X-factor

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

X-factor

Bericht door Irene »

Ik heb net een stukje x-factor meegekregen met een hoog T-gehalte.

drie T's waarvan er twee echt volledig door de mand vielen, en een kerel in een rok die verder ook niet veel in zich had.

Irene

PS.: onder het motto alle aandacht is nuttig.
Kleine stapjes
helen
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: za jul 09, 2005 23:02
Locatie: Enschede

Bericht door helen »

Ik heb het ook gezien en moet zeggen dat ik me mateloos ergerde.
Vooral ook omdat ik samen met mijn ex aan het kijken was en ik me weer moest verdedigen,en haar voor de zoveelste keer moest uitleggen dat ik niet zo ben en dat veruit de meeste ts'en niet zo zijn.

Één van de dames had ook al eens bij idols mee gedaan,ook toen moest ik mij verdedigen in een kamer vol ex schoonfamilie die krom lagen van het laggen om "mijn soort mensen" :evil:

In gedachten zag ik vanavond die zelfde mensen weer grappen en grollen over die gekke ex zwager van hun :-?

Ik vind dat men ook wel hun best deed om deze dames zo belachelijk mogelijk in beeld te brengen..............alles voor de kijkcijfers.
Ook om de opmerkingen van de jury kon ik alles behalve lachen.
Bedankt rtl 4 je hebt weer eens laten zien hoe raar we zijn :-? of zie ik het nu te zwart?

groetjes,

Helen
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

helen schreef:Ik vind dat men ook wel hun best deed om deze dames zo belachelijk mogelijk in beeld te brengen..............alles voor de kijkcijfers.
Ook om de opmerkingen van de jury kon ik alles behalve lachen.
Bedankt rtl 4 je hebt weer eens laten zien hoe raar we zijn :-? of zie ik het nu te zwart?

groetjes,

Helen
X-factor is en blijft een amusementsprogramma en zoiets geeft amusement (helaas). Alles voor de kijkcijfers.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ben bang dat het niet aan de commerciele televisie lag dit keer, maar echt aan de meisjes die niet tegen zichzelf in bescherming zijn genomen door hun omgeving.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Henk Jan gedroeg zich dus ook weer echt als een hufter :evil: Jammer dat het weer zo vooroordeelbevestigend was...... :-?
Het was nog een wonder dat een van hen door mocht.....zal wel weer met de kijkcijfers te maken hebben!Ik persoonlijk vond die van vorig jaar er het mooiste uitzien.....alleen jammer dat ze zong als een kraai! :D
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Bericht door qt »

betteke schreef:Het was nog een wonder dat een van hen door mocht.....
I can't understand, why she sings like a woman and talks like a man :D

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Ach Juliette.......

maak je vooral niet te druk. Ook veel van de overige deelnemers zetten zich flink voor schut, en als mensen zo simpel zijn om te veronderstellen dat alle *T's* hetzelfde gedrag vertonen.........so be it.

In ieder geval probeer ik alle tv programma's met een 'hoog *T* gehalte te vermijden, ik wil en kan het niet aanzien, aldat exhibitionisme in verschillende vormen.

Groetjes Mila.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

mila schreef:Ach Juliette.......

maak je vooral niet te druk. Ook veel van de overige deelnemers zetten zich flink voor schut, en als mensen zo simpel zijn om te veronderstellen dat alle *T's* hetzelfde gedrag vertonen.........so be it.

In ieder geval probeer ik alle tv programma's met een 'hoog *T* gehalte te vermijden, ik wil en kan het niet aanzien, aldat exhibitionisme in verschillende vormen.

Groetjes Mila.
Ik maak me absoluut niet druk hierover hoor Mila, want de x-factor doet waarvoor het besteld is, mensen laten lachen doordat anderen voor *** staan :) Of dat nou T's zijn of niet.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Waar ik me dan wel aan stoor, is dat het programma Shownieuws, waar ik ter ontspanning nog wel eens naar kijk, haar transseksualiteit *Jovanna* betiteld als "schokkend".

Echt heel erg jammer vond ik dat... zeker ook dat ze qua stem gewoon heel erg trots mag zijn !

Shownieuws, op de strafbank !!!
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik was een beetje nieuwsgierig geworden en heb toch nog eens de uitzending opgezocht op internet... en tja wat moet ik er van zeggen: x-factor is nu eenmaal x-factor en ze hebben het ook zeker niet nagelaten om het even extra nadrukkelijk voor de camera te brengen. :(

En Arike heeft daarom besloten om haar zangtalenten volgend seizoen toch maar niet aan x-factor te gunnen ;-) ;-) ;-)

Maar is Gracia nu echt zo dun, of lag dat aan de instellingen van mijn scherm :-? ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en ook even naar de desbetreffende uitzending gekeken op het net.

What can I say? Als mensen zichzelf voor schut willen zetten, dan moeten ze dat toch zelf weten?

Ik zag-en hoorde- 2 idd erg obvious transen, waarvan gracia het levende voorbeeld is waarom je *NOOIT* je lippen en jukbeenderen op moet laten vullen....wat zag dat er vreemd uit zeg?

De overige kandidaten zagen er ook niet zo florissant uit.

Het is en blijft een soort leedvermaak programma, nix meer, nix minder.


Groetjes Mila.
Diego
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di jun 20, 2006 11:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Diego »

Vooral ook omdat ik samen met mijn ex aan het kijken was en ik me weer moest verdedigen,en haar voor de zoveelste keer moest uitleggen dat ik niet zo ben en dat veruit de meeste ts'en niet zo zijn.
Ik herken dit zo ontzettend. Op tv zie je mannen die als grap als vrouw verkleed gaan of slechte travo's, en dan je moeten verdedigen tegen -in mijn geval- mijn vrouw. Ik baal hier altijd behoorlijk van. Maarja het schijnt leuk te zijn. Ik vind het minder dan minder ! Hebben jullie zeker nooit die uitzending gezien van die z.g.n dr. Phil. Over mannen met geheimen in hun huwelijk. Die dr. Phil moeten ze opsluiten in de diepste kerker die er te vinden is op deze aardbol.

Jammer dat het allemaal zo negatief moet, het zou zo leuk kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Lana schreef:Hebben jullie zeker nooit die uitzending gezien van die z.g.n dr. Phil. Over mannen met geheimen in hun huwelijk. Die dr. Phil moeten ze opsluiten in de diepste kerker die er te vinden is op deze aardbol.
Die uitzending die heb ik toevallig gezien (tenminste een aflevering waar het ging over t's en hun huwelijk enzo), en ik vond het echt walgelijk. Het kwam er op neer dat het allemaal de schuld is van de man. Alsof we er bewust voor gekozen hadden :-?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lana schreef:
Ik herken dit zo ontzettend. Op tv zie je mannen die als grap als vrouw verkleed gaan of slechte travo's
Wat zijn slechte travo´s ?

Irene
Kleine stapjes
Diego
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di jun 20, 2006 11:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Diego »

Dat zijn mannen die heel slecht gekleed gaan als vrouw. Opzettelijk een snor laten staan e.d. Ik weet nog steeds niet wat dan de bedoeling ervan is. Ik walg ervan. Maar om even terug te komen op die dr. PHil: Hij waarschuwde op een gegeven moment in die uitzending dat kinderen wel eens hun eigen vader al rukkend aan zijn geval gekleed in een badpak zouden kunnen tegenkomen in de badkamer. Hij gooide alle travestieten op een grote hoop. We zijn echt allemaal zo. Het was te beschamend voor woorden. Ik zat toevallig deze uitzending te bekijken met mijn vrouw. Ik schaamde mij zo ontzettend diep voor die man dat hij dit zo voorstelde als zijnde dat we allemaal alleen maar dat doen. Ik wist niet wat ik daarop moest zeggen, mijn vrouw deed maar net of ze het niet goed gezien had. Ik ben al heel lang travo, maar bovenstaande situatie is niet van toepassing op mij en ik denk op velen van ons niet.
Plaats reactie