stelling in het hoenderhok
Moderator: Moderators
Ja Mila, wat jij beschrijft is erg, erg leuk, dat zijn mooie momenten.
Ik krijg soms nu al blikken van een beetje verwarde maar wel geboeide heteromannen, natuurlijk alleen als ik me goed voel en in mijn ogen leuk gekleed ga.
En als zo'n man je dan uitnodigt, mag je hem best laten betalen voor je drankje.
Alleen nog heel even tegenstribbelen.
Maar ja, wat ik al schreef, ik zit de hele dag al met het idee in mijn hoofd dat een leuke jongensachtige genderdiffuse vriendin me wel heel erg aanspreekt.
Ik ben wel bi, maar denk niet dat mannen me als vrouw nou heel veel meer zouden zeggen. Shoot me...
Liefs
Fran
Ik krijg soms nu al blikken van een beetje verwarde maar wel geboeide heteromannen, natuurlijk alleen als ik me goed voel en in mijn ogen leuk gekleed ga.
En als zo'n man je dan uitnodigt, mag je hem best laten betalen voor je drankje.
Alleen nog heel even tegenstribbelen.
Maar ja, wat ik al schreef, ik zit de hele dag al met het idee in mijn hoofd dat een leuke jongensachtige genderdiffuse vriendin me wel heel erg aanspreekt.
Ik ben wel bi, maar denk niet dat mannen me als vrouw nou heel veel meer zouden zeggen. Shoot me...
Liefs
Fran
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Yep, zus!francis schreef:Gossie... zus?
Vanwaar de vraag?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
Frederique schreef :
Vrouwen die op die manier naar "mannen als prooi" kijken vind ik weerzinwekkend. Er zit me veel te veel macht in die gedachte...
Wel ik vind het fantastisch ........ het voelt ook heel goed aan.
En flirten hé Frederique .... overal en altijd.
Zelfs bij het winkelen en nog straffer zelfs op de koersfiets bij een snelheid van 40 km/h
Gewoon een smile tot achter de oren , zowel bij hem als bij mij .....
Geweldig , want het voelt eindelijk aan als leven.
Je doet zo precies of alles tussen mannen en vrouwen vies is, neen dat is normaal ... Flirten, uitdagen en zelfs vrijen mag je gerust als normaal menselijk benoemen.
Er is echt wel meer dan alleen maar eens af en toe masturberen hoor .... vrijen is iets heel speciaal en heel uniek tussen 2 mensen.
En dat is mooi, het flirten en 'het spel' maakt daar voor mij ook deel van uit.
Ik schrijf en praat daar de laatste tijd wel redelijk veel over.
Ik ben namelijk volledig aan het 'breken' met mijn veel te conservatieve opvoeding. Seks is taboe en eigenlijk ook wel iets heel vies, zo heb ik het ook wel meegekregen vroeger.
Wel neen dat is het.
Groetjes,
Melina
Vrouwen die op die manier naar "mannen als prooi" kijken vind ik weerzinwekkend. Er zit me veel te veel macht in die gedachte...
Wel ik vind het fantastisch ........ het voelt ook heel goed aan.
En flirten hé Frederique .... overal en altijd.
Zelfs bij het winkelen en nog straffer zelfs op de koersfiets bij een snelheid van 40 km/h
Gewoon een smile tot achter de oren , zowel bij hem als bij mij .....
Geweldig , want het voelt eindelijk aan als leven.
Je doet zo precies of alles tussen mannen en vrouwen vies is, neen dat is normaal ... Flirten, uitdagen en zelfs vrijen mag je gerust als normaal menselijk benoemen.
Er is echt wel meer dan alleen maar eens af en toe masturberen hoor .... vrijen is iets heel speciaal en heel uniek tussen 2 mensen.
En dat is mooi, het flirten en 'het spel' maakt daar voor mij ook deel van uit.
Ik schrijf en praat daar de laatste tijd wel redelijk veel over.
Ik ben namelijk volledig aan het 'breken' met mijn veel te conservatieve opvoeding. Seks is taboe en eigenlijk ook wel iets heel vies, zo heb ik het ook wel meegekregen vroeger.
Wel neen dat is het.
Groetjes,
Melina
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ja, en?mila schreef:<En jij acht het zo te lezen uitgesloten dat ik met mijn uiterlijk ooit aan de man/vrouw kom>
Heb jij iemand nodig als partner dan? Zo te lezen heb je je handen vol en genoeg aan jezelf, toch?
Dat zegt toch niets over mijn toekomst?
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Melina,
't Is niet alles of niets. Daar zit heel veel tussen.
Maar, zoals gezegd: zo te lezen staan wij duidelijk anders in het leven...
'k Hoop voor je dat je de ware tegenkomt.
Groetjes,
Frederique
't Is niet alles of niets. Daar zit heel veel tussen.
Maar, zoals gezegd: zo te lezen staan wij duidelijk anders in het leven...
'k Hoop voor je dat je de ware tegenkomt.
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach... Je hebt de werkelijkheid al zo vaak eenzijdig bekeken dat je ook hier vast niet helemaal gelijk hebt
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nee, het zou met een man geweest zijn. Ik heb een tijdje overwogen om m'n vagina in te laten rijden zeg maar.mila schreef: Met vrouwen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
melina_r schreef (11 uur en inmiddels 3 pagina's geleden ):
ik ben er trots op dat ik nooit zo'n man ben geweest
Het is wel vreemd hoor, maar vorige zaterdag kon ik bijvoorbeeld nauwelijks volgen .....het lijkt echt wel standard te zijn dat mannen drankjes willen betalen voor vrouwen.
Je kan wel weigeren, maar je moet dan toch ook ergens voorzichtig zijn dat je mannen ook niet nodeloos gaat beledigen.
ik ben er trots op dat ik nooit zo'n man ben geweest
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
<Nee, het zou met een man geweest zijn. Ik heb een tijdje overwogen om m'n vagina in te laten rijden zeg maar.>
Dat klinkt niet als een persoonlijke lichaamsbelevenis, zal ik maar zeggen.
Enneh, wie zegt dan dat de enige mogelijkheid een one night stand zou moeten zijn waarbij vooraf geen woord gewisseld is dan? Vreemd idee van mannen heb jij hoor.
Maar ook, eh, 'het inrijden van je vagina' kan gebeuren met een vrouw die een dildo oid gebruikt?
Mila.
Dat klinkt niet als een persoonlijke lichaamsbelevenis, zal ik maar zeggen.
Enneh, wie zegt dan dat de enige mogelijkheid een one night stand zou moeten zijn waarbij vooraf geen woord gewisseld is dan? Vreemd idee van mannen heb jij hoor.
Maar ook, eh, 'het inrijden van je vagina' kan gebeuren met een vrouw die een dildo oid gebruikt?
Mila.