Positief
Moderator: Moderators
kan niet beoordelen of Bibi een vrouw is. Als zij t' zegt..
begrijp ik wel van "haar" dat ze 't héél lang niet verteld heeft en dus onderdrukt? Heeft ze dus niet al langere tijd een intens verlangen 'normaal' te zijn? Wat gebeurt er als haar naasten "haar vrouw zijn" ineens wel 'als normaal' beschouwen / accepteren en zij daarmee de ruimte krijgt dit te mogen zijn. Ik ervaar dit zelf heel erg; mijn vrouw en kinderen accepteren me. Dat geeft een hele verlichting.
Yoelle
begrijp ik wel van "haar" dat ze 't héél lang niet verteld heeft en dus onderdrukt? Heeft ze dus niet al langere tijd een intens verlangen 'normaal' te zijn? Wat gebeurt er als haar naasten "haar vrouw zijn" ineens wel 'als normaal' beschouwen / accepteren en zij daarmee de ruimte krijgt dit te mogen zijn. Ik ervaar dit zelf heel erg; mijn vrouw en kinderen accepteren me. Dat geeft een hele verlichting.
Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Erg he.....daar kun je zelfs de deskundigen mee ergeren
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor Yoelle, alleen denk ik dat het eerder andersom werkt: na zelfacceptatie en acceptatie van de omgeving, gaat het volgens mij eerder in een stroomversnelling terechtkomen.
Vandaar ook dat ik niet zo happig ben op algemene acceptatie, ik laat de kastdeur als het ware constant op een kier staan.
Irene
Vandaar ook dat ik niet zo happig ben op algemene acceptatie, ik laat de kastdeur als het ware constant op een kier staan.
Irene
Kleine stapjes
Inderdaad, zou kunnen. Vraag me af hoe je dat eigenlijk doet de kastdeur op een kier laten staan. Vindt je dat eerlijk naar je zelf en je omgeving?Irene schreef:Vandaar ook dat ik niet zo happig ben op algemene acceptatie, ik laat de kastdeur als het ware constant op een kier staan.
Irene
Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
- Amber_DS
- daar ben ik weer
- Contacteer:
kast gesloopt
Nou dat is dan best wel ...... want ik heb de kast net gesloopt
Groetje Bibi42
Groetje Bibi42
Van januari t/m juni terug naar het vu en dan wachten op het groene licht, dan gaat het balletje pas echt rollen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb me die vraag eigenlijk nooit zo gesteld, want eerlijkheid kan een eufemistische omschrijving van botheid zijn. Ik stel me wel de vraag wat is het beste (of minst slechte) voor mij en de mensen die me dierbaar zijn. Ik heb er voor gekozen om de kast op een kier te laten staan (om die beeldspraak maar door te trekken), maar ik weet natuurlijk ook niet of ik dat een leven lang volhoud. Voorlopig lukt het me aardig (ook niet meer dan dat hoor). Misschien pas ik me wel te veel aan aan mijn omgeving, maar dat is dan waarschijnlijk de aard van het beestje, heb ik altijd al gedaan, zonder het gevoel te hebben dat ik mezelf tekort doe.
Irene
Irene
Kleine stapjes