vraagje; is er voor Ts niet eigenlijk een eigen forum "transsexualiteit" Of zo zit dat eigenlijk? En waar moet je aan voldoen om daarop toegelaten te worden?
wil overigens niemand weghebben hoor, integendeel
Yoelle
forum
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Dat lijkt me vrij duidelijk, staat gewoon in de forumindex.Transseksualiteit
Gesloten groep waarvoor aanmelding vereist is! Aanmelden kan via de optie "gebruikersgroepen" bovenaan op deze pagina.
Maar de opmerking 'Ik wil niemand weghebben, hoor', roept vraagtekens op.
- Heb je besloten dat je niet met Transen overweg kunt?
- Vind je specifieke transigheden niet prettig om te lezen?
- Is er volgens jouw te weinig aandacht en ruimte voor andere trawatdanookessen hier?
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Ciska, als ik niet met je overweg zou kunnen, dan was ik al weg geweest of had ik je dat al lang rechtsstreeks gezegd hoor. Hetzelfde geldt voor dingen niet prettig vinden om te lezen. Soms gaat't wel wat snel en duizelt het me, maar niet prettig? nee hoor.. en ik heb ook al veel aandacht gekregen als trawatdanookesje, dat is toch wel duidelijk?Ciska Lacomte schreef:Dat lijkt me vrij duidelijk, staat gewoon in de forumindex.Transseksualiteit
Gesloten groep waarvoor aanmelding vereist is! Aanmelden kan via de optie "gebruikersgroepen" bovenaan op deze pagina.
Maar de opmerking 'Ik wil niemand weghebben, hoor', roept vraagtekens op.
- Heb je besloten dat je niet met Transen overweg kunt?
- Vind je specifieke transigheden niet prettig om te lezen?
- Is er volgens jouw te weinig aandacht en ruimte voor andere trawatdanookessen hier?
Ciska.
groet, Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar