Voor hen die Usenetvaardig zijn, deze film is te leechen uit alt.binaries.x, de bestandsnaam is "ontbijtje".
Denise.
Breakfast on Pluto
Moderator: Moderators
Breakfast on Pluto
Er is altijd wel een goed moment
- barbaracd
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Breakfast on Pluto
Voor diegene die dat niet kan, ik kan hem ook uploaden of op dvd branden. Je kunt altijd een PB sturenDenise2 schreef:Voor hen die Usenetvaardig zijn, deze film is te leechen uit alt.binaries.x, de bestandsnaam is "ontbijtje".
Denise.
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.
Hoihoi,
ik heb deze film in de bios gezien. In een woord: geweldig! Het leuke van het verhaal is, is dat de tv in kwestie vanaf kindertijd hoegenaamd geen schuld of schaamtegevoel kent, en verder gewoon openlijk als tv leeft, met leuke vriendin voor wie het geen issue is.
De rest van het verhaal? Zie zelf maar. De cast is ook geweldig; Liam Neeson, Bryan Ferry oa.
Groetjes Mila.
ik heb deze film in de bios gezien. In een woord: geweldig! Het leuke van het verhaal is, is dat de tv in kwestie vanaf kindertijd hoegenaamd geen schuld of schaamtegevoel kent, en verder gewoon openlijk als tv leeft, met leuke vriendin voor wie het geen issue is.
De rest van het verhaal? Zie zelf maar. De cast is ook geweldig; Liam Neeson, Bryan Ferry oa.
Groetjes Mila.