Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond
Moderator: Moderators
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
heej Kitty,
vandaag via de internets de uitzending bekeken en vond 't ontzettend leuk, ontroerend en openhartig om je zo te zien. Gewoon, open, kwetsbaar, ... geweldig!
Heel jammer, echt HEEL jammer dat er mensen zijn die deze thread (en jou persoonlijk) vernaggelen... sjezus... er zijn dus mensen voor wie geld dat hun EQ begrensd wordt door hun schoenmaat... ik dacht dat dat alleen voor IQ gold... ach ja, zo leer je nog 'ns wat.
sterkte meid,
dikke kus!
vandaag via de internets de uitzending bekeken en vond 't ontzettend leuk, ontroerend en openhartig om je zo te zien. Gewoon, open, kwetsbaar, ... geweldig!
Heel jammer, echt HEEL jammer dat er mensen zijn die deze thread (en jou persoonlijk) vernaggelen... sjezus... er zijn dus mensen voor wie geld dat hun EQ begrensd wordt door hun schoenmaat... ik dacht dat dat alleen voor IQ gold... ach ja, zo leer je nog 'ns wat.
sterkte meid,
dikke kus!
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik heb de uitzending inmiddels ook gezien (had 'm opgenomen, helaas met wat storing, maar ik zag aan de screencaps van Laura dat dat gelukkig niet overal het geval is geweest).
Kitty, geweldig om je zo te zien. Echt een mooie reportage over een mooie vrouw. Ja, het deed me wel wat. Het was mooier dan ik had durven verwachten van MBH.
Kitty, geweldig om je zo te zien. Echt een mooie reportage over een mooie vrouw. Ja, het deed me wel wat. Het was mooier dan ik had durven verwachten van MBH.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- mireille
- Eredivisie
Vergeet niet dat je ook de .mov via de MBH vodcast kan ophalen
En tja, dan het item. in deel een er over vertellen is al zeer apart om te horen, maar om het in het echt in deel 2 te zien....
... betoverend mooi!
echt een mooie rapportage...
En tja, dan het item. in deel een er over vertellen is al zeer apart om te horen, maar om het in het echt in deel 2 te zien....
... betoverend mooi!
echt een mooie rapportage...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Na het kijken van deze interview zou ik ook wel graag een zeemeermin willen zijn hihi vooral de laatste plons met je staart was prachtig om te zien!
Verder vind ik dat je een goede indruk hebt gegeven en het viel me inderdaad op dat je het TS woord niet probeerde te gebruiken (volgens mij had je het in een ander draadje vermelt, maar nou zag ik wat je precies wat je bedoelde)
Voor de geintereseerden; directe link naar de hele uitzending van MBH
Verder vind ik dat je een goede indruk hebt gegeven en het viel me inderdaad op dat je het TS woord niet probeerde te gebruiken (volgens mij had je het in een ander draadje vermelt, maar nou zag ik wat je precies wat je bedoelde)
Voor de geintereseerden; directe link naar de hele uitzending van MBH
Kitty,Kitty Mermaid schreef:Heyyy, meiden,
Ik ben even stil van al jullie reacties hoor Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan lopen, en ik ben eerlijk dat ik lange tijd onzeker was hoe alles uit de verf zou komen. Maar het waren zorgen om niks. Het is mooi geworden en ik ben er trots op!
Liefs en kusjes,
Kitty.
Je mag er zeker heel erg trots op zijn.
Vond je geweldig ..
Liefs,
Derya
Nou, de storm is wat gaan luwen. Hoewel m'n mailbox overuren heeft gedraaid, krijg ik wat rust
Ongelooflijk waar al die reacties vandaan komen: natuurlijk via diverse fora waar ik lid van ben, maar ook uit Engeland, de VS en Canada. Lijkt me dat, wanneer ze de uitzending bekijken via de site van MBH, er geen woord van verstaan, maar toch heeft het indruk gemaakt. Iemand heeft mij namelijk gepromoot en uitgelegd op allerlei groepen en buitenlandse fora hoe men door de Hollandse site van MBH naar die reportage komt
Via MBH zelf kreeg ik ook nog wat binnen - allemaal positief en dolenthousiast! Niet alleen op de redactie, maar ook daarbuiten. Ik ben er nog een beetje stil van wat we hebben aangericht.... Maar als men zou vragen om het nog een keer te doen, zou ik dat zeker doen!
Liefs en kusjes,
Kitty.
Ongelooflijk waar al die reacties vandaan komen: natuurlijk via diverse fora waar ik lid van ben, maar ook uit Engeland, de VS en Canada. Lijkt me dat, wanneer ze de uitzending bekijken via de site van MBH, er geen woord van verstaan, maar toch heeft het indruk gemaakt. Iemand heeft mij namelijk gepromoot en uitgelegd op allerlei groepen en buitenlandse fora hoe men door de Hollandse site van MBH naar die reportage komt
Via MBH zelf kreeg ik ook nog wat binnen - allemaal positief en dolenthousiast! Niet alleen op de redactie, maar ook daarbuiten. Ik ben er nog een beetje stil van wat we hebben aangericht.... Maar als men zou vragen om het nog een keer te doen, zou ik dat zeker doen!
Liefs en kusjes,
Kitty.
-
- dagelijks aanwezig
Die term "just add water" is niet van H20, maar "geleend" van de firma "Mares", leverancier van duikmateriaal.tanja-a schreef:Of een Ned. versie van H2O-just add water ?Nancy Koppens schreef: binnenkort een eigen soap?
Maar ik heb geen idee waar dit allemaal naar toeleid. Ik ben via de redactie van MBH benaderd i.v.m. een kunstschilder die mij op het doek wil hebben bijvoorbeeld. Een eigen soap.... hmmm... zeep is niet goed voor m'n staart . Nee, meiden, ik laat het allemaal gewoon over mij heen komen. Ik heb erg veel geleerd van de opnamen afgelopen maand, en het is best wel leuk om te doen.
Vele vrienden en vriendinnen vragen me of ik herkend wordt op straat of zo. En dat valt erg mee, op een opmerking bij de tuinsuper na dan: "Ben jij die van die meermin van Man Bijt Hond??". Hmmmm, kan dat moeilijk ontkennen geloof ik Alleen bij de plaatselijke bakker en drogist moet ik alles vertellen natuurlijk en na drie kwartier kan ik dan eindelijk met m'n brood naar huis...
Liefs, Kitty.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
En ik maar denken dat de uitdrukking geleend is van al die pakjes in de supermarkt zoals Instant Aardappelpuree, Instant Pannekoekenmeel, enz en natuurlijk niet te vergeten "Cup-a-soup".Kitty Mermaid schreef:Die term "just add water" is niet van H20, maar "geleend" van de firma "Mares", leverancier van duikmateriaal.
Lisa
If all else fails, buy new shoes