Ik zou dan ook voor ontharen kiezen, maar volgens mij groeit het ook weer snel en meer terug.
Ik zelf scheer me nooit, laat mooi al het haar zitten, jullie hebben het nog een stuk moeilijker dan ik heb.
beenhaar
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Sam,
Alles is relatief: bij operaties zijn MTF's in het voordeel... Ik beneid FTM's wat dat betreft niet...
Groetjes,
Frederique
Alles is relatief: bij operaties zijn MTF's in het voordeel... Ik beneid FTM's wat dat betreft niet...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Sam schreef:
Evenals Frederique benijd ik je positie niet.
Irene
Dat valt wel mee hoor Sam, ontharen is natuurlijk altijd nog een stuk gemakkelijker dan beharen, al zou je dat aan de hand van de vle draden erover niet denkenIk zou dan ook voor ontharen kiezen, maar volgens mij groeit het ook weer snel en meer terug.
Ik zelf scheer me nooit, laat mooi al het haar zitten, jullie hebben het nog een stuk moeilijker dan ik heb.
Evenals Frederique benijd ik je positie niet.
Irene
Kleine stapjes
Dat is ook niet waar, een VM transseksueel hoeft alleen maar testosteron te gebruiken en lichaamshaar komt en hoofdhaar verdwijnt. Anders dan bij vrouwelijke hormonen die jammergenoeg niet erg effectief werken tegen lichaamshaar (androcur een beetje) alleen op de heeel lange termijn.Irene schreef:Dat valt wel mee hoor Sam, ontharen is natuurlijk altijd nog een stuk gemakkelijker dan beharen, al zou je dat aan de hand van de vle draden erover niet denken
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Irene,
Met scheren kom je op armen en benen inderdaad wel een heel eind. In mijn gezicht kwam ik met scheren 0,0 verder: altijd die vervelende baardschaduw. Epileren bleek de enige oplossing...
Groetjes,
Frederique
Met scheren kom je op armen en benen inderdaad wel een heel eind. In mijn gezicht kwam ik met scheren 0,0 verder: altijd die vervelende baardschaduw. Epileren bleek de enige oplossing...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !