Gast gezocht voor het programma Nachtvluchten

Algemeen

Moderator: Moderators

qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

AmberTV schreef:Het is in elk geval wel duidelijk dat we van Quinty nog vaak zullen horen. Vraag me trouwens wel af waarom je zo ongenuanceerd op anderen reageert Quinty. Ook jij hebt de wijsheid niet in pacht hoor ! Je komt op mij momenteel niet echt positief over. (of ligt dat aan mij ????)
groetjes
Amber
Nee dat ligt aan mij. Ik bedoel het niet slecht, maar ik kan niet schrijven op een manier dat ik erg aardig overkom. In het echt ben ik wel best lief.

Ik kan nog zo vaak zeggen dat het "mijns inziens" is, of "ik vind", ik zet er zelfs sterretjes omheen. Maar op een of andere manier lezen mensen erin "dat het zo is". Ik heb een duidelijke mening, en die schrijf ik op. Maar ik denk zelf niet dat het de absolute waarheid is, echt niet.

Overigens met Kitty nog redelijk uitgebreid over mijn reactie nagepraat, wel op een positieve manier volgens mij.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik vraag me wel eens af hoe (piep) klein het groepje mensen is wat werkelijk alles wat met 'geslacht' te maken heeft volgens 'de kerk' beleeft. Minder dan 1% van de totale geslachtsrijpe bevolking, schat ik. Wordt het niet eens tijd dat ze er eens op wijzen dat daar de échte zonderlingen zitten. Hartstikke leuk en fijn, hoor, dat 'de media' ons blijkbaar ontdekt hebben, maar hoe lang is het nu helemaal geleden dat een omroepmedewerker die Trans bleek te zijn hemel en aarde moest bewegen om niet van het Mediapark verbannen te worden alsof ze een grotere bedreiging voor ons 'brave landje' vormde dan Bin Laden zelf?

Wordt het niet eens hoog tijd dat ze in een volgende uitzending over T*-s, Gays, artiesten en alle andere normale mensen, eens wat meer aandacht besteden aan lieden die dit niet kunnen hanteren: Onopgevoede pubers die alle denkbare obsceniteiten achter je aan brullen,
baardige geitenneukers die waarschijnlijk als kind door hun hele stam sexueel zijn misbruikt en niet weten hoe ze om moeten gaan met mensen die wél goed in hun vel zitten. Latent homosexuele huisvaders die bang zijn dat normaal contact met één van ons hen zou kunnen verraden en derhalve ons, en dus in feite zichzelf, ontkennen.

Met óns is niks mis- het kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Het is deze verziekte samenleving die er niet mee om kan gaan!

Ik wacht liever stilletjes af tot ze wat zinnigs te melden hebben.

Carla.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Ai... wat een uitspraken... :wink:
Niets is blijvend, alleen de verandering
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Carla,

nou, ik weet niet, als ik het bovenstaande lees, of je "stilletjes" af zit te wachten tot "ze" iets zinnigs te melden hebben. 'T is luid en duidelijk!

"Ze" is een abstractie, net zoals "het volk" of "de mensen". Volgens mij heeft een ieder de volledige verantwoording voor zijn of haar leven, en daar kunnen "ze" niets aan veranderen, mochten "ze" dat al willen.

Wat het pas echt lastig maakt is dat ieder individu het volste recht heeft op zijn of haar eigen levenslessen, hoe oneens wij of ik het er soms ook mee zijn of ben. Het enigste wat je, mijns inziens, als individu kunt doen, is een wereld van jouw eigen schoonheid in jouw eigen leven/werkelijkheid creeren. Als je geluk hebt weerspiegelt het naar iemand anders, en anders maar niet. Ik vind niet dat ik mijn leven zou moeten afstellen op mensen die een totaal andere visie of levenswijze hebben: dat is destructief naar het individu en bovendien contra-productief.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,goede avond allemaal.
Wat ik hier allemaal hoor is van tegewoordig,jullie denken meestal aan jezelf.
Er zijn ook transen,in vroegere tijden geweest,die het tientallen jaren geleden ,niet onder de markt hadden.
Zij hebben de weg toen geplaveid,tot wat het nu geworden is.
Ik hoor jullie veel over nu praten,maar denk ook eens aan onze voorgangers,al kennen we ze niet.
Zij hadden het zeer moeilijk,vergeleken ,hoe het nu loopt.
Er zijn er ook die hun nek uitgestoken hebben,om iets te bereiken,tot wat het nu is.
Wij kunnen verder aan de weg werken,voor de transen,die ook achter ons komen.
Hopelijk is hun weg nog een stuk makkelijker voor hen.
Wij en jullie kennen natuurlijk nog niet,maar denk eens 20 jaar verder,met nu almaar meer aandacht op tv en in de pers,kan het maar de goede richting uitgaan,en daarbij genomen.........er zit altijd wel eens een rotte appel tussen.
Groetjes van Bé..........doei........
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Ciska Lacomte
Banned Lid

Met mijn vorige reactie wil ik alleen maar aangeven dat veel programma's over het thema toch nog te veel neerkomen op poppetjes kijken. Misschien wordt het eens tijd om een programma te maken waarin vanuit onze ogen naar de wereld wordt gekeken. Het contrast tussen onze eigen beleving en de keiharde confrontaties die ontstaan vanuit onbegrip en vooroordelen. Het kan ook zo anders: Iets meer inhoud, wat minder kijkcijfers.
We zijn natuurlijk een piepklein groepje in een grote wereld (ongeveer 1500 Transen in Nederland, klopt dat?) en toch is er bijna niemand die geen naam heeft voor een 'vent in een jurk'. Op zich niet slecht als 't gaat om naamsbekendheid -beter dan de gemiddelde politicus-.
Misschien moeten wij maar 'ns een TV-maker uitnodigen om een tijdje met ons 'mee te lopen'.

Denk er eens over.

Carla / Ciska
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi CC ;-),

<Misschien moeten wij maar 'ns een TV-maker uitnodigen om een tijdje met ons 'mee te lopen'.

Nou, dat heeft Rob Kamphues eens gedaan 2/3 jaar geleden, een programma over trav, waarin hij zelf ook als trav ging. Erg origineel, erg leuk vind ik toen. Jammer dat ik dat soort programma's niet 'verzamel' of 'spaar' zoals Frederique dat doet, anders had ik je de band zeker geleend.

Groetjes Mila.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Toen heeft Rob meegelopen met Paula van onze site -- en dat programma kreeg heeeeel negatieve reacties van een gedeelte van onze toenmalige leden; ik heb geen zin om dat op te zoeken maar het staat hier in het forum allemaal

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Ciska Lacomte
Banned Lid

Hoi Mila,

Waarom denk ik "Oh ja, natuurlijk: Rob Kamphues". Ik heb idd programma's als 'je zal 't maar hebben' steeds met een goed gevoel bekeken. Nu ben ik dus zeer benieuwd hoe hij met T* om gaat. Maar, hem kennende, is dat dus wel de toon die wat vaker gezet mag worden.

O.K., ik zie Jos Megens ook langzaamaan uitgroeien tot bekende Nederlander, dus er wordt op meerdere fronten aan gewerkt om 'het fenomeen' meer passabel te maken. Maar het moet ook geen verkrampt gedoe worden! Een televisiemaker is ook maar een mens, en als iemand zich forceert om over een soort weerzin heen te stappen is men ook niet goed bezig. Wat betreft persoonlijke ongenoegens neem ik niemand iets kwalijk! Hoe merkwaardig het ook lijkt; ikzelf vindt het sinds kort werkelijk onsmakelijk om herenondergoed te dragen. Blijkbaar ben ik dus echt TS en vind ik TV maar zo-zo...

Maar hoe meer ik leer over mezelf,en lees op het WereldWijdeWeb over met name TG en TS, zoveel meer kom ik erachter dat 'dit' iets is wat je niet in één blokje tussen de reclames kunt uitdiepen. En dan zit ik er al tientallen jaren middenin, zal ik maar zeggen, dus de basics zijn me meer dan vertrouwd.

Ik blijf erbij: TS is geen spel, geen ziekte. Het is gewoon een ander leven.
Hoe 't met TG is kan ik niet zeggen. Dat is namelijk niet mijn ding, ik ken het alleen van horen zeggen.

Get it ?

Carla / Ciska
Ciska Lacomte
Banned Lid

Lisa met een S schreef:Toen heeft Rob meegelopen met Paula van onze site -- en dat programma kreeg heeeeel negatieve reacties van een gedeelte van onze toenmalige leden; ik heb geen zin om dat op te zoeken maar het staat hier in het forum allemaal

Lisa
Oh jeej.... Kannet niet vinden, benzobenieuwd..... Altijd leuk als er stof opwaait. Zie alleen commentaar op 'klasgenoten'. Ook 'n boel welles-nietes.

Wil je echt niet helpen zoeken Lisa?
Iemand anders?

Carla / Ciska
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

tanja-a schreef:
Arike schreef:
mireille schreef:Van MBH was ook iets opgenomen bij T&T Nieuwegein, ook nooit meer wat van gehoord ??? :roll:
Kijk daarvoor donderdag 26 oktober naar MBH
Het item over T&T Nieuwegein staat inderdaad gepland voor donderdag 26 oktober én vrijdag 27 oktober (2 delen).

Tanja.
Ik meen me te herinneren dat aangekondigd werd dat het twee delen waren in dezelfde uitzending. Op 26 oktober dus. Ik zou zeggen: geen risico nemen: wie op 26 oktober een stukje Dirkje heeft gezien in MBH, niet het toestel uitschakelen, maar gewoon ook de rest afwachten :wink:
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

Even een mededeling uit het Haagse......donderdag 26 oktober in M(an)B(ijt)H(ond) het eerste deel van een portret over Dirkje van Os. Wellicht de dag er na een vervolg in MBH. Dan gaat Dirkje voor het eerst uit en wel naar een T&T-avond in Nieuwegein, met - schrik niet - een gastoptreden van ene Renate als gastvrouw daar.
O ja.....ik ben niet mediageil, maar probeer mijn beste beentje voor te zetten om het 'T*-gebeuren' (vergeef me voor deze verzamelterm) zo positief mogelijk op de kaart te zetten.

Groetjes aan allen,

Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik ben heel benieuwd, vooral naar de T&T Nieuwegein :)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Nixi O
ff weer wat posten

Bericht door Nixi O »

heb dus zitten kijken maar er kwam nixi, behalve een tamelijk dom programma, en helemaal op de valreep de medeling dat dirkje morgen zou komen, ga ik daar nog naar kijken ?

als je te horen krijgt dat ie wegens weddenschap een keer een rokje aandeed en sindsdien denkt dat ie in een verkeerd lichaam zit en :evil: dus :( travestiet is, zal de bevolking hier veel van opsteken, not :oops:

zo komen we er wel hoor, ga morgen misschien nog even checken of tie
zn varkens nog neukt :lol:

maar hopen dat ze Kitty beter uit de verf laten komen

liefs Nixi
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Oh wat zijn wij lekker optimistisch.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie