Ciska Lacomte schreef:Joy schreef:
ik heb ontzettend veel gedaan, maar nooit en te nimmer wat ik wilde, kon ook niet, wat ik werkelijk wilde was ik allang vergeten en de rest deed er niet toe
Joy
Weet je Joy, Nou ben ik toch wel benieuwd of je alweer weet wat je wilde.
Werkelijk wilde, bedoel ik dus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook kwijt ben, daarom heb ik volgens mij moeite om een andere baan te vinden: Ik weet niet wat ik zoek
"Iets wat beter bij me past", is lekker vaag, toch? en als ik op moet sommen wat ik allemaal kan en gedaan heb wordt de gemiddelde personeelswerker wit om de neus: Het is teveel en te verschillend. Maar aan de andere kant is dat wel wat ik wil: Veel en verschillend; niet van 9 tot 5 op hetzelfde plekje met hetzelfde dingetje bezig zijn en dat dag in, dag uit.
Weet je ik las net een postje van Mara: Na de 'Cut' in Essen voelt ze zich beter, minder depri. Alleen al daarvoor zou ik een srs willen. Hopelijk weet ik dan meteen (weer) waarvoor ik geboren ben.
Ciska.
Waar een lange boswandeling al niet goed voor is, heb me vandaag maar eens gefocust op wat ik wilde, ben er inmiddels voor ene heel groot deel uit,gaat de komende dagen wel uitkristaliseren, ben ik van overtuigd, alles heeft tijd nodig, gaat gebeuen ook, komt vanzelf, omdat ik dat wil en mijn wensen de laatste tij'd verassend vaak uitkomen
niet weten wat je wilt:
Er wordt over algemeen negatief tegenaan gekeken, terwijl niet weten wat je wilt in feite het pure begin is van zelfonderzoek, uitdaging, het vel ligt kompleet open, alles is mogelijk, heelrijk, je kan alle kanten op die je wilt, ook al weet je niet eens of je het wel wilt, doen is alles
Kortom, sla de vleugltjes uit fladder eens heen en strijk eens neer, observeer en concludeer, filter uit en kristaliseer
ik denk niet dat niemand weet wat ie wil, ik dnkn wel dat de eigen gedachten de wil beperken, door ervaringen, negatief, manier van denken etcetc
Kijk diep in je zelf en volg je diepste verlangen
Ik geloof niet in de Cut die alles ineens goed maakt, ik geloof dat het enkel een afronding is van een proces, het leven gaat daarna gewoon door en vanaf die Cut ben je niet tot het eind van je leven dolgelukkig, al is het misschien eenvoudiger het geluk te bereiken
Joy