stelling in het hoenderhok
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Ik ben secundair, had toch een bloedhekel aan gymnastiek. Op de lagere school viel het soms nog mee (we douchten niet), maar vooral op de middelbare school en hoger (werd wel gedouched) vond ik het een verschrikking.
Groetjes,
Frederique
Ik ben secundair, had toch een bloedhekel aan gymnastiek. Op de lagere school viel het soms nog mee (we douchten niet), maar vooral op de middelbare school en hoger (werd wel gedouched) vond ik het een verschrikking.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zijn de begrippen primair en secundair niet al heel lang achterhaald......????
Wat zal ik dan zijn, al mun leven gezeurt het nie fijn te vinden als kerel te zijn geboren, maar pas met 26 voor het eerst daadwerkelijk zoiets als un genderteam te hebben opgezocht en tien jaar later pas de big cut te hebben gehad
Mara
Wat zal ik dan zijn, al mun leven gezeurt het nie fijn te vinden als kerel te zijn geboren, maar pas met 26 voor het eerst daadwerkelijk zoiets als un genderteam te hebben opgezocht en tien jaar later pas de big cut te hebben gehad
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
.....zou kunnen kloppenCoco schreef:Tertiair?
Kasten hadden ze iig nie in dit tijdvak
Nee maar Spass beiseite, tertiair??? Zolang heeft mun transitie dan ook weer nie geduurt
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
<Ik heb nu 5 mannen die interesse in mij hebben en die ik dus af en toe ontmoet of die speciaal voor mij de zaterdag naar mijn vaste dancing komen.
3 van die 5 mannen zijn op de hoogte van mijn verleden en 2 dus nog niet.
Maar dus ook die 3 mannen die het weten hebben nog steeds interesse in mij ...... en niet om eens achter een hoekje met mij te gaan vrijen.>
Hoi Melina,
ik heb er even over nagedacht hoor, om dit te posten, maar ik vraag me zo af?
Je zoektocht naar een partner klinkt eh, zo eh, zakelijk?
Let wel, ik kan me levendig voorstellen dat je post srs geniet van je nieuwe sexuele zegeningen hoor, maar geestelijk contact, liefde, affectie, saamhorigheid, vertrouwen, ik lees er eigenlijk niets over in je postjes over je zoektocht naar een partner.
Heb je al eens meegemaakt dat een man verliefd op je is/word? (een man die zijn ziel blootgeeft en zich tov jou kwetsbaar opstelt, dat is zoiets intiems en ontroerends).
Geestelijk contact? Dat je iets met een man deelt, meer dan sexuele aantrekkingskracht en het bed?
Emotionele aantrekkingskracht? Dat je je veilig en geborgen voelt bij een man?
Ik noem maar wat dwarsstraten hoor, en pls, no offense,
Mila.
3 van die 5 mannen zijn op de hoogte van mijn verleden en 2 dus nog niet.
Maar dus ook die 3 mannen die het weten hebben nog steeds interesse in mij ...... en niet om eens achter een hoekje met mij te gaan vrijen.>
Hoi Melina,
ik heb er even over nagedacht hoor, om dit te posten, maar ik vraag me zo af?
Je zoektocht naar een partner klinkt eh, zo eh, zakelijk?
Let wel, ik kan me levendig voorstellen dat je post srs geniet van je nieuwe sexuele zegeningen hoor, maar geestelijk contact, liefde, affectie, saamhorigheid, vertrouwen, ik lees er eigenlijk niets over in je postjes over je zoektocht naar een partner.
Heb je al eens meegemaakt dat een man verliefd op je is/word? (een man die zijn ziel blootgeeft en zich tov jou kwetsbaar opstelt, dat is zoiets intiems en ontroerends).
Geestelijk contact? Dat je iets met een man deelt, meer dan sexuele aantrekkingskracht en het bed?
Ik noem maar wat dwarsstraten hoor, en pls, no offense,
Mila.
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Hmmm ja die is er.
En dat is eentje die het nog niet weet.
Hij wil ook met mij iets gaan eten binnenkort, maar het wringt wat bij mij.
Ik zit namelijk met mijn FFS in Juni en ik heb zoiets van .....zou ik niet beter een beetje de boot afhouden nu en er definitief voor gaan na de FFS ?
Ik ben op hem wel verliefd en aan het e-mail en SMS verkeer te zien heeft hij het ook wel erg voor mij.
Maar ergens heb ik dus wel angst om gekwetst te worden.
En nog meer , mijn uiterlijk zal dus nog wijzigen .....
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet op dit ogenblik.
Eigenlijk kies ik nu eerder voor flirten en wat onschuldig stoeien .... in afwachting naar de FFS toe.
Groeten,
Melina
Hmmm ja die is er.
En dat is eentje die het nog niet weet.
Hij wil ook met mij iets gaan eten binnenkort, maar het wringt wat bij mij.
Ik zit namelijk met mijn FFS in Juni en ik heb zoiets van .....zou ik niet beter een beetje de boot afhouden nu en er definitief voor gaan na de FFS ?
Ik ben op hem wel verliefd en aan het e-mail en SMS verkeer te zien heeft hij het ook wel erg voor mij.
Maar ergens heb ik dus wel angst om gekwetst te worden.
En nog meer , mijn uiterlijk zal dus nog wijzigen .....
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet op dit ogenblik.
Eigenlijk kies ik nu eerder voor flirten en wat onschuldig stoeien .... in afwachting naar de FFS toe.
Groeten,
Melina
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Yes!!! Eindelijk een verklaring voor die jarenlange worsteling met de gymles!!mila schreef:<En wat ik ook wel eens hoor van andere transen en wat een overeenkomst is, is dat ze een hekel hadden aan gymnastiek. Ik probeerde daar altijd voor weg te komen. Had bijna altijd smoezen om maar niet mee te hoeven doen. Daar had ik zo'n hekel aan. Daarnaast waren we ook verplicht om na gym gezamelijk te douchen Dat vond ik ook verschrikkelijk.>
Lol! idd, dat is waar ook ja! Klopt helemaal! Ik toen meedoen aan gym met alleen jongens, en daarna nog gezamenlijk onder de douche ook? No way! Ik ben zo vaak onder gym uit gekropen, dat ze op een gegeven de moeite opgaven, en ze begrepen het ook nog!
Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.
Mila.
Wat was ik blij toen in de hoogste klas de allerallerlaatste keer gym eindelijk voorbij was..
Dat was een van de hoofdredenen om toch vooral te zorgen dat ik zou slagen voor mijn examen en definitief weg te wezen...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
* kijkt eens tussen d'r benen *
ja ik ben geopereerd en heb er geen spijt van.
Met gym op school heb ik overigens nooit problemen gehad ... ik had er best plezier in en mijn competativiteit kreeg er ruimte. Wel ging het wringen dat ik me in de jongens van de klas niet kon spiegelen tijdens het omkleden voor en na de gymles. Al die macho praat ....
Overigens ben ik vanaf dat moment wel gestopt met zwemmen en die schade ga ik dadelijk mooi inhalen
groetjes, Fenna
ja ik ben geopereerd en heb er geen spijt van.
Met gym op school heb ik overigens nooit problemen gehad ... ik had er best plezier in en mijn competativiteit kreeg er ruimte. Wel ging het wringen dat ik me in de jongens van de klas niet kon spiegelen tijdens het omkleden voor en na de gymles. Al die macho praat ....
Overigens ben ik vanaf dat moment wel gestopt met zwemmen en die schade ga ik dadelijk mooi inhalen
groetjes, Fenna
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat is er voor jullie gevoel op tegen om transen en transgenders op te delen in primair (= in hun kinder- en pubertijd bewust van hun vrouw-zijn) en secundair?
't Is voor mijn gevoel net zoiets als mensen opdelen in mensen met blauwe of bruine ogen. Zolang je verder niets met zo'n gegeven doet (bijvoorbeeld: mensen met blauwe ogen voortrekken boven mensen met bruine ogen of omgekeerd) is er mijns inziens niets op tegen...
Groetjes,
Frederique
't Is voor mijn gevoel net zoiets als mensen opdelen in mensen met blauwe of bruine ogen. Zolang je verder niets met zo'n gegeven doet (bijvoorbeeld: mensen met blauwe ogen voortrekken boven mensen met bruine ogen of omgekeerd) is er mijns inziens niets op tegen...
Groetjes,
Frederique
Ik denk dat er teveel wordt gedacht aan het een of het ander...er zitten een hoop grijstinten tussen wit en zwart, en dat werkt alle kanten uit...alles bevind zich op een glijdende schaal, tegenover al het goeds staat ook iets slechts, en door te stoppen daar 'n waardeoordeel aan te verbinden, kun je zien dat ze in wezen gelijk zijn
zow (dit gebeurt er als Mina vroeg opstaat )
x,
Mina
zow (dit gebeurt er als Mina vroeg opstaat )
x,
Mina
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
fijn hè? Ik had er ook nooit bij stil gestaan tot gisteren het gym-verhaal langs kwam. Ik had er ook een bloedhekel aan en verzon ook allerlei smoezen om er onderuit te komen, terwijl ik op wat latere leeftijd competative sport erg leuk vond om te doen (zeilen en roeien).Arike schreef:Yes!!! Eindelijk een verklaring voor die jarenlange worsteling met de gymles!!mila schreef:<En wat ik ook wel eens hoor van andere transen en wat een overeenkomst is, is dat ze een hekel hadden aan gymnastiek. Ik probeerde daar altijd voor weg te komen. Had bijna altijd smoezen om maar niet mee te hoeven doen. Daar had ik zo'n hekel aan. Daarnaast waren we ook verplicht om na gym gezamelijk te douchen Dat vond ik ook verschrikkelijk.>
Lol! idd, dat is waar ook ja! Klopt helemaal! Ik toen meedoen aan gym met alleen jongens, en daarna nog gezamenlijk onder de douche ook? No way! Ik ben zo vaak onder gym uit gekropen, dat ze op een gegeven de moeite opgaven, en ze begrepen het ook nog!
Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.
Mila.
Wat was ik blij toen in de hoogste klas de allerallerlaatste keer gym eindelijk voorbij was..
Dat was een van de hoofdredenen om toch vooral te zorgen dat ik zou slagen voor mijn examen en definitief weg te wezen...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Hallo allemaal,
ik moet me hier vereenzelvigen met Fenna,
Sport heb ik altijd leuk gevonden, kon ik mijn overtollige energie en frustraties kwijt. Maar na afloop was het vreselijk. Hoe eerder ik weg was hoe beter. Enige nadeel van internaat is dat je nooit helemaal weg komt van de macho figuren.
Zelfs nu vind ik sport, of sportief bezig zijn, leuk. Veel op mijn mountainbike door de bossen crossen en als het kan 1x in de week 100 baantjes zwemmen. Dit is een compensatie voor al die chocola die ik wegwerk. Vorig jaar ben ik 12 kg afgevallen dankzij het zwemmen.
Nu zou ik het waarschijnlijk niet zo erg vinden om in de gezamelijke douche te kruipen. Misschien nodig ik Babette wel uit om een keer na een rugby wedstrijd even langs te gaan bij de jongens in het zwart. HIHI
Liefjes en groetjes Esther
ik moet me hier vereenzelvigen met Fenna,
Sport heb ik altijd leuk gevonden, kon ik mijn overtollige energie en frustraties kwijt. Maar na afloop was het vreselijk. Hoe eerder ik weg was hoe beter. Enige nadeel van internaat is dat je nooit helemaal weg komt van de macho figuren.
Zelfs nu vind ik sport, of sportief bezig zijn, leuk. Veel op mijn mountainbike door de bossen crossen en als het kan 1x in de week 100 baantjes zwemmen. Dit is een compensatie voor al die chocola die ik wegwerk. Vorig jaar ben ik 12 kg afgevallen dankzij het zwemmen.
Nu zou ik het waarschijnlijk niet zo erg vinden om in de gezamelijke douche te kruipen. Misschien nodig ik Babette wel uit om een keer na een rugby wedstrijd even langs te gaan bij de jongens in het zwart. HIHI
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Re: .
daar zitten wel een paar lekkertjes tussen , kan ik je melden, maar of we bij ze in de buurt komen is een ander verhaal. Ik hou me in ieder geval warm aanbevolen...Esther Vos schreef:
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela