hoe oud moet je zijn om t* te zijn
Moderator: Moderators
hoe oud moet je zijn om t* te zijn
hoe oud zijn de jongste T*s
wel Quest#123 de titel en de vraag past niet helemaal bij elkaar.
Maar volgens mij kun als Trans niet vroeg genoeg ermee beginnen. Maar een Trav zoals ik ja dat kan verschillen. Wanneer je begint en wanneer je het zelf ontdekt hebt.
IK ben er al jaren mee bezig.
Groetjes Bea.
Maar volgens mij kun als Trans niet vroeg genoeg ermee beginnen. Maar een Trav zoals ik ja dat kan verschillen. Wanneer je begint en wanneer je het zelf ontdekt hebt.
IK ben er al jaren mee bezig.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
..........?
Ik geloof dat je moet stellen: Je bent het, of je bent het niet.
Ik meen dat je hersenen rond je 4de jaar hun genderidentiteit hebben aangenomen, dus je bent het vanaf die leeftijd.
Ik ben een paar weken geleden gestopt met roken, is in één keer gelukt.
Dat voelt alleszins anders dan mijn T*- gewoonte, van begin tot eind- nergens een overeenkomst - behalve misschien de kosten-
Ciska
Ik geloof dat je moet stellen: Je bent het, of je bent het niet.
Ik meen dat je hersenen rond je 4de jaar hun genderidentiteit hebben aangenomen, dus je bent het vanaf die leeftijd.
Ik ben een paar weken geleden gestopt met roken, is in één keer gelukt.
Dat voelt alleszins anders dan mijn T*- gewoonte, van begin tot eind- nergens een overeenkomst - behalve misschien de kosten-
Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi Quest123,
je wordt ermee geboren. Het gaat er meer om wanneer je er achter komt en op welk moment je beslist ermee verder te gaan. Wat mij betreft moet je er zo vroeg mogelijk aan toegeven. Ik heb veel te veel jaren verspild met m'n gevoelens bevechten. Zonde van de tijd en de energie.
groetjes,
Monica
je wordt ermee geboren. Het gaat er meer om wanneer je er achter komt en op welk moment je beslist ermee verder te gaan. Wat mij betreft moet je er zo vroeg mogelijk aan toegeven. Ik heb veel te veel jaren verspild met m'n gevoelens bevechten. Zonde van de tijd en de energie.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
hoe oud ben jij?
ben net 23 en jij?
verder ben ik het met de mensen eens wat ze vertellen, je kan beter vroeg dingen ondernemen anders ga jezelf klem lopen
verder ben ik het met de mensen eens wat ze vertellen, je kan beter vroeg dingen ondernemen anders ga jezelf klem lopen
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: hoe oud ben jij?
Dat is waar dat van dat klem lopen, dat is bij mij gebeurd, ik denk zelf dat ik transgender ben, verder ben ik 19 jaartjes jong of oud Het klopt ook denk ik dat je zo rond je 4e levensjaar het door gaat krijgen wat er aan de hand is met jezelf.paula23 schreef:ben net 23 en jij?
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
-
- ff weer wat posten
Ik was 19 toen ik de eerste stappen in mijn proces naar vrouw toe zette (pfft, stomme omschrijving, maar hoe noem je dat??).
Volgens mij (en ik had een dokter die dat beaamde): hoe vroeger je met anti-mannelijk hormoonmiddelen en vrouwelijke hormonen start, hoe beter (ik bedoel dan wel vanaf de pubertijd, niet kleuter). Hoe later de behandeling start, hoe meer je lichaam doordrongen en gevormd is door het mannelijke hormoon. V -> M transjes keren dit natuurlijk om.
En volgens mijn persoonlijke mening kan je - als je zeker bent van je stuk - beter zo vroeg mogelijk alles achter de rug hebben, want de periode voordien: kan je dat een leven noemen?
Eigenlijk vind ik niet dat dit in een poll gezet kan worden, er hangt ook zoveel van af. Ik heb ook niet gestemd, ik zou niet weten wat.
Liefs, BlackRose.
Volgens mij (en ik had een dokter die dat beaamde): hoe vroeger je met anti-mannelijk hormoonmiddelen en vrouwelijke hormonen start, hoe beter (ik bedoel dan wel vanaf de pubertijd, niet kleuter). Hoe later de behandeling start, hoe meer je lichaam doordrongen en gevormd is door het mannelijke hormoon. V -> M transjes keren dit natuurlijk om.
En volgens mijn persoonlijke mening kan je - als je zeker bent van je stuk - beter zo vroeg mogelijk alles achter de rug hebben, want de periode voordien: kan je dat een leven noemen?
Eigenlijk vind ik niet dat dit in een poll gezet kan worden, er hangt ook zoveel van af. Ik heb ook niet gestemd, ik zou niet weten wat.
Liefs, BlackRose.
De uiteindelijke poll-vraag was: hoe oud ben je. Dat zal je toch wel weten HihiBlackRose schreef:Ik heb ook niet gestemd, ik zou niet weten wat.
Overigens vind ik dat hormonen en met name pubertijdsremmers heel erg vroeg gegeven zouden moeten worden. Tenminste, als ik naar mezelf kijk, op ongeveer mijn 14e zat mijn fysieke pubertijd er wel op, groeide zo'n 20-30 centimeter in 3 jaar (heb er ernstige striae van op mijn rug), kreeg op mijn 12e al baard in de keel. Heb niet echt het idee dat ik na mijn 14e nog erg vermannelijkt ben, en dus hadden hormonen waarschijnlijk weinig meer effect gehad na mijn 14e dan uiteindelijk op mijn 29e.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission