of een foute nep "jeans" of goedkope niet passende en niet zittende "jeans" met een dun jackje en een kapsel als een poffertje, in de zomer sandaalen met versleten sokken hihihi...... en daar lopen wij dan tussen dus dan val je wel op ja.... toch?Juliette schreef:Neenee, vooral het type: bruine schoenen, bruine ribbroek (of een heel lelijke korte broek), geruit overhemd wat eigenlijk iets te groot is omdat ze zelf veel te dun zijn, beetje kalend van boven en verblind door alles wat met treintjes te maken heeft.Dorothy schreef:Bedoel je het type met een ingedeukte rand om het hoofd van de conducteurspet, fluitje in de mond, en een spiegelei in de hand ?Juliette schreef:Maar op een treinenbeurs kom je wel een bepaald type mens heel veel tegen en daartussen val ik ook op met mijn blockhead of kuif
Dorothy.
Hoezo vooroordelen
Treinenbeurs in houten? wie was jij?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Goed dat ik dat nu weet. Nou weet ik ook wat ik aan moet trekken als ik 'en femme' onopvallend een treintjes-beurs of het spoorwegmuseum wil bezoeken
Maar nu weten we nog steeds niet, wie die Mysterie-T was.
Misschien was het Josette. Die is ook (o.a.) dol op treintjes.
Dorothy.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
-
- dagelijks aanwezig
Had die Mysterie-T dan laarzen aan?Dorothy schreef:Goed dat ik dat nu weet. Nou weet ik ook wat ik aan moet trekken als ik 'en femme' onopvallend een treintjes-beurs of het spoorwegmuseum wil bezoeken
liefs, Josette
Spoortreintjes of dameslaarzen? Ze zijn ongeveer even duur, maar dameslaarzen kennen meer outlet, uitverkoop en 2e handshandel waardoor de hobby betaalbaar blijft
Dameslaarzen passen kopen is veel leuker dan tussen modelspoorfreaks zitten of in een modeltreinenwinkel rondkijken. Bovendien, de dames die de schoenen verkopen zijn wel in voor een babbeltje.
Dameslaarzen passen kopen is veel leuker dan tussen modelspoorfreaks zitten of in een modeltreinenwinkel rondkijken. Bovendien, de dames die de schoenen verkopen zijn wel in voor een babbeltje.
liefs, Josette
Niet mee eens . Treintjes kopen is ook leuk, en kleren kopen is nog veeel leuker. En treintjes op zo'n beurs zijn goedkoper dan laarzen, tenzij je van die plasticken koopt.Josette schreef:Spoortreintjes of dameslaarzen? Ze zijn ongeveer even duur, maar dameslaarzen kennen meer outlet, uitverkoop en 2e handshandel waardoor de hobby betaalbaar blijft
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
-
- dagelijks aanwezig