Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Hoi Janiek,

<
Dat laatste valt nu juist nogal tegen. Minstens drie mensen zijn duidelijk geraakt, nog dagen nadat het spook verdwenen is.>

Ik niet hoor, allesbehalve zelfs, ik voel me gevleid door alle aandacht die Spiegel aan me besteed(de), heb ik ook al eens eerder geschreven.

Groetjes Mila.
Ik zie "gevleid" ook als "geraakt", maar dan zachtjes en wat langer....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Lol! Leuk geprobeerd Janiek, maar nee, ik voelde me echt gevleid dat zhij zoveel aandacht aan me besteedde hoor :-) En bovendien hoogst amusant, zodanig zelfs dat ik hem mis (heb ik ook al eerder geschreven trouwens).

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Cisca,

<Maar dat betekent dus dat er waarschijnlijk ook nog allerlei 'honden' stilletjes naar ons zitten te loeren?>

Nou, dat blijkt overduidelijk uit de verhalen en bevindingen van Renate en Josette....alleen waren dat onzichtbaren die niet postten, en wel Renate en Josette onvrijwillig outen nadat ze 'opgespoord hadden', maar Spiegel houdt het bij geschrijf hier.
Vandaar dus, blaffende honden bijten niet.

Groetjes Mila.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef:Hoi Cisca,

............. maar Spiegel houdt het bij geschrijf hier .....................
Groetjes Mila.
Hij mag toch wel vaker van zich laten horen, vind ik. Het kam miz. best eens interressant zijn om te horen wat een normale man zo boeiend aan ons vindt.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Speciaal draadje aanmaken voor Spiegel dan maar, waarin zijn *T* 'vriendinnen' ook aan het woord gelaten worden? Hoeveel profielen kan 1 persoon er op travestie.org op na houden trouwens? ;-)

Mila.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ik denk dat spiegel eigenlijk allah is
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Renate en Josette onvrijwillig outen nadat ze 'opgespoord hadden', maar Spiegel houdt het bij geschrijf hier.
gatver, wat een valsheid, gelukkig zijn er maar weinig die in mijn omgeving niet op de hoogte zijn. Een jaar of 15 geleden zou ik daar kapot van zijn geweest. Wat is daar nou de grap van? Die dingen kan ik nou boos om worden, is gewoon kwade opzet. Is dat echt gebeurd?

Lekker voor je vertrouwen in de mensheid weer.

Soms zou je in de kast willen kruipen, op slot doen, en heel zielig zijn tot het licht uitgaat. maar doen we lekker niet ;-p
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: maar nee, ik voelde me echt gevleid dat zhij zoveel aandacht aan me besteedde hoor :-) En bovendien hoogst amusant, zodanig zelfs dat ik hem mis (heb ik ook al eerder geschreven trouwens).

Groetjes Mila.
Het is dus allemaal nog erger dan ik al dacht....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Het is dus allemaal nog erger dan ik al dacht...>

Dat zou je *heel graag willen*, maar nee, helaas Janiek :-)

Mila.
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Ik vind het zo raar dat Spiegel zoveel commotie veroorzaakt, ik vind zn teksten niet zo heftig of onwaar. Althans niet als je 'onze'' eigen inbreng ziet, die vaak afkraken en drama is.

Ik schaam mezelf wel een beetje voor de emoties waarmee ik discussies hier heb gevoerd, dan vind ik spiegel nog een watje

wat ik me altijd zal herinneren is de uitspraak

'je hebt iemand tot pot gebombardeert' eindelijk brak humor door al dat gezeur heen , heeerlijk


het is duidelijk dat als je hier post je een beetje publiek eigendom bent en daar hoort reakties van totale vreemden bij dus ik vind die paranoia overdreven. Ik vind dat Spiegel ook best stukjes mag schrijven net als nancy1,2,3 enz. maaarrrrrr als ie zo n stalker blijkt te zijn is dat wel heel eng, maar dat denk ik serieus niet. speelt allemaal af in jullie hoofden


die zijn meestal gewoon stil en zielig voor zover ik weet

die zullen ook alles wel meelezen wat wij allemaal neerschrijven lol, aan de hondjes: neem het allemaal niet zo serieus en achter de geranium uit !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<Het is dus allemaal nog erger dan ik al dacht...>

Dat zou je *heel graag willen*, maar nee, helaas Janiek :-)

Mila.


Ben me niet bewust van mijn belang hierbij...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Even los van de persoonlijke aanvallen, die ik onkies vind, is het denk ik juist erg zinvol als er iemand meeschrijft die niet direct betrokken is.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Joyce_ schreef:opties:

1. Getrouwde secundaire ts-en zijn grote egoisten die als ze voor een transitie kiezen over het geluk van hun partner heen stappen.
Iemand anders schreef schreef:Never put more than one transsexual in a group
Sorry, maar àlle prille transen zijn grote egoïsten. Ook als ze zeggen dat niet te zijn (geweest). Vooral in het begin is het heel lastig om daar mee om te gaan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:[
Sorry, maar àlle prille transen zijn grote egoïsten. Ook als ze zeggen dat niet te zijn (geweest). Vooral in het begin is het heel lastig om daar mee om te gaan.
Dat kan ik uit eigen ervaring beamen....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Re: Ter uwer Info

Bericht door lightningbolt »

Joanne schreef:Met andere woorden mijn moeder heeft dus nooit door gehad dat Mila een 'trans' is en dit was de enige keer sind dat BBQ weekend dat ze met stomheid geslagen was. Dit was nog voor Mila haar FFS overigens en na die FFS is het echt een plaatje geworden.

Mila is een vlotte jonge dertiger die in het dagelijks leven vlot gekleed gaat in een mix van casual tot chique. Ze is een cm of tien korter dan ik meen ik me te herinneren en heeft een fijne bouw waar niets mannelijks aan zit. Lichaamsbeharing -10 oftewel minder dan nihil. Een prachtig aziatisch tintje al is het niet overduidelijk aanwezig en een volle bos donker kort en vlot gesneden haar. Leuke speelse plukjes in het gezicht en zo. Tevens is deze dame gezegend met een stem waar ook niets mannelijks aan te herkennen is. Wat mij betreft meer vrouw dan menig post op trans die ik ken.
Gister heb ik zelf dus Mila, Mina en Sticky IRL ontmoet. En wat Joanne (die Mila ook IRL kent) over Mila schrijft, daar is geen woord van overdreven. Ik ben het volledig met haar eens. Frederique heeft eens geschreven over haar IRL ontmoeting met Mila dat Mila 100 keer voorbij Frederique had kunnen lopen, zonder dat Frederique Mila als TS had herkend. Dat klopt dus inderdaad. Ze ziet er fantastisch uit en dat zegt ze niet over haarzelf, zoals Melina dat wel doet. Aan Mila is niet te zien en horen dat ze trans is. Daarnaast vindt ik Mila een aardige, grappige en vooral intelligente vrouw.

Dusseh, Melina, Prescilla en Jamie, geen mening over Mila's uiterlijke verschijning en passabiliteit ten beste geven als je haar niet eens IRL kent.

Ook Mina en Sticky zijn erg leuk en vrouwelijk IRL. En al met al was het dus een leuke geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar :wink:
Plaats reactie