Scherp opgemerkt, Joy. Maar bedoel je nou dat ik moet gaan lachen of dat ik moet leren blowen?
Overigens: Ben jij nog van plan om naar de AutoRai te gaan? Het schijnt dat daar dat nieuwe ding van.. eh.... kan ff nie op de naam komen, te zien is.
Cis.
voel je je vrouwelijker naarmate je mannen meer afzeikt?
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
van mijn part alebeiCiska Lacomte schreef:Scherp opgemerkt, Joy. Maar bedoel je nou dat ik moet gaan lachen of dat ik moet leren blowen?
Overigens: Ben jij nog van plan om naar de AutoRai te gaan? Het schijnt dat daar dat nieuwe ding van.. eh.... kan ff nie op de naam komen, te zien is.
Cis.
autorai?
uiteraard, ik lig 3 dagen vantevoren al voor de deur met mede autoraigangers, alleen ben ik dan de enige die bij binnekomst iedereen staat uit te lachen en weer huiswaarts keert
heerlijk moment, jaarlijks ff, lucht enorm op, ik hoop dat ik dit jaar overigens wel binnenkom zonder van binnen en van buiten binnenste gefouilleerd te worden en mag ik dit jaar weer gewoon via de hoofdingang weg
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Alleen uitlachen hé, niet afzeiken, hoor !!!Joy schreef: autorai?
uiteraard, ik lig 3 dagen vantevoren al voor de deur met mede autoraigangers, alleen ben ik dan de enige die bij binnekomst iedereen staat uit te lachen en weer huiswaarts keert
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- mireille
- Eredivisie
Laatste plaats waar men T*'s verwacht ???Ciska Lacomte schreef:Scherp opgemerkt, Joy. Maar bedoel je nou dat ik moet gaan lachen of dat ik moet leren blowen?
Cis.
ach men kijkt toch alleen maar naar de auto's dus dat zit wel goed
En weer even on topic...
Laat ik zeggen dat als ik weer eens naar het nieuws kijk en je hoort weer eens van een pedo of een verkrachter...en dan schaam ik me weer eens diep voor de man.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mila, ik vind mun optie nie....
....ik zeik alleen mensen af, die het echt hebben verdient, of het nou vrouwen of mannen zijn....maar dan nog, komt het bij mij echt niet vaak voor.
Ik heb dus maar niet gestemt.
Groetjes vanuit Reischenhart
Mara
....ik zeik alleen mensen af, die het echt hebben verdient, of het nou vrouwen of mannen zijn....maar dan nog, komt het bij mij echt niet vaak voor.
Ik heb dus maar niet gestemt.
Groetjes vanuit Reischenhart
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
je kent me toch, ik beheers meCiska Lacomte schreef:Alleen uitlachen hé, niet afzeiken, hoor !!!Joy schreef: autorai?
Ciska.