Waar haalt men de tijd vandaan....
Moderator: Moderators
Waar haalt men de tijd vandaan....
Waar haalt men de tijd vandaan om elke avond te chatten of hier te zijn? Hoe doet men dat?
Ik kom om half vijf uit m'n werk, en ja, eerst heerlijk douchen natuurlijk. Daarna de keuken in om m'n rammelende maag een halt toe te roepen. Intussen de computer opgestart die zelf eerst even alle rommel wat in m'n IN-box van de website zit eruit haalt. Hier heb ik geen omkijken naar. Ik moet dan wel MSN uitlaten, want anders heb ik binnen de kortste keren 10 contacten...
Na het eten wacht er altijd wel een een of andere huishoudelijke taak: wassen, afwassen, stofzuigen, noem maar op. Daarna is het tijd voor mijzelf: ik kruip achter mijn keyboard, mijn vriendje natuurlijk, ik verdiep mij in een boek of wat dan ook.
Heb ik het nog niet over dat ik in de avond soms een fotoshoot heb, een transje even ondersteun, mijn dagboek op de site moet bijwerken, mijn mail beantwoord.... En om 22:00 maak ik mij klaar voor de nacht: mijn haar sorteren en in de nachtstand, cremetje op, tandjes doen.... want om 6 uur rammelt de wekker mij m'n bed uit....
Waar haal ik dan nog de tijd vandaan om elke avond uitgebreid te gaan chatten tot ver na middernacht, alles hier bij te houden, en er ook nog op te reageren? Hoe doen anderen dat?
Kitty...
Ik kom om half vijf uit m'n werk, en ja, eerst heerlijk douchen natuurlijk. Daarna de keuken in om m'n rammelende maag een halt toe te roepen. Intussen de computer opgestart die zelf eerst even alle rommel wat in m'n IN-box van de website zit eruit haalt. Hier heb ik geen omkijken naar. Ik moet dan wel MSN uitlaten, want anders heb ik binnen de kortste keren 10 contacten...
Na het eten wacht er altijd wel een een of andere huishoudelijke taak: wassen, afwassen, stofzuigen, noem maar op. Daarna is het tijd voor mijzelf: ik kruip achter mijn keyboard, mijn vriendje natuurlijk, ik verdiep mij in een boek of wat dan ook.
Heb ik het nog niet over dat ik in de avond soms een fotoshoot heb, een transje even ondersteun, mijn dagboek op de site moet bijwerken, mijn mail beantwoord.... En om 22:00 maak ik mij klaar voor de nacht: mijn haar sorteren en in de nachtstand, cremetje op, tandjes doen.... want om 6 uur rammelt de wekker mij m'n bed uit....
Waar haal ik dan nog de tijd vandaan om elke avond uitgebreid te gaan chatten tot ver na middernacht, alles hier bij te houden, en er ook nog op te reageren? Hoe doen anderen dat?
Kitty...
- mireille
- Eredivisie
Ik heb geen flauw idee, maar soms voel ik wel eens dat ik tijd te kort kom voor wat dingen. De MSN heb ik wel aanstaan maar ik kan ook gewoon door het huis hobbelen of andere zinnige dingen aan het doen zijn. Af en toe kan het ook allemaal net even te veel zijn en dan ben ik even wat ik maar "incommunicado" noem, dan heb ik echt even totaal geen behoefte eraan...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik stel mezelf die vraag ook wel eens Kitty, waarom verdoe ik zoveel tijd met 'nutteloze' dingen, niet dat ik het schrijven op dit forum als nutteloos ervaar overigens. Soms heb ik na een zware werkdag gewoon geen fut meer om iets te ondernemen, maar soms ben ik ook gewoon serieus bezig achter mijn toetsenbord en gebruik dan het forum om even te ontspannen. Soms aan het einde van de dag als ik helemaal nergen meer zin in heb en geen zin heb om naar bed te gaan zoek ik dan ook de chat nog even op. Het forum heeft als voordeel dat je het altijd tussendoor wel even kan doen.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: Waar haalt men de tijd vandaan....
Hmmm, het rijtijdenwet beperkt me gelukkig in mun beroepsmatige aktiviteiten, zo dat er soms tijd overblijft, gister om 22:00 uur in Vipiteno bij de brennerpas begonnen, hoefde ik vanochtend maar in Fiumicino op het vliegveld van Rome en eentje in Rome zelf naarbij de Vatikaan te lossen, sta nu sinds 14:00 in Civitavecchia aan de strand en hoef pas morgen vroeg 10:00 in Pisa weer laden, dus tijd zat voor un strandwandeling en nu het internet, handig zo'n modem in de truckKitty Madison schreef:Waar haalt men de tijd vandaan om elke avond te chatten of hier te zijn? Hoe doet men dat?
groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Hoi hoi Kitty,
ik vraag me dat ook wel eens af. M'n partner en ik moeten er 's ochtends ook vroeg uit en dus gaan wij ook om een uur of tien te kooi! Verder gaat hier de computer om zeven uur uit, want wij hebben aan het begin van onze relatie besloten om genadeloos voor elkaar te kiezen, en daar moet toch echt alles voor wijken; ook het forum... Dus de avonden en weekenden reserveren wij uitsluitend voor onszelf!
Groetjes en liefs,
Babette.
ik vraag me dat ook wel eens af. M'n partner en ik moeten er 's ochtends ook vroeg uit en dus gaan wij ook om een uur of tien te kooi! Verder gaat hier de computer om zeven uur uit, want wij hebben aan het begin van onze relatie besloten om genadeloos voor elkaar te kiezen, en daar moet toch echt alles voor wijken; ook het forum... Dus de avonden en weekenden reserveren wij uitsluitend voor onszelf!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- ForumFan
voor mij is het een soort ochtend ritueel geworden. koffie, nieuws kijken tot ongeveer 9 uur met tussendoor wat huishoudelijke klusje en dan met de hond lopen en daarna de comp aan tot ik alles gelezen heb van enkele site's die ik belangrijk vind. Daarna blijft hij meestal wel aanstaan of in de slaapstand. Vroeger zat ik er na de avonddienst ook regelmatig op maar dit is verminderd. Wel als ik vrij ben zit ik er 's avonds achter maar niet op een chat of iets dergelijks. Wel af en toe een spelletje, kasboek bijwerken, agenda etc.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Lieve Kitty. Zal ik je zeggen dat het me zo prima bevalt. Op dit moment heb ik me nog geen moment verveeld en zelfs nu heb ik het nog druk. Maar ja, ik ben er achter gekomen dat een "vriendje" ook best wel veel tijd kost.Kitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....
Kit
Groetjes,
Edith
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Die gedachte heb ik ook wel eensKitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....
Kit
Maar ik verbaas me inderdaad ook wel eens waar andere forummers de tijd vandaan halen, ik heb het wel een tijdje volgehouden om iedere dag het forum bij te houden, maar structureel lukt me dat niet... soms kom ik dagen niet op het forum, daarom reageer ik ook nu pas op dit bericht
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Jaaaaa.... m'n vriendje... Die gooi ik er niet uit hoor! Daar is ie veeeeeel te lief voor_ schreef:Lieve Kitty. Zal ik je zeggen dat het me zo prima bevalt. Op dit moment heb ik me nog geen moment verveeld en zelfs nu heb ik het nog druk. Maar ja, ik ben er achter gekomen dat een "vriendje" ook best wel veel tijd kost.Kitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....
Kit
Groetjes,
Edith
Liefs, Kitty.
Re: Waar haalt men de tijd vandaan....
M$N heb ik er pertinent niet opzitten. Geen behoefte aan chat, en ik heb er de tijd er niet voor over. Ik kan wel andere dingen doen. Ik wil ook wat anders doen dan digitaal zwammenKitty Madison schreef:Ik moet dan wel MSN uitlaten, want anders heb ik binnen de kortste keren 10 contacten...
liefs, Josette
Half van school getrapt? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?Sem schreef:Ik werk maar 2 dagen, en ben half van school getrapt dus ik heb alleen het huishouden te doen, en verder kan ik doen wat ik wil. Ik heb zeeen van tijd over, soms weet ik er niet meer wat ik er mee moet doen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"