Kitty verlaat Travestie.org

Algemeen

Moderator: Moderators

Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Wat is de drive voor iemand om hier ruim 500 berichtjes te plaatsen, berichtjes die uiteindelijk niets toevoegen aan het 'grote' geheel?

En ja, ik weet dat ik ook zo'n iemand ben. Uiteindelijk zeuren we allemaal om aandacht, Kitty's podium is alleen groter maar dat maakt ons niet beter dan haar.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Maruscha schreef:Wat is de drive voor iemand om hier ruim 500 berichtjes te plaatsen, berichtjes die uiteindelijk niets toevoegen aan het 'grote' geheel?

En ja, ik weet dat ik ook zo'n iemand ben. Uiteindelijk zeuren we allemaal om aandacht, Kitty's podium is alleen groter maar dat maakt ons niet tot betere mensen.
Helaas, ik moet je corrigeren.
Jij bent erger: jij hebt er ruim 750 geschreven :wink:
Terwijl je ons ook beloofd had helemaal te stoppen :lol:

(Sorrie, word melig, en laat me nu maar ophouden: welke zot schrijft er nu meer dan 2000? :lol: )

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Patricia1979 schreef:
Maruscha schreef:Kitty's podium is alleen groter maar dat maakt ons niet beter dan haar.
Nou, wie heeft dat gezegd dan? Ik heb niemand horen zeggen dat wij beter zijn dan Kitty.
Sorry hoor, maar het beweren dat iemand een dwangneurose heeft beschouw ik als behoorlijk badinerend.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:
Janiek2 schreef: Wat is precies jouw drijfveer om dat te doen? Laat ik het even vragen, voor ik een conclusie over jouw geestelijke gezondheid trek.
Mijn geestelijke gezondheid is prima in orde. Ik heb geen dwangneurose om maar zoveel mogelijk in alle soorten media te moeten verschijnen als trans.
Het was niet mijn vraag hoe jij zelf over je geestelijke gezondheid denkt, maar waarom je die conclusie over Kitty trekt. Want ik vind 'm niet zo vanzelfsprekend als jij.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:Helaas, ik moet je corrigeren.
Jij bent erger: jij hebt er ruim 750 geschreven :wink:
Terwijl je ons ook beloofd had helemaal te stoppen :lol:
Jammer, maar heb ik nooit gezegd:
Maruscha schreef:Ik heb meerdere goede voornemens, maar maar eentje die direct betrekking heeft op dit forum. Ik ben namelijk van plan in het komende jaar geen berichten meer te plaatsen hier. Ik zit nu op bijna 750 berichtjes, en het is genoeg geweest, ik heb het eigenlijk ook wel een beetje gehad.
Kijk er de archieven maar op na: ik heb in 2006 geen enkel bericht geplaatst hier ;)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:Wat is de drive voor iemand om hier ruim 500 berichtjes te plaatsen, berichtjes die uiteindelijk niets toevoegen aan het 'grote' geheel?

En ja, ik weet dat ik ook zo'n iemand ben. Uiteindelijk zeuren we allemaal om aandacht, Kitty's podium is alleen groter maar dat maakt ons niet beter dan haar.
:lol: :lol: Ik weet niet zeker of ik wel wil weten wat mijn drive is om hier steeds mee door te gaan. Veel vleiends kan ik me er niet bij voorstellen :roll: .
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Patricia1979 schreef:
Janiek2 schreef: Wat is precies jouw drijfveer om dat te doen? Laat ik het even vragen, voor ik een conclusie over jouw geestelijke gezondheid trek.
Mijn geestelijke gezondheid is prima in orde. Ik heb geen dwangneurose om maar zoveel mogelijk in alle soorten media te moeten verschijnen als trans.
[1] Werp je niet op als rechter, opdat je niet onder het oordeel valt. [2] Want onder het oordeel dat jullie vellen, zul je vallen, en met de maat waarmee jullie meten, zul je gemeten worden. [3] Wat kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? [4] Of hoe kun je tegen een ander zeggen: Laat me de splinter uit je oog halen, en kijk, de balk zit in je eigen oog? [5] Schijnheilige, haal eerst de balk uit je eigen oog, en pas dan zie je scherp genoeg om de splinter uit het oog van de ander te halen.

-- Het Evangelie volgens Matteüs, Hoofdstuk 7 (Willebrordvertaling)
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Janiek2 schreef:

:lol: :lol: Ik weet niet zeker of ik wel wil weten wat mijn drive is om hier steeds mee door te gaan. Veel vleiends kan ik me er niet bij voorstellen :roll: .
Stop voordat het te laat is, jouw ziel is nog te redden !!

Maar serieus, ik vraag me regelmatig af waarom ik weer ben 'teruggekeerd' (vlak na jou overigens). Tenslotte valt er helaas nog steeds veel te weinig winst te halen uit de tijd en energie die ik hier spendeer. Af en toe discussies op hoog nivo maar vaker vooral mensen die op hun eigen trompet blazen. Want stel je voor dat een anoniem iemand die meeleest wel eens zou kunnen denken dat zij niet vrouwelijker/echter zijn dan de rest.

Hoe ironisch trouwens dat dit haantjesgedrag wordt genoemd ..
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Maruscha schreef:Hoe ironisch trouwens dat dit haantjesgedrag wordt genoemd ..
Dat was nou precies het woord dat viel toen ik een vriendin die draad over Psychologie magazine liet lezen :lol:.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Maruscha schreef:Kijk er de archieven maar op na: ik heb in 2006 geen enkel bericht geplaatst hier ;)
Ik geef eerlijk toe dat ik beter ben in berichten plaatsen dan in berichten lezen :wink:
'k Ben wel blij dat je weer terugbent. En dat is, ondanks dat we in het verleden wel eens niet samen door een deur konden, volledig gemeend!

Groetjes,

Frederique
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Maruscha schreef:Hoe ironisch trouwens dat dit haantjesgedrag wordt genoemd ..
Heh, bah, kom jij de sfeer hier weer verpesten.
In een groep vrouwen heet exact hetzelfde gedrag "kijven".

:lol:

Groetjes,

Frederique
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ehm .. er is toch wel een behoorlijk verschil tussen 'haantjesgedrag' (letterlijke omschrijving van Dale: macho gedrag) en 'kijven' hoor .. Kijven is meer een manier van uitdrukken.

Je kan dus al kijvend haantjesgedrag vertonen ;)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik vind het woord *haantjesgedrag* niet zo''n helemaal verkeert woord voor mensen, die deels als man leven of willen leven :wink:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

hmmm raar

waarom mara?
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:Ik vind het woord *haantjesgedrag* niet zo''n helemaal verkeert woord voor mensen, die deels als man leven of willen leven :wink:

groetjes

Mara
Als dat nou de enigen waren, maar de transen hier doen er net zo hard aan mee. En *dat* is nou juist het ironische.
Plaats reactie