Marokkanen mishandelen homo

Algemeen

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Marokkanen mishandelen homo

Bericht door Frederique_ »

Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden, aldus meldt de Telegraaf.

"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.

Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."

Het slachtoffer is volgens de ochtendkrant volledig ingestort. "Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.

Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal in de Telegraaf. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."

Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."

De Partij van de Vrijheid heeft inmiddels via kamervragen opheldering gevraagd bij de ministers van Justitie en Binnenlandse zaken. De partij van Geert Wilders wil dat de agressie en het gebruik van geweld tegen homo’s in het algemeen en door Marokkanen in het bijzonder keihard wordt aangepakt. Mochten de daders worden gevonden, dan hoopt de PvdV dat ze veroordeeld worden tot het schoonmaken van een Amsterdamse darkroom.

[Bron: Gaykrant]
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Wat mij echt opvalt is dat zowel de vriend van het slachtoffer als de politie als de Gaykrant de aanleiding in het midden laten omdat die aanleiding niet bekend lijkt te zijn en dat de partij van Geert Wilders de conclusie al getrokken heeft... :evil:

Groetjes,

Frederique
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Dat is inmiddels een standaardreactie vanuit die hoek.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik snap echt niet dat er nog mensen de telegraaf lezen, maar ik snap wel meer niet, ik ben gewoon een stomme trut.

;-)

Irene
Kleine stapjes
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik vind het niet zo gunstig dat de (rechten van) homo's (en daarmee indirect de T* s) worden ingezet voor het extreem-rechtse karretje.

Het risico bestaat dat je als holebi (ongewild) geassocieerd gaat worden met anti-allochtoon/anti-moslim.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

het zal wel de resterende testosteron in mij zijn maarrrrr

de titel van dit draadje is net zo suggestief als de gemiddelde Telegraaf kop

zelfkennis is a dangerous thing

Doortje
Tijn
Eredivisie

Re: Marokkanen mishandelen homo

Bericht door Tijn »

Frederique_ schreef:De partij van Geert Wilders wil dat de agressie en het gebruik van geweld tegen homo’s in het algemeen en door Marokkanen in het bijzonder keihard wordt aangepakt.
[Bron: Gaykrant]
Alsof Nederlandse kutpubertjes niet even ziek in hun hoofd zijn als ze zoiets doen :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

De berichtgeving en de politiek lijkt me hier niet eens relevant.

We zitten met een enorm probleem in onze maatschappij ... en dat zowel in België als in Nederland blijkbaar.
Een totaal gebrek aan respect voor 'mensen' en voor mensen hun eigendom bij een bepaalde groep jongeren.
Om nog maar te zwijgen over hun houding naar 'vrouwen'.

Het kan zo werkelijk niet verder en als maatschappij moeten we daar op reageren en dat moet dus inderdaad zo snel mogelijk (hard) aangepakt worden.
Je kan dat echt niet laten rotten, waar eindigt dat zeg ?
Binnen 10 jaar : vanaf 22:00 niet meer buiten wegens te gevaarlijk ?

Groeten,

Melina
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

melina_r schreef: Binnen 10 jaar : vanaf 22:00 niet meer buiten wegens te gevaarlijk ?

Groeten,

Melina
Zoals in zuid amerika ? of wordt je alleen met rust gelaten als je een doek om je hoofd hebt. zucht

tja. ik ben het niet eens met de manier waarop de Partij van de Vele Vragen (PVV dus) te werk gaat, want dat polariseert gewoon gezellig mee, soort wapenwedloopje kwa recalcitrant gedrag.

Maar ze roepen wel dat het moet stoppen...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Dorine schreef:het zal wel de resterende testosteron in mij zijn maarrrrr

de titel van dit draadje is net zo suggestief als de gemiddelde Telegraaf kop

zelfkennis is a dangerous thing

Doortje
Sterker nog: Het is de desbetreffende Telegraaf-kop. :wink:
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

K*t marokkanen :-?

En daarbij bedoel ik alleen diegenen, die het hebben gedaan....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Walgelijk. En even over na 10 uur niet meer over straat: die wijken zijn er al. Niet alleen in Amsterdam, maar ook elders in Kroketland en daarbuiten. En als Wilders door zijn harde uitspraken ervoor staat dat je als gewoon individu na 10 uur veilig over straat kan, dan ben ik voor Wilders. (geldt ook voor andere rechtse partijen). Met dit gajes dat homo's, vrouwen, joden, T*'s, enz. terroriseert valt geen thee te dringen. Veiligheid van gewone mensen gaat voor mij boven wat-dan-ook het welzijn van die straatterroristen. Je hebt niets aan homohuwelijk als je niet veilig over straat kan.

Er valt niets te vieren, en zwakkeren mogen wat mij in de stront wegzakken als zij het bloed onder de nagels vandaanhalen
liefs, Josette
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

Mara schreef:K*t marokkanen :-?

En daarbij bedoel ik alleen diegenen, die het hebben gedaan....

Mara
... en daarbij bedoel ik OOK de Marokkanen die niet duidelijk en krachtig stelling nemen tegen dit tuig.

Kim.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

En daarbij bedoel ik OOK de K*T-Nederlanders die vinden dat het feit dat de daders Marokkanen zijn ook maar IETS ter zake doet.

Groetjes,

Frederique
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:En daarbij bedoel ik OOK de K*T-Nederlanders die vinden dat het feit dat de daders Marokkanen zijn ook maar IETS ter zake doet.
Ben het niet zo vaak zo eens met je geweest als nu Frederique.

Voor de volledigheid: ook nu.nl plaatste een artikel over dit voorval, hierbij werd nergens van Marokkanen gerept, en werd het homo zijn van het slachtoffer alleen in de laatste alinea aangestipt. Met de kanttekening dat het helemaal niet zeker was dat zijn geaardheid hier iets mee te doen had.

http://www.nu.nl/news/1089538/10/Jonger ... erdam.html
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie