Vicky's SRS

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Heerlijk voor je meisje dat er eindelijk een einde is gekomen aan het wachten, en een een lang gekoesterd verlangen nu is uitgekomen!
Heel veel geluk liefde en voorspoed gewenst met het lichaam waarin je nu eindelijk jezelf kunt zijn.....
Natuurlijk ben je nu nog bezig met je herstel, maar straks besef je pas hoe heerlijk het is dat deze last eindelijk van je schouders is gevallen, en kun je eindelijk genieten van het vrouw zijn 8)

Dikke zoen
liefs,
Betteke
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

effe een kleine update

Het gaat steeds beter met mij. Ik ben alleen nog erg dun, maar ik eet heel goed dus dat zal wel weer snel in orde komen. zitten gaat al steeds makkelijker zonder zitring en lopen gaat ook al steeds beter. In het begin liep ik helemaal krom maar nu loop ik gewoon rechtop. IPV 4 januari moet ik 8 januari terug op controle. De zwellingen nemen al ietsjes af, maar echter niet veel. Spoelen doe ik gewoon zittend in de douche.
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
BlackRose
ff weer wat posten
Berichten: 65
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 20:40
Locatie: Brabant - België

Bericht door BlackRose »

Aaaargh! Ringkussen...the horror! Dat ding overal mee, en op het laatst was het lek :p (ik had een opblaasbaar), dus zitten was oei en ai.
Blij dat het bij jou al vlotter gaat! Nog een dik maandje en je bent weer de oude (en dan toch ook weer niet, enfin, je snapt me wel).

Liefs, BlackRose.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Van harte gefeliciteerd Vicky!

Een mooi begin van 2007 lijkt mij!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Jamie schreef: Een mooi begin van 2007 lijkt mij!
Absoluut :D
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

Afbeelding
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Afgelopen maandag op controle geweest...en ik moet nog een keer onder het mes voor de finishing touch zoals dr Karim het noemde..schaamlippen strakker en iets dichter bij elkaar...en de clit iets kleiner...het ziet er voor de rest helemaal Top uit
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ben jij nou door dr Kanhai geholpen? Vandaag maar even gebeld met het OLVG. Voorlopig staat mijn SRS op 6 november a.s. Ik had eigenlijk afgelopen maand al geopereerd moeten zijn, mja Karim moest zo nodig ziek worden... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Nee ik ben door Karim geholpen en niet door kanhai....maar ik lig alweer in conflict met de verzekring..want kreeg doodleuk een bericht dat de correctie niet vergoed word ...WTF?!!! Dus zijn ze bij het OLVG voor me aan het nakijken
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Plaats reactie