Travestiet doodgeslagen

Algemeen

Moderator: Moderators

mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:Stoppen met jezelf tekort doen is het beste medicijn voor beide: zowel voor het geprikkeld worden als voor het luidruchtig zijn.
Nou in veel culturen is het volstrekt normaal om expressief en luidruchtig te zijn. En we leven toch in een multiculturele maatschappij of niet?

weet je hoeveel mensen mij dagelijks provoceren? Niet te tellen, sla ik er op los? nee..
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

mina schreef:weet je hoeveel mensen mij dagelijks provoceren? Niet te tellen
In welke vorm provoceren ze jou, als ik het vragen mag?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:Mina,

Opdringerig gedrag vind ik storend. Ik vind dat iemand-met-een-ander-uiterlijk niet per definitie opdringerig is.

De een zijn/haar/zhaar vrijheid houdt op waar je de vrijheid van een ander in de weg zit. De vrijheid om ongestoord op straat te lopen is voor mij een belangrijk goed. Daarmee geef ik direkt antwoord op je vraag wat ik vind van jongeren die anderen voor homo uitschelden, maar net zo goed waar het gaat om iemand die openlijk met mij begint te flirten.

Groetjes,

Frederique
Nou als iemand met je flirt kun je laten blijken dat je niet geinteresseerd bent... Opdringerigheid is iets heel subjectiefs: Iemand kan nu eenmaal een heel expressief en luidruchtig mens zijn...
Er zijn werkelijk zoveeeel dingen waarvan ik voel dat ik ze opgedrongen krijg, zoveel dat ik intussen wel een psychopaat had kunnen zijn, maar heel veel van die problemen die ik heb met de wereld zoek ik bij mezelf.
Ik kan de wereld niet veranderen, ik kan mijzelf wel veranderen (en hoe ik omga en reageer op de wereld).

Liefs,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:
mina schreef:weet je hoeveel mensen mij dagelijks provoceren? Niet te tellen
In welke vorm provoceren ze jou, als ik het vragen mag?

Groetjes,

Frederique
Ah Frederique hoeveel mensen mij wel niet mietje of poot, of vieze homo hebben genoemd, mensen die mij vijandig aankijken op straat enz...dat is provoceren. jezelf durven zijn is dat NIET.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Mina,

Dat laatste doe ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat er wel degelijk mensen zijn die grenzen van goed fatsoen overschrijden.
(Dit is dus een reactie op je een-na-laatste posting: we schrijven door elkaar ;-))

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Er zijn best mensen die het goed fatsoen overschrijden, echt wel hoor.
Maar iemand die luidruchtig, nichterig en flirterig is, reken ik daar niet bij.
En op dat punt verschillen wij blijkbaar van mening.

groetjes,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Mara schreef:
mina schreef:Realiseer je wel dat mensen hetzelfde over jou denken...
Nou Mina, Frederique is juist van plan het allemaal geleidelijk te doen hoor, dat de rest van de mensheid eraan kan wennen.....je mag de mensen toch nie overvoorderen he.....anders krijg je klappen :wink:

Tjaaaa

Mara
hihihi, haha ja zeg!
Nou dat is het hem juist he...er zijn altijd wel intolerante mensen die vinden dat je "te ver" gaat, omdat je afwijkend bent...
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:.....maar net zo goed waar het gaat om iemand die openlijk met mij begint te flirten.
Tja, dat is dan wel duidelijk, dat jij daar niet van gedient bent..... :wink:

Vreeslijk he, aandacht te krijgen op die manier :-?

Dat gaat echt te ver, whahahaha :D

Ik hoop, ik lach nie te hard :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
noodles
ff weer wat posten

Bericht door noodles »

Frederique_ schreef:Er kwam pas aandacht voor homo's toen homo's zich verenigden.
Er kwam pas aandacht voor rascisme toen allochtonen zich lieten horen.
Doet me denken aan het volgende:
Toen de vrouwen werden gediscrimineert deed ik niets, want ik was geen vrouw,
Toen de homo's werden gediscrimineerd deed ik niets, want ik was geen homo,
Toen de zwarten werrden gediscrimineerd deed ik niets, want ik was geen homo,
Topen ikzelf werd gediscrimineerd was er niemand meer om iets voor mij te doen.
heb net op het Noodlesforum het bericht van Henriëtte gelezen en enorm geschrokken. Met de stille tocht van 28 april kan ik niet meedoen maar ben 4 mei op het homomonument. Ondertussen ga ik naar het Stonewallcafé en herdenk ook andere slachtoffers.

Hannah (eerder bekend onder de naam Noodles hier op het forum)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

artgrrl schreef: Met de stille tocht van 28 april kan ik niet meedoen maar ben 4 mei op het homomonument. Ondertussen ga ik naar het Stonewallcafé en herdenk ook andere slachtoffers.

Hannah (eerder bekend onder de naam Noodles hier op het forum)
Die 28 april is nogwel onder een zeker voorbehoud. Morgenmiddag moet ik de politie van Den Haag nog weer spreken. En het wordt waarschijnlijk eerder iets wat men een "wake" pleegt te noemen.

Ben jij 4 mei alweer terug dan?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:Toevallig stond er gisteren een heel verhaal over hier in de krant van het Noorden. Ze schijnt opgegroeid te zijn hier in Emmen en was de zoon/dochter van een bekende dominee hier las ik.
Mooi dat ze in haar geboortestreek ook een soort van "eerbetoon" krijgt. Het moet een buitengewoon positief mens zijn geweest, zoveel krijg je er wel van mee, gezien al die reacties.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Janiek2 schreef:Die 28 april is nog wel onder een zeker voorbehoud. Morgenmiddag moet ik de politie van Den Haag nog weer spreken. En het wordt waarschijnlijk eerder iets wat men een "wake" pleegt te noemen.
De politie was in beginsel erg bereidwillig, maar het moet via de burgemeester en daar gaan normaliter 4 dagen overheen:( , dus het blijft een beetje onzeker of het gaat lukken.

Wie mee wil doen kan denk ik het beste zaterdagmiddag 28 april vrij houden en dit forum in de gaten houden. Dan houd ik iedereen op de hoogte.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Blijkbaar is de moordenaar van Henriëtte nog niet gepakt; zometeen in Opsporing verzocht op ned1 een item over de moord op Henriëtte.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Er schijnt wel een verdachte te zijn, maar die blijft hardnekkig ontkennen. Heb net vandaag een discussie gehad met een directe collega, die het betreurt als er aandacht voor komt die er vanuit gaat dat haar verschijning een rol heeft gespeeld in de toedracht.

Hoorde ook van omwonenden dat de man die het heeft gedaan al een poos over straatliep te razen voordat Henriëtte überhaupt in de buurt was. Misschien was hij psychotisch en sloeg hij op alles wat binne zijn draaicirkel kwam.
Gast

Bericht door Gast »

Om 21.45 u dus.

Weet je het zeker? Op omroep.nl wordt het niet genoemd, en om nou een hele uitzending van dat programma te moeten kijken... :-?
Plaats reactie