Kelly te zwaar voor ijsschaatsen
Moderator: Moderators
Kelly te zwaar voor ijsschaatsen
In een andere groep kwam dit berichtje onder mijn aandacht. En absoluuut zonder opnieuw dezelfde discussie uit te willen lokken wilde ik toch even wijzen op de heel erg nare reacties onder het berichtje.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article999347.ece
Daar zie ik wel een beetje mijn gelijk bevestigd dat transen in de media zeker niet garant staan voor een groter begrip en acceptatie onder het Nederlandse volk.
Groetjes
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article999347.ece
Daar zie ik wel een beetje mijn gelijk bevestigd dat transen in de media zeker niet garant staan voor een groter begrip en acceptatie onder het Nederlandse volk.
Groetjes
chick on a mission
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik heb de uitzending gezien. Toen zei ik al tegen mijn vrouw, dat ze ons geen goede naam zou bezorgen op de manier waar op zij daar op het ijs stond, want in feite ging ze af als een gieter.
Liefs van Didi
Niets is een zwaardere opgave dan het waarmaken van een droom.
Ik zeg nadrukkelijk niet de discussie uit te willen lokken, laat me absoluut niet uit over wat ik er van vind (vind het echt sneu voor Kelly en de reacties voor ons als groep ook)Vicky_ schreef:God daar gaan we weer...
Dus als iemand transseksueel is, en een beetje een extravagant karakter heeft mag je niet op tv
Ik zeg niet dat ze niet op TV mogen, moet iedereen voor zichzelf weten, zeg wel dat het geen groter begrip en acceptatie oplevert.
Bewerkt door Forumwatch
chick on a mission
En volgens mij ging het over Kelly en niet over jullie. Mag dan even opmerken dat kelly door het ijs gegaan is (flaaaauw). Ze moet ook niet over 1 nacht ijs gaan
(ligt het aan mij over verdwijnen er reacties ipv dat ze erbij komen)
(ligt het aan mij over verdwijnen er reacties ipv dat ze erbij komen)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Dat dacht ik al, ik was druk bezig de kwade reacties te lezen toen ze opeens weg waren, nou weet ik niet hoe het aflooptPatricia1979 schreef:Ja volgens mij heeft Forumwatch ingegrepenJuliette schreef: (ligt het aan mij over verdwijnen er reacties ipv dat ze erbij komen)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Forumwatch
- de baas van de dag
nou ja we kunnen het er toch over eens zijn dat Kelly een heel mooie vrouw is?
En dan die zogenaamde 'echte' mannen die over haar oordelen, hebben die ooit wel eens een everzwijntje gejaagd? Of hun vrouw beschermd tegen een boef? weten ze dat de troep in onze atmosfeer en eten hun vervrouwelijkt (ja echt waar jij ook jonnie!) en weten ze dat in 2020 de gemiddelde vrouw langer en zwaarder is dan de gemiddelde man?
Een echte man zou zich niet zo bedreigd voelen net zomin als een echte vrouw, maar neeee ongelukkig kleinzielig en angstlijdend nederland moet weer iemand afbranden
en ook hier zitten jullie elkaar af te katten. Hopeloos denk ik dan
Het is een verhaal zo oud als de wereld zelf: jaloezie
dus al die haatdragers wees maar voorzichtig dat je daar niet omkomt in afgunst want je eigen werkelijke zelf wordt dan omhult door een mist en niemand ziet meer het mooie in jou, uiteindelijk jijzelf ook niet. Je geslacht is maar een jasje dat soms verkeerd is aangetrokken
Kelly heeft zichzelf gevonden da s prachtig en ik wens haar alle geluk, dat ze niet zo diepzinning is en erg op media gericht dat zijn zoveel vrouwen, wat ik wel jammer vind is dat het altijd gaat over haar ts verleden, dat is toch verleden?
en huilen lucht op !
nou ja ik weet weer wat ik kan verwachten van mijn 'mede mensen'
toch alle goeds voor iedereen en kusjes
Dorine
En dan die zogenaamde 'echte' mannen die over haar oordelen, hebben die ooit wel eens een everzwijntje gejaagd? Of hun vrouw beschermd tegen een boef? weten ze dat de troep in onze atmosfeer en eten hun vervrouwelijkt (ja echt waar jij ook jonnie!) en weten ze dat in 2020 de gemiddelde vrouw langer en zwaarder is dan de gemiddelde man?
Een echte man zou zich niet zo bedreigd voelen net zomin als een echte vrouw, maar neeee ongelukkig kleinzielig en angstlijdend nederland moet weer iemand afbranden
en ook hier zitten jullie elkaar af te katten. Hopeloos denk ik dan
Het is een verhaal zo oud als de wereld zelf: jaloezie
dus al die haatdragers wees maar voorzichtig dat je daar niet omkomt in afgunst want je eigen werkelijke zelf wordt dan omhult door een mist en niemand ziet meer het mooie in jou, uiteindelijk jijzelf ook niet. Je geslacht is maar een jasje dat soms verkeerd is aangetrokken
Kelly heeft zichzelf gevonden da s prachtig en ik wens haar alle geluk, dat ze niet zo diepzinning is en erg op media gericht dat zijn zoveel vrouwen, wat ik wel jammer vind is dat het altijd gaat over haar ts verleden, dat is toch verleden?
en huilen lucht op !
nou ja ik weet weer wat ik kan verwachten van mijn 'mede mensen'
toch alle goeds voor iedereen en kusjes
Dorine
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja Sam was weer is bezig
Ik vind wel dat Kelly een voorbeeld is voor de maatschappij, ze brengt een gevoelig onderwerp bij de mensen of de acceptatie nou groter hier mee wordt twijfel ik nog over, en ik vind het knap zoals zei dat doet, je moet veel lef hebben om zoiets te doen.
Ik vind wel dat Kelly een voorbeeld is voor de maatschappij, ze brengt een gevoelig onderwerp bij de mensen of de acceptatie nou groter hier mee wordt twijfel ik nog over, en ik vind het knap zoals zei dat doet, je moet veel lef hebben om zoiets te doen.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
En dan te bedenken dat Kelly erg ooglijk, goed gekleed en opgemaakt is. Volgens mij maakt het geen barst uit of het nou een mooie, knappe, supervrouwelijke, al dan niet intelligente trans is die de media opzoekt of niet; mensen blijven toch over TS struikelen, in de zin van de (anonieme!!!) reacties op de AD pagina.
Het is natuurlijk ook heel erg leuk voor heel veel mensen om geheel anoniem hun 'mening' op het net te ventileren, over wat voor onderwerp dan ook.
Overigens vond ik sommige reacties van vrouwen(?)/vrouwennamen wel erg grof.
En ja, op het internet is het ook heeeeeeeeel erg makkelijk om via een gekozen nick 'van sexe te veranderen'.
Slechts een paar reacties van (blijkbaar echte) mannen sneden hout zoals 'als Kelly te dik gevonden word, wat is de gemiddelde echte vrouw dan??' tjah, niet (super)slank idd, en slechts een paar reacties van (blijkbaar echte) vrouwen waren vol compassie en begrip.
En dan nog wat: de grofheid van de meeste reacties geven blijk van intolerantie, en, voor zo ver ik kon lezen waren de meeste namen/nicks nederlands.
Evengoed hoor ik van transen die niet (geheel) passabel zijn wel verhalen over 'gemeneerd worden', maar niet zo heftig uitgescholden, zoals op dat forum gebeurd.
Denken 'de mensen' in het algemeen maar zo, en lozen ze dat niet in real life tegen transen, als ze die in real life tegenkomen, of.........is de gemiddelde nederlandse TS dermate lang/mannelijk dat dat intimiderend werkt, en al die mensen maar wijselijk hun mond houden tegen dergelijke transen?
Hoe vrouwelijker de ts in kwestie, hoe meer blootgesteld aan verbaal geweld, en hoe mannelijker de ts in kwestie, hoe intimiderender die overkomt?
Groetjes, Mila.
Het is natuurlijk ook heel erg leuk voor heel veel mensen om geheel anoniem hun 'mening' op het net te ventileren, over wat voor onderwerp dan ook.
Overigens vond ik sommige reacties van vrouwen(?)/vrouwennamen wel erg grof.
En ja, op het internet is het ook heeeeeeeeel erg makkelijk om via een gekozen nick 'van sexe te veranderen'.
Slechts een paar reacties van (blijkbaar echte) mannen sneden hout zoals 'als Kelly te dik gevonden word, wat is de gemiddelde echte vrouw dan??' tjah, niet (super)slank idd, en slechts een paar reacties van (blijkbaar echte) vrouwen waren vol compassie en begrip.
En dan nog wat: de grofheid van de meeste reacties geven blijk van intolerantie, en, voor zo ver ik kon lezen waren de meeste namen/nicks nederlands.
Evengoed hoor ik van transen die niet (geheel) passabel zijn wel verhalen over 'gemeneerd worden', maar niet zo heftig uitgescholden, zoals op dat forum gebeurd.
Denken 'de mensen' in het algemeen maar zo, en lozen ze dat niet in real life tegen transen, als ze die in real life tegenkomen, of.........is de gemiddelde nederlandse TS dermate lang/mannelijk dat dat intimiderend werkt, en al die mensen maar wijselijk hun mond houden tegen dergelijke transen?
Hoe vrouwelijker de ts in kwestie, hoe meer blootgesteld aan verbaal geweld, en hoe mannelijker de ts in kwestie, hoe intimiderender die overkomt?
Groetjes, Mila.
Hallo dames,
op het stukje van de AD lees ik 73 reacties. In Nederland wonen ongeveer 16 miljoen mensen. Dus een heel geringe aantal reacties. Ik zie niet in waar jullie je druk over maken. Als ik ga winkelen heb ik ook weleens reacties die ik liever niet zou horen, maar daarom ga ik niet terug of niet meer winkelen. Wees gewoon jezelf en laat anderen in hun eigenwaarde.
Groetjes Bea.
op het stukje van de AD lees ik 73 reacties. In Nederland wonen ongeveer 16 miljoen mensen. Dus een heel geringe aantal reacties. Ik zie niet in waar jullie je druk over maken. Als ik ga winkelen heb ik ook weleens reacties die ik liever niet zou horen, maar daarom ga ik niet terug of niet meer winkelen. Wees gewoon jezelf en laat anderen in hun eigenwaarde.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven