Brood weer koud....Kitty Mermaid schreef:Alleen bij de plaatselijke bakker en drogist moet ik alles vertellen natuurlijk en na drie kwartier kan ik dan eindelijk met m'n brood naar huis...tanja-a schreef:Of een Ned. versie van H2O-just add water ?Nancy Koppens schreef: binnenkort een eigen soap?
Liefs, Kitty.
Kitty Mermaid in NCRV's Man Bijt Hond
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Kitty,
Ik wilde gewoon even zeggen ...
Normaal gesproken hoor je dit soort dingen misschien nooit.
Maar het zien van die uitzending heeft me net weer dat duwtje gegeven om weer een (voor mij) grote stap te zetten.
Het was net dat stukje inspiratie wat ik nodig had.
Ik wilde gewoon even zeggen ...
Normaal gesproken hoor je dit soort dingen misschien nooit.
Maar het zien van die uitzending heeft me net weer dat duwtje gegeven om weer een (voor mij) grote stap te zetten.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
-
- dagelijks aanwezig
Zo zie je maar Wendy, soms is het nodig dat je in een dip/dal terecht komt, ik ben van mening dat dat zo moet gaan om jezelf te bewijzen en sterk te maken, alles heeft een reden.... door uit het dal te klimmen maakt het je alleen maar streker. En jij kan het!!...Wendy B schreef: Maar het zien van die uitzending heeft me net weer dat duwtje gegeven om weer een (voor mij) grote stap te zetten.
Ik ben blij dat de crew van MBH en ik je op deze wijze hebben geholpen. Maar je mag het best weten Wendy... Twee dagen na de opnamen had ik door diverse reden een dip. Overspannen, oververmoeid, overgangsverschijnselen, brandwonden in mijn gezicht door een LHE behandeling wat mislukt is, en de onzekerheid rondom mijn SRS en of de opnamen wel geslaagd zouden zijn. Dat nekt je. Thuis geweest, werk ging niet meer. Tot ik, na drie weken, de eindmontage van de reportage kon zien. En dat had ik juist nodig. Het was mooier dan ik ooit gehoopt had en het heeft mij enorm veel zelfvertrouwen gegeven - nog eens versterkt door alle reacties van de meiden hier en elders. Ik kon er nu enthousiast over zijn! Ook mij heeft het een duw gegeven om weer door te gaan - en soms heb je gewoon extra inspiratie nodig...Wendy B schreef: Maar het zien van die uitzending heeft me net weer dat duwtje gegeven om weer een (voor mij) grote stap te zetten.
Liefs en sterkte, meid,
Kitty.
Kitty komt terug bij MBH
Meiden,
De reportage van mij in MBH wordt tijdens de winterstop herhaald. Vooralsnog is dat op 3 januari. Maandje eerder krijg ik de crew weer over de vloer: even een aankondiging en afkondiging opnemen.
Liefs, Kitty.
De reportage van mij in MBH wordt tijdens de winterstop herhaald. Vooralsnog is dat op 3 januari. Maandje eerder krijg ik de crew weer over de vloer: even een aankondiging en afkondiging opnemen.
Liefs, Kitty.
-
- dagelijks aanwezig
Hoi Kitty,
Ik heb de repo van jou net op MBH gezien :
érg mooi gefilmd, érg leuk om te zien en helemaal niet 'raar'
Wou dat er meer van deze repo's op deze manier werden getoond zonder de persoon in kwestie belachelijkt te maken oid.
Lekker zo doorgaan !
Kus,
Claire.
Ik heb de repo van jou net op MBH gezien :
érg mooi gefilmd, érg leuk om te zien en helemaal niet 'raar'
Wou dat er meer van deze repo's op deze manier werden getoond zonder de persoon in kwestie belachelijkt te maken oid.
Lekker zo doorgaan !
Kus,
Claire.
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
- pinkslipper
- ForumFan
- Chantal C.
- Forumdiva