SPS Superstar
Moderator: Moderators
SPS Superstar
Ik heb daar onder de noemer: kerstcadeau voor vriendin een complete set gekocht. Ze waren laaiend enthousiast over het stoere gehalte dat een jongen dit doet voor zijn vriendin ERg leuk geholpen door erg leuke meiden.
vraagje, wie past daar of in een andere zaak echt zelf een rok of broek. Ik ben 30 zou het zelfs zelf gek vinden als ik een man uit zo een hokje zou zien komen (OOK AL BEN IK ER ZELF ZO EENTJE HAHA). Iedereen kan wel zeggen, het is niet gek.. maar geloof me dat is het wel. H&M een betere zaak om het te doen dan?
vraagje, wie past daar of in een andere zaak echt zelf een rok of broek. Ik ben 30 zou het zelfs zelf gek vinden als ik een man uit zo een hokje zou zien komen (OOK AL BEN IK ER ZELF ZO EENTJE HAHA). Iedereen kan wel zeggen, het is niet gek.. maar geloof me dat is het wel. H&M een betere zaak om het te doen dan?
30 jaar, soms verdwaald en soms helemaal thuis
nou
iets wat je zelf 'normaal' vind kan natuurlijk in de ogen van vele! andere wel degelijk abnormaal overkomen. Het is dus niet zo dat wanneer je iets zelf normaal vind, het dan ook normaal is. De vraag voor mij is dus ook, wil ik wel als 'zgn. malle eppie' worden gezien in de winkel, want geloof me, zo wordt je echt wel gezien door iedereen. Ik ben wel benieuwd of mensen oprechte reakties hebben gekregen bij het passen van dameskleding in een sps of hennez etc..
Het vreemde is:
Mensen kunnen niets van je denken
Wat mensen denken, bestaat niet
Iedereen kent de gedachte:
Wat zullen de mensen wel niet denken
De mensen kunnen niets over je denken omdat je niet weet wat ze over je denken , tenzij jij een directe telepatische verbinding hebt met de gedachten van anderen
In de praktijk echter, lijk je toch steeds weer beinvloedbaar door de gedachte: wat zal men denken, met de gevolgen van spanningen, angsten en nerveusiteit van dien
De kern:
Jij denkt, niet zij, Jij houdt die gespannen nerveuze situatie in stand, roept hem op, omdat JIJ denkt, niet zij
Kortom, hoe je in een situatie staat, heb je zelf in de hand
Grappig he
Nu de praktijkuitvoering nog, en daar is maar 1 manier voor, oefenen
Mensen kunnen niets van je denken
Wat mensen denken, bestaat niet
Iedereen kent de gedachte:
Wat zullen de mensen wel niet denken
De mensen kunnen niets over je denken omdat je niet weet wat ze over je denken , tenzij jij een directe telepatische verbinding hebt met de gedachten van anderen
In de praktijk echter, lijk je toch steeds weer beinvloedbaar door de gedachte: wat zal men denken, met de gevolgen van spanningen, angsten en nerveusiteit van dien
De kern:
Jij denkt, niet zij, Jij houdt die gespannen nerveuze situatie in stand, roept hem op, omdat JIJ denkt, niet zij
Kortom, hoe je in een situatie staat, heb je zelf in de hand
Grappig he
Nu de praktijkuitvoering nog, en daar is maar 1 manier voor, oefenen
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met Joy eens, en natuurlijk zeggen de meeste mensen niet wat ze echt denken, en dat is maar goed ook, dat gebeurt in het dagelijkse leven nu eenmaal niet. Er is geloof ik een keer een film gemaakt over iemand die niets anders kon dan de waarheid zeggen, het laat zich raden dat dat tot dolkomische situaties leidde, maar voor de persoon in kwestie tot een drama.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Liar, met Jim Carey
Toch prefereer ik iemands werkelijke mening dan eromheengedraai
Magoed
Met 99 % van de mensen die je in je leven tegenkomt heb je weinig te maken
Grappige oefening:
Gaan shoppen, de paskamer in, dat jurkje aan, en aan de eerste de beste in de winkel vragen wat hij/zij ervan vind
Die overtreffende trap, daar wil ik naar toe, dat wil ik durven en kunnen, just for fun ook
niks te verliezen toch?
Toch prefereer ik iemands werkelijke mening dan eromheengedraai
Magoed
Met 99 % van de mensen die je in je leven tegenkomt heb je weinig te maken
Grappige oefening:
Gaan shoppen, de paskamer in, dat jurkje aan, en aan de eerste de beste in de winkel vragen wat hij/zij ervan vind
Die overtreffende trap, daar wil ik naar toe, dat wil ik durven en kunnen, just for fun ook
niks te verliezen toch?
ik vind het alleen maar een beetje naief te denken dat het normaal is.. ik vraag me gewoon af hoe mensen er ECHT over denken, het echte!
houd me namelijk wel bezig, ik kan me er niet voor sluiten want 'ECHT' is mijn dagelijkse wereld (bijv. hoe denkt mijn vriendin er ECHT over ipv niks zeggen en zgn accepteren..)
houd me namelijk wel bezig, ik kan me er niet voor sluiten want 'ECHT' is mijn dagelijkse wereld (bijv. hoe denkt mijn vriendin er ECHT over ipv niks zeggen en zgn accepteren..)
Ik begrijp je wel, mening van anderen, is iedereen gevoelig voor
Maar in hoeverre doet die mening ertoe?
Kijk, de mening van je vriendin, das wat anders, hoewel het dan eerder gaat om goedkeuring/acceptatie proef ik zo
En wat is normaal, niets is normaal
Kijk de wereld in en je trekt die conclusie
Er is er maar 1 die bepaald wat ' normaal' is voor jou en dat ben jezelf
Als je wilt weten hoe mensen echt over je denken - als je dat belangrijk vind - ik denk zelf dat het niet belangrijk is - dan zeg ik: vraag er naar
Joy
Maar in hoeverre doet die mening ertoe?
Kijk, de mening van je vriendin, das wat anders, hoewel het dan eerder gaat om goedkeuring/acceptatie proef ik zo
En wat is normaal, niets is normaal
Kijk de wereld in en je trekt die conclusie
Er is er maar 1 die bepaald wat ' normaal' is voor jou en dat ben jezelf
Als je wilt weten hoe mensen echt over je denken - als je dat belangrijk vind - ik denk zelf dat het niet belangrijk is - dan zeg ik: vraag er naar
Joy
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Gabri schreef:
Dat ligt voor mensen die je na staan natuurlijk volkomen anders, maar daar kan je dan ook gewoon mee praten. (al weet ik dat dat pas HEEL erg moeilijk is)
succes
Irene
Of het normaal is of niet doet er eigenlijk helemaal niet toe, de mensen denken er ECHT niet over. Ze denken hooguit ´wat een rare!´en gaan weer door met hun leven, de meeste zullen je alweer vergeten zijn als ze thuiskomen.ik vind het alleen maar een beetje naief te denken dat het normaal is.. ik vraag me gewoon af hoe mensen er ECHT over denken, het echte!
Dat ligt voor mensen die je na staan natuurlijk volkomen anders, maar daar kan je dan ook gewoon mee praten. (al weet ik dat dat pas HEEL erg moeilijk is)
succes
Irene
Kleine stapjes
- Forumwatch
- de baas van de dag
Gabri
Wil je aub de volgende keer dat je een nieuwe draad in dit sub-forum plaatst houden aan de speciale regels hiervoor?
Wil je aub de volgende keer dat je een nieuwe draad in dit sub-forum plaatst houden aan de speciale regels hiervoor?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Gabri,
Ik heb anderhalf jaar in het weekeind geleefd met een mannelijk gezicht, vrouwelijke kleren (meestal een rok) + borsten. Natuurlijk wordt je dan wel eens nagekeken (overigens: ook minder als ik verwacht had). Een enkele keer door (met name) pubertjes nageroepen. Maar als je zelf normaal, rustig reageert, dan is er niets aan de hand en dan gebeurt er dus ook niets vervelends.
Verder heb ik als man regelmatig rokken gepast bij H&M (maar ook bij C&A, V&D, enz), niemand deed er ooit moeilijk over. 1x heb ik bij H&M meegemaakt dat ik 4 kledingstukken bij me had, waaronder een nogal fetish rokje. Terwijl ik aan het passen was merkte ik iets bij de deur. Bleek dat een winkeldame even om het hoekje keek hoe serieus ik met die kleren bezig was. Ze was ook net zo snel weer weg toen bleek dat ik het serieus aan het passen was (ik zag alleen de deur weer dichtzwaaien). Begrijpelijk. 'k Moest er zelfs wel even om lachen
Groetjes,
Frederique
@Forumwatch: staat dit nu in het goede forum of verwachten jullie dat we een nieuw onderwerp starten als we inhoudelijk door willen praten?
Ik heb anderhalf jaar in het weekeind geleefd met een mannelijk gezicht, vrouwelijke kleren (meestal een rok) + borsten. Natuurlijk wordt je dan wel eens nagekeken (overigens: ook minder als ik verwacht had). Een enkele keer door (met name) pubertjes nageroepen. Maar als je zelf normaal, rustig reageert, dan is er niets aan de hand en dan gebeurt er dus ook niets vervelends.
Verder heb ik als man regelmatig rokken gepast bij H&M (maar ook bij C&A, V&D, enz), niemand deed er ooit moeilijk over. 1x heb ik bij H&M meegemaakt dat ik 4 kledingstukken bij me had, waaronder een nogal fetish rokje. Terwijl ik aan het passen was merkte ik iets bij de deur. Bleek dat een winkeldame even om het hoekje keek hoe serieus ik met die kleren bezig was. Ze was ook net zo snel weer weg toen bleek dat ik het serieus aan het passen was (ik zag alleen de deur weer dichtzwaaien). Begrijpelijk. 'k Moest er zelfs wel even om lachen
Groetjes,
Frederique
@Forumwatch: staat dit nu in het goede forum of verwachten jullie dat we een nieuw onderwerp starten als we inhoudelijk door willen praten?
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi
Ik denk dat het berciht van FOrumwatch duidelijk is. Huier gaat het over winkelervaringen, waarbij voor elke winkel en AFZONDERLIJKE draad wordt aangemaakt.
En nu gaat het opeens over winkelervaringen in het algemeen.
Dit hoort duidelijk niet in deze draad thuis.
Stel voor om dit af te splitsen in een afzonderlijk draadje..
Ik denk dat het berciht van FOrumwatch duidelijk is. Huier gaat het over winkelervaringen, waarbij voor elke winkel en AFZONDERLIJKE draad wordt aangemaakt.
En nu gaat het opeens over winkelervaringen in het algemeen.
Dit hoort duidelijk niet in deze draad thuis.
Stel voor om dit af te splitsen in een afzonderlijk draadje..
Cyn.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Re: SPS Superstar
Gabri, gewoon doen hoor. In H&M, Zara enzo altijd lekker kunnen passen In de SPS zou ik dat ook direct doen als ik zou twijfelen over de maatgabri schreef:Ik heb daar onder de noemer: kerstcadeau voor vriendin een complete set gekocht. Ze waren laaiend enthousiast over het stoere gehalte dat een jongen dit doet voor zijn vriendin ERg leuk geholpen door erg leuke meiden.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"