voel je je vrouwelijker naarmate je mannen meer afzeikt?
Moderator: Moderators
<Het is opvallend hoor. Echt opvallend.
Vrouwen zijn echt wel gemid vaker afwezig ... ik zie dat heel goed in de jaarlijkse overzichten
Ik doe zelf de planning voor 25 mensen (19 mannen en 6 vrouwen) en het valt me enorm op dat ik dikwijls moet schuiven ten gevolge van de afwezigheid van de vrouwelijke teamleden.
Groeten,
Melina
Of je werkt nou eenmaal bij een vrouw-onvriendelijk bedrijf......>
Ze blijft 'vrouwonvriendelijke' spoken/'slachtoffers zien'.......een ongeneeslijk geval van het feminisme-fetisjisme..........die Cisca L......
Mila.
Vrouwen zijn echt wel gemid vaker afwezig ... ik zie dat heel goed in de jaarlijkse overzichten
Ik doe zelf de planning voor 25 mensen (19 mannen en 6 vrouwen) en het valt me enorm op dat ik dikwijls moet schuiven ten gevolge van de afwezigheid van de vrouwelijke teamleden.
Groeten,
Melina
Of je werkt nou eenmaal bij een vrouw-onvriendelijk bedrijf......>
Ze blijft 'vrouwonvriendelijke' spoken/'slachtoffers zien'.......een ongeneeslijk geval van het feminisme-fetisjisme..........die Cisca L......
Mila.
-
- Eredivisie
Of je werkt nou eenmaal bij een vrouw-onvriendelijk bedrijf
Neen juist niet.
Er zitten veel vrouwen bij ons in zeer hoge functies.
Bovendien heb ik zelf mijn transitie man -> vrouw volledig kunnen uitvoeren binnen het bedrijf.
Het zijn meestal de gezinsfactoren die ervoor zorgen dat vrouwen thuis willen/moeten blijven.
Zieke kinderen, zieke ouders ....noem maar op.
Groeten,
Melina
Neen juist niet.
Er zitten veel vrouwen bij ons in zeer hoge functies.
Bovendien heb ik zelf mijn transitie man -> vrouw volledig kunnen uitvoeren binnen het bedrijf.
Het zijn meestal de gezinsfactoren die ervoor zorgen dat vrouwen thuis willen/moeten blijven.
Zieke kinderen, zieke ouders ....noem maar op.
Groeten,
Melina
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen lieve MilaJij pakte het anders aan; jij 'knuffelde' vrouwen, en 'leed mee' in hun 'slachtofferschap van mannen'......*omdat* jij zelf zo graag een vrouwtje wil(de) zijn.......
Als je dit allemaal doet om mij te behoeden voor het lot dat iemand die je kent is overkomen (dit is mijn gevoel namelijk klinkt misschien vaag hoor) dan waardeer ik het. In elk ander geval grijp je in los zand
mijn medegevoel is oprecht en wens ik niet te verdedigen, dit verwacht ik ook van anderen anders kunnen ze weg gaan, ik heb geen zin meer in nep mensen, trouwens het kaf scheidt zich snel van het koren als je niet meer die ideale schoonzoon blijkt te zijn
<trouwens het kaf scheidt zich snel van het koren als je niet meer die ideale schoonzoon blijkt te zijn>
Eeeeeeehhhhhhmm?? Verbaast je dat dan?? Welke ouders vinden het leuk dat hun bio dochter tot pot word gebombardeerd door hun ('voormalige') schoonzoon die een vrouw word??
Sjees.........jij bent wel heel erg ver in jezelf verzonken zeg, als ik het zo lees?
Mila
Eeeeeeehhhhhhmm?? Verbaast je dat dan?? Welke ouders vinden het leuk dat hun bio dochter tot pot word gebombardeerd door hun ('voormalige') schoonzoon die een vrouw word??
Sjees.........jij bent wel heel erg ver in jezelf verzonken zeg, als ik het zo lees?
Mila
lol dat was maar een voorbeeld van hoe een 'leuke jongen' van het type ideale schoonzoon zich voortaan als vrouw wil laten kennen, dan scheidt het kaf zich van het koren wat vrienden enzo betreft, zucht wat ik al zei we begrijpen elkaar niet, ik heb nl nooit een relatie gehad
op precies dezelfde wijze verander je een beetje man-onvriendelijke discussie in ' voortdurend afzeiken van mannen '
dat zou maar saai worden want zoveel valt er over mannen niet te zeggen
op precies dezelfde wijze verander je een beetje man-onvriendelijke discussie in ' voortdurend afzeiken van mannen '
dat zou maar saai worden want zoveel valt er over mannen niet te zeggen
voor eens en voor altijd: ik ben allesPatricia1979 schreef:Ben jij ook al moderatorJoy schreef:iedere haat is zinloos, ook mannehaat
goh wat serieus van mij..
<Modus moderation>
mila, tot zover zijn je bijdrages redelijk te pruimen, totdat je het weer niet kan laten een persoonlijke negatieve opmerking te plaatsen, nie meer doen
Joy
tis zo makkelijk om mij te zijn..
opmerking mila waar ik op doelde: Sjees.........jij bent wel heel erg ver in jezelf verzonken zeg, als ik het zo lees?
Mila
...
joy
Nou Joy,
heb jij even pech zeg? Dorine vatte het helemaal niet persoonlijk op omdat het geen persoonlijke geschiedenis is, dus pak je modus moderator maar weer terug. Te vroeg gekraaid.
Daarbij:
<opmerking mila waar ik op doelde: Sjees.........jij bent wel heel erg ver in jezelf verzonken zeg, als ik het zo lees?>
Wel pretenderen ruimdenkend ed zijn maar niet kunnen verplaatsen in de misnoegde gevoelens van schoonfamilie, dat zou wel heel erg zijn he?
Mila.
heb jij even pech zeg? Dorine vatte het helemaal niet persoonlijk op omdat het geen persoonlijke geschiedenis is, dus pak je modus moderator maar weer terug. Te vroeg gekraaid.
Daarbij:
<opmerking mila waar ik op doelde: Sjees.........jij bent wel heel erg ver in jezelf verzonken zeg, als ik het zo lees?>
Wel pretenderen ruimdenkend ed zijn maar niet kunnen verplaatsen in de misnoegde gevoelens van schoonfamilie, dat zou wel heel erg zijn he?
Mila.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Volgens mij heeft de bijenkorf binnenkort weer 'gevoel voor humor' in de aanbieding. Zullen we es saampjes gaan kijken?mila schreef:
Mila.
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.