Marokkanen mishandelen homo

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Kim Femme schreef:... en daarbij bedoel ik OOK de Marokkanen die niet duidelijk en krachtig stelling nemen tegen dit tuig.

Kim.
Om verdere misverstanden te voorkomen: laat ik dan maar weer eens duidelijk en krachtig stelling nemen tegen de nachtdieren die plotseling in zo'n draad weer de buitenlucht opzoeken.

Als een voorval van deze orde wordt aangegrepen om hele bevolkingsgroepen te demoniseren, dan is dat in mijn ogen misbruik maken van het leed van een ander. En het leidt bovendien tot niets.

Ik moet wel zeggen, als je de reacties op NU.nl leest, dan gaat het er hier zeer beschaafd aan toe. Houden zo...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Daarom vind ik het ook vervelend dat het juist de PVV is daar zo linea recta er fel tegenin gaat. Het zou een slechte zaak voor ons land wezen als zo'n partij meer macht krijgt. Ze zijn echt veels te fel en de partijen die er iets over zouden moeten zeggen zijn weer te gematigd en proberen alles bij elkaar te houden door het toe te dekken met de mantel der liefde.

Die vicieuze cirkel van polarisatie moet doorbroken worden, en dat moet van beide kanten komen
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Vandaag een ingezonden brief van een Marokkaanse vrouw in De Volkskrant, niet als reaktie op dit voorval, maar op de rellen door Marokkanse supporters na de wedstrijd tussen Jong Oranje en Jong Marokko in Tilburg, wat heeft geleid tot dat de KNVB voor 5 jaar geen vriendschappelijke wedstrijden tussen Marokko en Nederland gaat organiseren:
Met de nationale vlag over mijn schouders liep ik naar het Willem II stadion. Een oranje lintje in mijn haar om mijn vriendschap te tonen. Er waren schoolkinderen om hun helden te bewonderen.

De vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap deden hun best de wedstrijd goed te laten verlopen. Zij hebben de jeugd toegesproken, gekalmeerd en in de hand proberen te houden. Zonder succes. Beste ‘crimo mocro’s’, zijn jullie niet gelukkig met de overwinning van ons team? Gunnen jullie die voetballers niet de aandacht die ze verdienen? Gunnen jullie de ware supporters niet de vreugde van de overwinning? Dat hele voetbal interesseert jullie niets. Jullie halen voldoening uit het schoppen van rellen, vechten en andermans bezittingen te slopen. Zien jullie niet dat dit gedrag en deze negatieve aandacht onze positie in dit mooie land geen steek verder brengt?

Als je zo trots bent op je land van herkomst, gedraag je dan als een Marokkaan en niet als een crimineel. Wij zingen en dansen namelijk als we vrolijk zijn, vraag het maar aan je moeder, die weet het vast nog wel.

Een oplossing zou zijn om de wedstrijden tussen Nederland en Marokko in Marokko te laten plaatsvinden, waar de supporters zich weten te gedragen.

Malika Lamine, Tilburg
Lisa
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

een vriend van mij noemt ze geen marrokanen maar crimikanen :D lols
zo kun je gelijk die twee groepen uit elkaar houden...:)

x,
Mina
Esther Vos
dagelijks aanwezig

.

Bericht door Esther Vos »

Het is dieptriest dat een man is mishandeld door drie andere mannen.
Toevoegingen aan dit feit maken voor mij het voorval niet erger, maar hebben wel een slechtere invloed op mijn gevoel van veiligheid dan het voorval zelf.

Groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

mireille schreef:Daarom vind ik het ook vervelend dat het juist de PVV is daar zo linea recta er fel tegenin gaat. Het zou een slechte zaak voor ons land wezen als zo'n partij meer macht krijgt. Ze zijn echt veels te fel en de partijen die er iets over zouden moeten zeggen zijn weer te gematigd en proberen alles bij elkaar te houden door het toe te dekken met de mantel der liefde.

Die vicieuze cirkel van polarisatie moet doorbroken worden, en dat moet van beide kanten komen
Daar ben ik het voor een deel wel mee eens. Hoewel ik het wel goed vind dat zo'n grote partij (in zetels en in het naar buiten treden) nu eens aandacht besteeds aan holebi/t's rechten, ben ik het voor het merendeel niet eens met het gedachtegoed van Wilders.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Er worden wel vaker homo' s mishandeld, maar het is pas interessant voor PVV/Telegraaf als er Marokkanen bij betrokken zijn.

Niet vanwege de homo's dus, daar hebben de rechtse partijen nog nooit veel voor gedaan, maar vanwege de mogelijkheid weer eens te Maroc-bashen.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Wendy B schreef:Er worden wel vaker homo' s mishandeld, maar het is pas interessant voor PVV/Telegraaf als er Marokkanen bij betrokken zijn.
Dan zou dat een bijzondere gebeurtenis zijn, want nieuws is pas interessant als het iets is wat niet dagelijks gebeurt ;-) .

Lisa :D :D
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Tjah....wat ongelooflijk treurig is dit eigenlijk. Man mishandeld door 3 maroks, en bitter weinig woorden van compassie op dit draadje voor wat die man en het afschuwelijke wat hem overkomen is.

Wel veel politiek correct gezemel over de PVV en de Telegraaf, wat blijkbaar zo de prioriteit heeft, dat de man die dit vreselijks overkomen is over het hoofd gezien word.

Plaatsvervangende schaamte hier.

Mila.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

mila schreef:Plaatsvervangende schaamte hier.
het overkomt je nog vaker hier, geloof ik.

Lisa
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Juliette schreef:
mireille schreef:Daarom vind ik het ook vervelend dat het juist de PVV is daar zo linea recta er fel tegenin gaat. Het zou een slechte zaak voor ons land wezen als zo'n partij meer macht krijgt. Ze zijn echt veels te fel en de partijen die er iets over zouden moeten zeggen zijn weer te gematigd en proberen alles bij elkaar te houden door het toe te dekken met de mantel der liefde.

Daar ben ik het voor een deel wel mee eens. Hoewel ik het wel goed vind dat zo'n grote partij (in zetels en in het naar buiten treden) nu eens aandacht besteeds aan holebi/t's rechten, ben ik het voor het merendeel niet eens met het gedachtegoed van Wilders.
Als bepaalde etnische minderheden problemen veroorzaken moet je dat kunnen benoemen en aanpakken. Als het zin heeft en als het relevant is. Op voorwaarde dat dat dan bedoelt is om het voor iedereen leefbaarder te maken.
Maar ik heb nogal mijn twijfels (eufemisme) over de zuivere bedoelingen van de zelfbenoemde erfgenamen van Fortuin.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: dat de man die dit vreselijks overkomen is over het hoofd gezien word.
Dat komt vooral doordat de toon al gezet is door degenen die zich in het eerste bericht over hem "ontfermen".
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Trina
ff weer wat posten

mishandeling

Bericht door Trina »

Mishandeling is altijd erg, of je nou homo bent of niet. Mensen die worden ook geestelijk mishandeld. Vaak door ouders of partner.............................. maar dat wordt niet gezien.

al die talloze pubers die mishandeld worden door deze maatschappij en eigenlijk homo zijn bijvoorbeeld.
De enige waarheid, is de waarheid die zichtbaar is... en van nature is geboren.
Willemien
is nieuw hier

gelijk hebben ze

Bericht door Willemien »

gelijk hebben ze
Ik ben Willemien door mn ouders Willem genoemd. Ik worstel met mn gender en ben 25 jaar
Plaats reactie