Outing, maar hoe?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Veronic
daar ben ik weer

Outing, maar hoe?

Bericht door Veronic »

Als ik ga winkelen ben ik dikwijls gekleed met dameslaarzen(met hak), jeansbroek(damens), dames pull en slechts nauwelijks zichtbare make-up. Uiteraard heb ik dan wel dames lingerie aan. Het voordeel is dat ik dan nauwelijks bekijks heb maar me toch op en top vrouw voel. De winkeldames hebben echter wel onmiddellijk mijn geaardheid door, waardoor het winkelijk echt wel gemakkelijk gaat.

Zijn er onder jullie die ook zo de deur uitgaan?

Groetjes,
Veronique
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ja dat heb ik heel vaak zo gedaan, maar als je volledig en femme gaat val je misschien wel meer op, maar is je beeld ook duidelijker dat maakt het voor mij nog net iets makkelijker. Het voordeel van de onopvallende look is wel dat het minder werk is en je tussendoor ook even kunt gaan shoppen, zo doe ik dat tenminste al jaren als ik onderweg ben.

Irene
Kleine stapjes
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Het ligt er ook heel erg aan hoe jij je gedraagd, hoe je loopt, wat je aan en evt op hebt en verder heb je je uiterlijk mee, ik ben zelf niet groot breed of dik, heb mn eigen half lange donker bruin/rode haar en moet zeggen ik kan er aardig mee door, natuurlijk kijken er wel eens mensen.... ik moet eigenlijk zeggen voor 90% vrouwen dan... en heb ook wel eens het gevoel bekeken te worden..... en ik heb vandaag de dag met dit weer graag mn spijkerrokje met zwarte mailot en western boots aan hoor gewoon omdat dat zo geweldig zit.
Ik denk maar zo. ik leef m'n eigen leven waar ik het zelf. samen met mijn vriendin, zelf bepaal wat ik doe....
Heb respect voor jezelf om wie je bent en wat je doet.
Plaats reactie