Ontmoetingsavonden voor transgenders in Nijmegen
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ontmoetingsavonden voor transgenders in Nijmegen
Zie ook de voorpagina van travestie.org:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=601
Groetjes,
Frederique
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=601
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat vond ik ook.
Wat me vooral opviel was de samenwerking tussen het COC en LKGT&T: na Maastricht zie je dat dus vaker - en ik denk dat dat ook dat een hele goede zaak is.
Groetjes,
Frederique
Wat me vooral opviel was de samenwerking tussen het COC en LKGT&T: na Maastricht zie je dat dus vaker - en ik denk dat dat ook dat een hele goede zaak is.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Er is geen verschil; het is gewoon een T&T avond. Sinds dat Jeanet voorzitster is geworden van de LKG T&T is ze aktief bezig geweest om de boel te moderniseren en samenwerking met andere organisaties te zoeken.Cynthia schreef:Ik heb nog wel een vraag: wat is nu eigenlijk het verschil met een T&T ontmoetingsavond?
Jeanet gebruikt 'transgender' op z'n amerikaans dus als een overkoepelend term van alles wat tussen man en vrouw zit. Het aantal is afkomstig van het NISSO onderzoek van 1997.mila schreef:telt Nederland echt zo'n 200.000 transgenders? Is dat getal gebaseerd op statistiek of zo?
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Frederique, in Groningen is de samen werking al jaren zo. Eigenlijk weet ik niet anders dat ze de avonden in dezelfde gebouw houden.Frederique_ schreef:Dat vond ik ook.
Groetjes,
Frederique
En sinds vorige jaar is de 2de avond in de maand zelfs samen met het COC. Uiteraard is het belangrijk dat er meer van dit soort avonden komen. Dus Nijmegen gefeliciteerd.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven