Frederique_ schreef:Hoi Paula,
Welke datum is dat? Ik support ze graag door die dag ook een rok te dragen...
Hoi Frederique,
16 en 17 augustus MANNENROK DAG
http://members.lycos.nl/mannenrok/?page=1
Juliette schreef:.., de meeste vinden een jurk ook prima, en lopen regelmatig als vrouw rond.., iets aan mij geeft dat toch een beetje een T-tintje
Natuurlijk niet allemaal, er zijn er ook genoeg die alleen een rok willen.
Oja, ik las daar dat de mannenrokkendag ergens in augustus zou moeten zijn.
mannen die in dames jurken lopen..., welll.. die spagetti bandjes zullen niet geschikt zijn voor brede schouders, dat zie ik ook niet echt snel voor me.. maar als iemand dat wil doen gaat hij/zij/het z'n gang, daar doe ik echt niet moeilijk over en steun er gerust bij
wat betreft het serieus ontwerpen van jurken voor mannen? het zal volgens wel een soort tuniekje worden zoals mannen in de middeleeuwen erbij liepen
mireille schreef:paula23 schreef:wow, ik google even op mannenrokken en vind complete discussies en dagen die gepland zijn als mannenrok-dag
geweldig!!
volgens mij duurt het inderdaad niet lang voordat het een rage gaat worden , naar mijn mening hoeven maar een paar op straat te lopen en het zal vanzelf een rage worden.
Denk ook dat er een stuk minder mensen de verward zullen raken met het hokjessyndroom (goh wat ben ik nou, transgender of crossdresser?)
laat mannen inderdaad gewoon mannen rokken dragen, goed idee!
met of zonder geschoren benen ook ?
*mijmert*
hmmm, dat blijft inderdaad nog de vraag... maar denk dat de mensheid wel toe is een nieuwe dresscode op straat, je ziet ook dat de midden generatie steeds meer op hun uiterlijk gaat letten
Iedereen zal voor zichzelf (eventueel samen met partner) moeten beslissen of ze voor kort- of lange rokken gaan en of het beter staat met of zonder haar... beetje makeup erbij, ja toch? (hmmm... nee misschien gaat dat toch weer tever)
In deze tijden vind ik persoonlijk de lange rokken meer style hebben voor een mannelijk-persoon. De korte rokken doen mij teveel denken aan een schotse kilt of zo'n schattig romeins soldatenrokje
ps. de Otto rok aan het begin van dit draadje, doet mij beetje denken aan Final Fantasy