Mijn grootste T-blooper

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

ik neem aan dat dat een bewuste keuze was

lijkt mij ook vreemd voor mensen om je heen

ik neem ff aan dat je verdere presentatie mannelijk was, maar alleen je nagels rood
het ging onbewust, was de avond tevoren vergeten de nagellak te verwijderen. verdere presentatie was inderdaad mannelijk.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Deze week bij ons in het dorp twee spijkerbroeken gekocht tijdens een opheffingsuitverkoop. Stapte binnen en liep naar de damesafdeling. Nu ken ik de eigenaars van hun vorige zaak (videoverhuur) en was voor mij de insteek wat gemakkelijker. Zij kwam op mij af en zei "dat zijn dameskleding" antwoord van mij: Nou én?" daarna vroeg ik om maat 36 voor spijkerbroeken waar die lagen. Ze vertelde mij rustig dat dit vermoedelijk 38 moest zijn en vroeg wat de beenlengte moest zijn. Tja geen flauw benul en dus maar normaal opgegeven. Ze keek even naar mij en zocht iets uit. Toen nog een driekwart broek uit laten zoeken en deze beide gekocht. (budget was niet groot dus helaas nixs meer erbij gekocht) Tijdens dit alles kon ik duidelijk voelen dat zij 'wist' dat het voor mij was. Wat mij ook even opviel was het volgende: toen ik de broeken gekozen had liep zij ook even langs de blouses e.d en liet zo terloops enkele zien door dit even te verhangen. m.a.w. dit past er ook wel bij. (helaas budget te klein en op dat moment kwamen er ook teveel bekende klanten binnen om er even rustig de tijd ervoor te kunnen nemen. Ook tijdens afrekening kon ik duidelijk merken dat zij wist dat dit voor mij persoonlijk was.

Wel grappig en ik had er ook geen moeite mee. Helaas verdwijnt het zaakje. Er is nu wel een nieuwe zaak maar daar vind ik het te open qua gezicht vanaf de straat. Zij hebben wel behoorlijk wat aparte kleding heb ik al gezien en zal ooit wel eens de stoute schoenen aantrekken om daar wat te kopen. Eerste stapje is al gedaan door daar duidelijk voor mijzelf redelijke oorknopjes uit te zoeken waarbij ik ook expliciet vertelde dat deze voor mijn eigen oren waren. (schijnt dat ik op die manier iets vertrouwelijks probeer te scheppen om iets in een winkel te kopen en op die manier ook wat advies krijg is blijkbaar mijn bedoeling)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Twee leuke verhalen, maar ik ben niet zeker dat je ze als 'bloopers' zou moeten kwalificeren... of mis ik iets?

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zie ze ook niet als bloopers, maar liever leuke verhalen of-topic :-) dan oeverloos gezwam en gekat.

Liefs

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Nee hoor Lisa, inderdaad geen bloopers :D maar ik wou gewoon dit even van mij afschrijven Heb geen personen in de buurt waar ik het er even over kon praten en heb dit zo maar even opgeschreven. Het was weer een klein stapje voor mij in mijn ontwikkeling. Voor jullie misschien niet meer belangrijk en spannend maar voor mij nog wel en dan heb je wel eens iets nodig om oftewel van je af te praten of dit eventjes op te schrijven. Zou niet zo maar weten onder wat voor topic ik dit zou moeten plaatsen

Ach ja en 't is even wat anders dan sommige heftige topics die hier rondwaren zoals irene al aankaartte. Even wat luchtigers. :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

dhiamara schreef:... daarna vroeg ik om maat 36 voor spijkerbroeken waar die lagen. ...
da's dan handiger gedaan dan Arike deed bij haar eerste ladiesjeans ... :-? Die vroeg helemaal niets, en kwam er vervolgens pas in het pashokje achter dat damesmaten bij jeans soms net iets anders werken dan bij de mannen ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

nou ja Arike, jij hebt tenminste nog het lef om dit in een pashokje te passen. :D :( Zover ben ik nog niet gegaan, maar dit komt nog wel. Stapje voor Stapje is op dit moment mijn leus. :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Stapje voor stapje en op een gegeven moment kom je dan tot de ontdekking dat en femme shoppen makkelijker gaat.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

...en misschien kom je er wel achter dat damesspullen shoppen als man helemaal niet zo moeilijk is als dat het leek...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Frederique_ schreef:...en misschien kom je er wel achter dat damesspullen shoppen als man helemaal niet zo moeilijk is als dat het leek...

Groetjes,

Frederique
zekers :D

en "en homme" kan zelfs nog makkelijker zijn, scheelt weer geworstel met pruik ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Arike schreef:
Frederique_ schreef:...en misschien kom je er wel achter dat damesspullen shoppen als man helemaal niet zo moeilijk is als dat het leek...

Groetjes,

Frederique
zekers :D

en "en homme" kan zelfs nog makkelijker zijn, scheelt weer geworstel met pruik ;-)
het ander probleem is dan wel dat je protheses mee moet nemen in een tas omdat je anders je mannenkleding niet aan kunt hebben.
Maar toch is het voor wat snelle kleding passen wel handig. Je moet dan wel kijken of er een passpiegel in de paskamer hangt, zodat je ook kunt kijken of de kleding je wel staat zonder een pruik op.
Zo heb ik een mooi witte rok en bijpassende topjes gekocht.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

TV-Bea schreef: het ander probleem is dan wel dat je protheses mee moet nemen in een tas omdat je anders je mannenkleding niet aan kunt hebben.
In de winter lukt dat wel: onder een wijde trui vallen mijn cupjes A niet echt op :-), maar onder een leuk damestopje daarentegen :P ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Arike schreef:
In de winter lukt dat wel: onder een wijde trui vallen mijn cupjes A niet echt op :-), maar onder een leuk damestopje daarentegen :P ;-)
wel als ik miijn c cup onder een ruime trui doe dan zijn nog wel duidelijk aanwezig. Dus dan maar mee in een tas.

Groetjes Bea.
ps ga donderdag weer gewoon als vrouw winkelen dat is toch wel leuker.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

TV-Bea schreef:
Arike schreef:
In de winter lukt dat wel: onder een wijde trui vallen mijn cupjes A niet echt op :-), maar onder een leuk damestopje daarentegen :P ;-)
wel als ik miijn c cup onder een ruime trui doe dan zijn nog wel duidelijk aanwezig. Dus dan maar mee in een tas.
Deed ik eerst ook, hoor ;-)
Maar een C-cup is toch niets voor mij... Dus ik dacht op een gegeven moment, wat doe ik toch moeilijk met die kleine dingen van mij :D

TV-Bea schreef: ps ga donderdag weer gewoon als vrouw winkelen dat is toch wel leuker.
Ben ik echt helemaal met je eens! :P :P :P
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
WENDY W.
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jan 08, 2007 13:18
Locatie: ARNHEM

Bericht door WENDY W. »

Ook niet handig in de haast even denken: Als ik me toch met een scheerapparaat aan het scheren ben meteen even m'n oksels meenemen AU!! :-?
Plaats reactie