Een keertje zwemmen
Moderator: Moderators
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Doen is geen kunst, durven wel
Nou dames,
Ik zou het nooit in een zwembad proberen , alhoewel sommige baden kun je afhuren dus wie heeft er belangstelling, dus als het erg mooi weer is zwem ik meestal 's avonds in het buitenwater. Hoef ik ook niet zoveel te verstoppen, alleen op te letten dat ik niet opval. Voordeel van buitenwater is dat als je er eenmaal in zit niemand meer iets ziet. Terwijl er in mijn geval genoeg te zien is, en te zien zal blijven.
Bovendien, de meeste mensen letten helemaal niet op je, ik ben er zelfs in geslaagd van de zomer aan het strand te liggen. Als het even kan ga ik deze zomer weer een paar keer.
Meestal durf ik niet, maar soms heb ik zoiets van "het interesseert me niets wat een ander er van ziet of vindt, ik heb er nu zin in".
Groetjes,
Claudia Zomer
Ik zou het nooit in een zwembad proberen , alhoewel sommige baden kun je afhuren dus wie heeft er belangstelling, dus als het erg mooi weer is zwem ik meestal 's avonds in het buitenwater. Hoef ik ook niet zoveel te verstoppen, alleen op te letten dat ik niet opval. Voordeel van buitenwater is dat als je er eenmaal in zit niemand meer iets ziet. Terwijl er in mijn geval genoeg te zien is, en te zien zal blijven.
Bovendien, de meeste mensen letten helemaal niet op je, ik ben er zelfs in geslaagd van de zomer aan het strand te liggen. Als het even kan ga ik deze zomer weer een paar keer.
Meestal durf ik niet, maar soms heb ik zoiets van "het interesseert me niets wat een ander er van ziet of vindt, ik heb er nu zin in".
Groetjes,
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Waar ik bij traditionele baden vooral bang voor ben is voor groepsvorming bij jeugd (13-18 jr). En dan heb ik al snel geen zin om in het middelpunt van de belangstelling te staan. En bonte badkleding met bloemen enzo vind ik niet mooi - in de egaal gekleurde badkleding die ik heb valt mijn onderstel (te) goed op...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hier een klein voorbeeldje hoe onopvallend te 'tucken' (speciaal voor Mina).
Groetjes Mila.
http://www.youtube.com/watch?v=5tlWaPvr ... ed&search=
Groetjes Mila.
ik zie de connectie niet helemaalmila schreef:Hier een klein voorbeeldje hoe onopvallend te 'tucken' (speciaal voor Mina).
Groetjes Mila.
water is zo helend
enige stof op aarde die uitzet in vaste vorm
hoorde ik op kinderjournaal
ook wordt bevroren water nat omdat het ' wil bewegen' zei de presentatrice niet omdat het smelt, zelfs bij vrieskou is bovenste laagje nat
ook van kinderjournaal !
nu maar hopen dat ik het goed begrepen heb anders hoor ik het vanzelf
kusjes en veel waterplezier
Dorine
enige stof op aarde die uitzet in vaste vorm
hoorde ik op kinderjournaal
ook wordt bevroren water nat omdat het ' wil bewegen' zei de presentatrice niet omdat het smelt, zelfs bij vrieskou is bovenste laagje nat
ook van kinderjournaal !
nu maar hopen dat ik het goed begrepen heb anders hoor ik het vanzelf
kusjes en veel waterplezier
Dorine
FreeMerfolk heeft de beschikking over een 'eigen zwembad'. We gebruiken het voor onze trainingen en de One Day Mermaid Experiences. Op het transgenderforum had ik dat al eens aangekondigd dat ik de mogelijkheid kan bieden dat er zonder publiek en personeel gezwommen kan worden, ideaal voor degene die niet nog niet in het openbaar durven te zwemmen.
Op Isis had ik al eerder zuks georganiseerd, maar zelfs daar was de belangstelling ervoor bedroevend laag.
Kus, Kitty.
Op Isis had ik al eerder zuks georganiseerd, maar zelfs daar was de belangstelling ervoor bedroevend laag.
Kus, Kitty.
ik weet dat het hier eigenlijk slechts zijdelings mee te maken heeft, maar ik ben een jongen, en niet van plan een mesje te worden, maar ik zwem ook graag, en ik heb dus als jongen juist de behoefte te zwemmen in een badpak. Ik doe dat ook wel eens, 'gewoon' in een donkerkleurige Speedo bijvoorbeeld, in ieder geval een redelijk sportief model, maar ik verberg dan niets. Ik reageer hiermee, omdat ik aan jullie reacties dezelfde ideeën merk als bij mij. Ik was ook altijd doodsbang dat iedereen anar me zou kijken enzo, maar in de praktijk is dat dus eigenlijk gewoon niet zo. Ik zou uitkijken met een vol zwembad, maar als het rustig is, op het strand, etc. daar maak ik en de omgeving totaal geen punt van.
Om het nog raarder te maken, ik jog ook regelmatig in bossen in een badpak (als het mooi weer is) en ook hier krijg je geen enkele reactie op. Mensen kijken wel een seconde, maar that's it!
Dus ik zou zeggen, als een 100% jongen met de behoefte een badpak te dragen het kan zonder raar aangekeken te worden, dan moet het 'jullie' helemaal kunnen lukken! Ik durf te wedden dat ik er (helaas?) mannelijker uitzie dan de meesten die hier posten
Om het nog raarder te maken, ik jog ook regelmatig in bossen in een badpak (als het mooi weer is) en ook hier krijg je geen enkele reactie op. Mensen kijken wel een seconde, maar that's it!
Dus ik zou zeggen, als een 100% jongen met de behoefte een badpak te dragen het kan zonder raar aangekeken te worden, dan moet het 'jullie' helemaal kunnen lukken! Ik durf te wedden dat ik er (helaas?) mannelijker uitzie dan de meesten die hier posten