Een keertje zwemmen
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Johan,
Rare vragen misschien, maar:
- draag je er ook borsten bij?
- is de onderkant van zo'n badpak breed genoeg? (Ik heb zelf ook drie badpakken waar ik altijd een broekje onder moet dragen omdat dat niet zo is - de ballen kijken dan vaak olijk naar buiten... )
Groetjes,
Frederique
Rare vragen misschien, maar:
- draag je er ook borsten bij?
- is de onderkant van zo'n badpak breed genoeg? (Ik heb zelf ook drie badpakken waar ik altijd een broekje onder moet dragen omdat dat niet zo is - de ballen kijken dan vaak olijk naar buiten... )
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- is nieuw hier
Ga eens naar www.bonprix.nl
Daar staat bij badmode een leuke bikini met een overslagrokje.
Het is het derde plaatje.
Groetjes
Joanna
Daar staat bij badmode een leuke bikini met een overslagrokje.
Het is het derde plaatje.
Groetjes
Joanna
Is it a man or a woman?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
-
- is nieuw hier
Ook bij dit onderwerp komt de term "tucking" weer voor. Na tucking googeln staat direct op eerste pagina op plaats 5: "TRANSX - tucking.
Helaas is het in het duits, maar wel met foto uitleg. Het geslachtsdeel wordt zo in gepakt, dat je ook nog gewoon kunt plassen.
Groetjes,
Joanna
Helaas is het in het duits, maar wel met foto uitleg. Het geslachtsdeel wordt zo in gepakt, dat je ook nog gewoon kunt plassen.
Groetjes,
Joanna
Is it a man or a woman?
hoi, nee, ik ga echt gewoon als jongen, dus geen borsten ofzo, ik scheer ook mijn benen niet eens. als je een goed badpak hebt dan is er qua breedte echt geen probleem, alleen ziet iedereen echt wel dat ik een jongen ben.
ik post nog even een link naar een badpak zoals ik dan draag
[img]http://s7ondemand4.scene7.com/is/image/ ... rc=Wehkamp%[/img]
(als die het niet doet, of nog een foto)
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... SterkMerk=
http://asc.kyosui.net/ib/disp.php?img=soft_12826.jpg
ik post nog even een link naar een badpak zoals ik dan draag
[img]http://s7ondemand4.scene7.com/is/image/ ... rc=Wehkamp%[/img]
(als die het niet doet, of nog een foto)
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... SterkMerk=
http://asc.kyosui.net/ib/disp.php?img=soft_12826.jpg
Zou zelf ook erg graag eens zwemmen in zo'n mooi badpak, of een mooi bikinibroekje. Denk dat ik dan het topje achterwege zou moeten laten omdat ik er verder nog gewoon als man uitzie. Lijkt me geweldig!
Volgens mij is het heel moedig van je johan om zo het bad in te gaan. Kan me haast niet voorstellen dat je niet bekeken wordt. Maar misschien heb je er gewoon maling aan en dat zouden wij allemaal moeten hebben. Heb je ook een foto van jezelf in je speedo?
En heb je ook nooit opmerkingen gehad van het badpersoneel of zo?
Vraag me overigens wel af waar je behoefte aan badpakken vandaan komt.
Je zegt 'helaas' zie je er nogal mannelijk uit? Of maakt het je echt niet uit.
Veder vroeg ik me af hoe het komt dat florieke in haar begintijd toch al zo bekeken werd toen ze als jongen in het centerparcs bad ging?
Er was toch nog niet zoveel aan je te zien of...
Volgens mij is het heel moedig van je johan om zo het bad in te gaan. Kan me haast niet voorstellen dat je niet bekeken wordt. Maar misschien heb je er gewoon maling aan en dat zouden wij allemaal moeten hebben. Heb je ook een foto van jezelf in je speedo?
Veder vroeg ik me af hoe het komt dat florieke in haar begintijd toch al zo bekeken werd toen ze als jongen in het centerparcs bad ging?
Zou zelf ook erg graag eens zwemmen in zo'n mooi badpak, of een mooi bikinibroekje.
Denk dat ik dan het topje achterwege zou moeten laten omdat ik er verder nog gewoon als man uitzie.
Lijkt me geweldig!
Volgens mij is het heel moedig van je johan om zo het bad in te gaan.
Kan me haast niet voorstellen dat je niet bekeken wordt.
Maar misschien heb je er gewoon maling aan en dat zouden wij allemaal moeten hebben.
Heb je ook een foto van jezelf in je speedo?
Denk dat ik dan het topje achterwege zou moeten laten omdat ik er verder nog gewoon als man uitzie.
Lijkt me geweldig!
Maar misschien heb je er gewoon maling aan en dat zouden wij allemaal moeten hebben.
Zou zelf ook erg graag eens zwemmen in zo'n mooi badpak, of een mooi bikinibroekje.
Lijkt me geweldig!
Vraag me overigens wel af waar je behoefte aan badpakken vandaan komt. Ofwel hoe ben je op deze site verzeild geraakt?
Lijkt me geweldig!
Vraag me overigens wel af waar je behoefte aan badpakken vandaan komt. Ofwel hoe ben je op deze site verzeild geraakt?
Vraagje aan Johan: Ben jij heel toevallig eens bij radio538: Niels en Froukje geweest? Daar was ooit ook een jongen die er openlijk voor uitkwam in badpak allerlei dingen te doen. Opmerkelijk ook dat er toch zoveel positieve reacties waren.
Zelf zwem ik het liefst in buitenwater. Nu helpt het heel erg dat m'n ouders een zeilbootje hebben op de Loosdrechtse plassen, maar dit voorjaar naar texel en ik denk dat ik wel wat van de tips heb opgestoken om met m'n schoonfamilie te gaan zwemmen of naar het trand te gaan.
Zelf zwem ik het liefst in buitenwater. Nu helpt het heel erg dat m'n ouders een zeilbootje hebben op de Loosdrechtse plassen, maar dit voorjaar naar texel en ik denk dat ik wel wat van de tips heb opgestoken om met m'n schoonfamilie te gaan zwemmen of naar het trand te gaan.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
hoi, nee ik ben nog nooit op de radio geweest erover. ik weet wel van andere mensen dat ze wat actiever zijn met het uitdragen van hun behoefte
ik heb inderdaad wel foto's van mezelf, maar niet in een zwembad ofzo, ik heb ze wel op vakantie genomen. ik ben alleen wat huiverig om ze op internet (of via mail) te versturen, omdat ik het al zo zie gebeuren dat ik in de uitzending van Jensen kom
Natuurlijk zul je inderdaad wel bekeken worden, maar ik heb nog nooit iets negatiefs meegemaakt ermee. Mensen doen wel of ze niets zien, en soms merkt je juist dat een beetje, maar in de praktijk valt het echt wel mee.
hoe ik op deze site verzeild ben geraakt? Allereerst vind ik het niet echt jammer dat ik een jongen ben, ik vind meisjes wel heel mooi, en kan erg verliefd op ze zijn, maar daarom is het misschien juist wel leuk om een jongen te zijn. Ook wat bijvoorbeeld sex betreft vind ik het allemaal erg goed zoals ik het heb
ik was gewoon wat aan het surfen, en ik geloof dat ik in google iets in had getoetst over zwemmen of badpakken of iets dergelijks, en toen kwam ik hier uit vandaar.
ik heb inderdaad wel foto's van mezelf, maar niet in een zwembad ofzo, ik heb ze wel op vakantie genomen. ik ben alleen wat huiverig om ze op internet (of via mail) te versturen, omdat ik het al zo zie gebeuren dat ik in de uitzending van Jensen kom
Natuurlijk zul je inderdaad wel bekeken worden, maar ik heb nog nooit iets negatiefs meegemaakt ermee. Mensen doen wel of ze niets zien, en soms merkt je juist dat een beetje, maar in de praktijk valt het echt wel mee.
hoe ik op deze site verzeild ben geraakt? Allereerst vind ik het niet echt jammer dat ik een jongen ben, ik vind meisjes wel heel mooi, en kan erg verliefd op ze zijn, maar daarom is het misschien juist wel leuk om een jongen te zijn. Ook wat bijvoorbeeld sex betreft vind ik het allemaal erg goed zoals ik het heb
ik was gewoon wat aan het surfen, en ik geloof dat ik in google iets in had getoetst over zwemmen of badpakken of iets dergelijks, en toen kwam ik hier uit vandaar.
Heb nu ook een mooi speedo badpak gekocht, en het zit inderdaad erg goed.
Gewoon naar een grote sportspeciaalzaak gegaan en op m'n gemak rond gekeken en een keuze gemaakt uit zeer veel verschillende modellen en kleuren.
Het is een zwarte met lichtblauwe inzetjes en gele belijning geworden.
Ook gewoon in een pashokje gaan passen omdat ik geen idee had van de maat en niet het risico wilde lopen dat het thuis niet zou passsen.
Geen enkel probleem en niemand die op je let.
Ook bij het afrekenen geen rare blik ofzo.
Miste eigenlijk het 'veel plezier ermee' wel een beetje.
Thuis het tucken even geprobeerd en dat gaat echt heel goed.
Alles zit lekker strak naar achteren en is bijna niet meer zichtbaar.
Ook is het tussenstukje voor mij breed genoeg gelukkig.
Nu binnenkort een keer gaan uitproberen...
Gewoon naar een grote sportspeciaalzaak gegaan en op m'n gemak rond gekeken en een keuze gemaakt uit zeer veel verschillende modellen en kleuren.
Het is een zwarte met lichtblauwe inzetjes en gele belijning geworden.
Ook gewoon in een pashokje gaan passen omdat ik geen idee had van de maat en niet het risico wilde lopen dat het thuis niet zou passsen.
Geen enkel probleem en niemand die op je let.
Ook bij het afrekenen geen rare blik ofzo.
Miste eigenlijk het 'veel plezier ermee' wel een beetje.
Thuis het tucken even geprobeerd en dat gaat echt heel goed.
Alles zit lekker strak naar achteren en is bijna niet meer zichtbaar.
Ook is het tussenstukje voor mij breed genoeg gelukkig.
Nu binnenkort een keer gaan uitproberen...
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Maar is dit gevoelsmatig travestie voor je of zie je dat anders?johan1983 schreef:hoi, nee ik ben nog nooit op de radio geweest erover. ik weet wel van andere mensen dat ze wat actiever zijn met het uitdragen van hun behoefte
btw: ik wil hier niet de hokjesgeest uithangen, maar ben gewoon benieuwd
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou-nou Frederique, ja ik weer.....sorry, maar in me komt dan wel de vraag op, of je daaraan stoort bij het zwemmengaan, ik bedoel die bobbel onderin je badpak of valt dat mee???Frederique_ schreef:in de egaal gekleurde badkleding die ik heb valt mijn onderstel (te) goed op...
Ik ben namelijk jarenlang helemaal nie meer openbaar gaan zwemmen omdat ik me daar enorm aan stoorde, ik heb ook nie zin gehad het ding te verbergen, wel geprobeert, maar vond dit niet lekker zitten en zo.
Trouwens was het iets anders als we met een grote groep vrienden ilegaal gingen zwemmen, dat deed ik dan naakt, iedereen wiste toch, dat dat daar maar op termijn niet meer zal hangen en bovendien was het telkens donker toen we met zun allen in Wattenscheid over het hek van het zwembad daar zijn geklommen om te gaan zwemmen.
Ik vind het juist zo leuk nu in de omkleedruimte trots naast andere vrouwen me om te kleden, dat kon ik namelijk niet opbrengen toen ik nog die piemel had, nu is dat anders en het is goed zo, zo had het eigenlijk altijd al hadden moeten zijn. Ik vind dat je zo vollediger vrouw kunt voelen tussen andere vrouwen.
Ook hier in Vipiteno op die reuze truckstop waar ik in de ruimte waar de douchcabines zijn telkens weer vrouwelijke collegas tegenkom geeft me dat juist het gevoel, ook daadwerkelijk daar te horen douchen en nergens anders. Ik kan me nu veel beter thuisvoelen in het groepje vrouwen en allerdagse dingen doen zonder me te schamen voor iets.
Groetjes van een vris gedouchte Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--