Nou ik denk dat ze het doorhadden en misschien krampachtig aan hebben vastgehouden......gebeurt er wel vaak hoor.....Patricia1979 schreef:Want je kunt toch aan beide duidelijk zien dat ze homo zijn.
Mara
Moderator: Moderators
Nou ik denk dat ze het doorhadden en misschien krampachtig aan hebben vastgehouden......gebeurt er wel vaak hoor.....Patricia1979 schreef:Want je kunt toch aan beide duidelijk zien dat ze homo zijn.
Meen je dat nou echt....??? Ik ben trouwens op een heel klein erg conservatief dorpje in Oostduitsland opgegroeit met drie westduitse en twee oostduitse zenders en een evangeelse en een katholieke kerk en bovendien werd ik sterk van Kriminalpolizei en Staatsicherheitsdienst in de gaten gehouden, die me allebei zomaar van de straat hebben geplukt en verhoort hebben wegens mun anderszijnPatricia1979 schreef:Ik denk dat het ook voor een groot deel te maken heeft met in hoe zo'n omgeving je opgroeid.
Voor mij is het wel een hoera-verhaal. Ik zat helemaal met mijzelf in de knoop eind 2003, vanaf begin 2004 ben ik meer op gaan bloeien...Dorine schreef:Het enige echt positieve wat ik aan gender dysforie zie is dat je gedwongen wordt jezelf heel diep in de ziel te kijken
of maak ik het nou weer te zwaar, want er zijn ook hoera verhalen?
't Is mij 1 keer gebeurd dat ik na een gezellig avondje met een meisje naar huis zou gaan om daar nog iets te drinken en dat ik toen in paniek raakte. Toen is dat dus ook niet doorgegaan. Ik wist dat ik "iets" uit moest zoeken voordat ik dat kon doen, maar wat dat "iets" was? Dat dat "iets" iets met gender te maken had, dat realiseerde ik me pas na 2004...Dorine schreef:en frederique: had je geen relaties omdat je het eigenlijk niet wilde, onbewust gereageerd dus zonder dat je het met je (overduidelijke) intelligentie kon duiden. Je verstand zit vaak in de weg bij gevoelszaken, en vaak kan je maar beter niet zoveel voelen............
Er werden idd transities gedaan, maar daar kwam ik pas later achter en dat onsze atleten met steroiden werden volgeproppt was algemeen bekent.....ik heb trouwens geloof ik met 16 eerste keer uitgesproken tegenover un vriendin dat ik vrouwelijke hormonen wil, later kwam ik in dienst bij het leger(ja daar was echt geen ontkomen aan)....toen ik 20 was, ik was gedesserteerd uit de NVA, was de wens erg groot maar het was een erg toerbulente tijd in mun leven, veel zwerven en kraakpanden en zo verder in Westduitsland.....Dorine schreef:hoi Mara, domme vraag misschien maar was er iets van genderbehandeling in het Oostblok, ik dacht dat ze wel met atletes rommelde (steroiden)
Da's juist, maar het maakt het moeilijker als je op vrouwen valt, geloof maarDorine schreef:ik wou nog iets toevoegen aan mn vorige berichtje:
ex homo ex hetero ex bi ik denk dat dat losstaat van je gid
Tuurlijk, ik vind seksualiteit of beter intimiteit met iemand geweldig, alleen stond me daadwerkelijk altijd maar vet iets in de weg om het zo maar te zeggen.....maar liefde is sterk hoor, en bij die ene meid waar ik echt op verliefd was kon ik het ook geven wat zij leuk vond en ja, daar kun je genoegen uit halen.....Dorine schreef:dat je sexuele relaties had betekent dan toch wel ook dat je daar wat genoegen uit haalde?
Hmja...ik denk het ook wel als je TS bent...Mara schreef: Da's juist, maar het maakt het moeilijker als je op vrouwen valt, geloof maar
Ja vind ik ook, ik geloof ook niet dat dat altijd zo is. Genderdysforie laat zich volgens mij maar moeilijk vergelijken met seksuele gerichtheid...Frederique_ schreef:En als je dat niet weet - dan is het bikkelhard om dan ook nog eens door anderen verwijten te krijgen dat je je partner bewust hebt lopen te belazeren. Ik vind dat te gemakkelijk en te goedkoop.
Patricia1979 schreef: Dus je zou het proberen, terwijl je dondersgoed weet wat je mankeert en dat alleen vanwege het feit dat het je moeilijk lijkt om als lesbische TS door het leven te gaan
Zo daar heb je je antwoordPatricia1979 schreef: Maar dat weet je voor je zo'n proces instapt. Daarom goed over nadenken. Het is allemaal kunstmatig en het wordt nooit echt.
De meeste kunnen daar goed mee leven hoor.
Toch het is moeilijk, juist omdat echte(bio) lesbiennes zich eraan storen, dat je ooooooit man was.....Patricia1979 schreef:Dus ik snap niet wat er zoveel moeilijker zou zijn om als lesbische trans door het leven te gaan.
Jipp en zeker net zoveel, die het un extra kik vindenPatricia1979 schreef:Maar er zijn ook zoveel (hetero)mannen die zich eraan storen dat een man naar vrouw trans ooit man is geweest.