat erg prettig. Ik bedoel hier het stukje net bij de knie en niet van de bovenkant van het pantybeen. Dit stukje zit bij mij net boven het begin van mijn penis en onder mij getucte ballen. Het bovenbeen stukje gaat daar weer helemaal over maar dat vind ik zelf niet prettig zitten. Experimenteer er maar wat mee. Bij de één past dit en bij de andere dat.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Misschien een beetje onsmakelijk, maar ik heb ontdekt dat je hem niet eens uit hoeft te doen als je naar de WC gaat. Je moet alleen een beetje frunniken zodanig dat je een weg vrij hebt, daarna lijkt het heel 'natuurlijk'.
Voordeel is dat je niet hoeft te bevrijden, en alles op zijn plaats blijft zitten.
Irene
Voordeel is dat je niet hoeft te bevrijden, en alles op zijn plaats blijft zitten.
Irene
Kleine stapjes
-
- ForumFan
Moest even terug bladeren (moet ik maar niet zoveel reclame maken ) maar inderdaad ben jij het Paula die dit stukje huisvlijt op de site hebt gezet. Ik wil je langs deze weg hartelijk bedanken voor jou bijdrage. Simpel, eenvoudig en neit duur
With Love and Lightness.
Ik heb het inmiddels ook geprobeerd en moet zeggen dat het heel mooi staat. Je ziet het haast niet.
Het voelt wel even anders, omdat ik het toch wat strakker gewend ben. De gaff van Cassandra vond ik wat dat betreft beter zitten, maar die is dan ook weer veel te zichtbaar en kan je niet combineren met een mooie slip of body naar keuze.
In ieder geval erg bedankt voor de tip, Paula.
Joyce
Het voelt wel even anders, omdat ik het toch wat strakker gewend ben. De gaff van Cassandra vond ik wat dat betreft beter zitten, maar die is dan ook weer veel te zichtbaar en kan je niet combineren met een mooie slip of body naar keuze.
In ieder geval erg bedankt voor de tip, Paula.
Joyce
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Als het toch over pantys gaat: Ik heb (ook) goede ervaringen met 'shock-up' van Oroblu. Dat is in feite een correctieslip met pantybenen eraan, een slip eronder dragen lukt niet, dat stroopt op en veroorzaakt rare proppen op je heupen een billen. Tucken gaat perfect en je zit niet met allerlei laagjes en hulpstukken over elkaar heen.
Ik vind het zelf vooral leuk omdat ik zo met slechts 2 kledingstukken (Panty en Jurk) helemaal 'de dame' kan zijn.
Carla
Ik vind het zelf vooral leuk omdat ik zo met slechts 2 kledingstukken (Panty en Jurk) helemaal 'de dame' kan zijn.
Carla
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Monique_3
- daar ben ik weer
Hoi allen,
Ik kwam deze site nog tegen waar het "tucking' word uitgelegd en geillustreerd, misschien van toepassing in deze threat?
http://mattea.trans-woman.de/en/tucking.htm
Ik kwam deze site nog tegen waar het "tucking' word uitgelegd en geillustreerd, misschien van toepassing in deze threat?
http://mattea.trans-woman.de/en/tucking.htm