Het komt meer voor dan je denkt
Moderator: Moderators
- artuntaure
- daar ben ik weer
het kan aan mij liggen maar ik snap de contest van het reclame spotje niet zo goed. .
ik kan het fout hebben maar een man in een rok zegt voor mij niet zoveel,
ik loop regelmatig rond bij gothicparty's en dan zie je geregeld mannen in rokken of zelfs jurken,lingerie en dergelijke dingen.
dus een man in een rok of dergelijke dingen zeggen voor mij totaal niets.
het gaat erom hoe je je voeld,
niet om wat je aanhebt.
maar ik drijf te ver door dus ik hou me mondje maar even dicht. .
ik kan het fout hebben maar een man in een rok zegt voor mij niet zoveel,
ik loop regelmatig rond bij gothicparty's en dan zie je geregeld mannen in rokken of zelfs jurken,lingerie en dergelijke dingen.
dus een man in een rok of dergelijke dingen zeggen voor mij totaal niets.
het gaat erom hoe je je voeld,
niet om wat je aanhebt.
maar ik drijf te ver door dus ik hou me mondje maar even dicht. .
du bist mein traum der zu mir spricht!
artuntaure
artuntaure
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Onzin, oefenen mag. Pas als er hormonen in het spel zijn dan kun je spreken van een valse start.Janiek2 schreef: Maar ook een "valse start" of zoiets....
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ik bedoelde ten opzichte van die andere papa's, die allemaal voor het eerst in een jurk staan. Mijn indruk was dat nummer 12 dat vaker gedaan had. Dus: valse start. Of: verkeerde categorie/divisie.Morbide schreef:Onzin, oefenen mag. Pas als er hormonen in het spel zijn dan kun je spreken van een valse start.Janiek2 schreef: Maar ook een "valse start" of zoiets....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Of talent.Janiek2 schreef: Ik bedoelde ten opzichte van die andere papa's, die allemaal voor het eerst in een jurk staan. Mijn indruk was dat nummer 12 dat vaker gedaan had. Dus: valse start. Of: verkeerde categorie/divisie.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik heb de foto's gezien. Superstoer.Janiek2 schreef:Ik ken een jonge transvrouw, die een keer meedeed aan een drag king wedstrijd. Ze won, maar werd gediskwalificeerd op grond van haar geboortegeslacht .