Lichaamslengte

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw lichaamslengte?

< 180 cm
53
38%
180 tot 185
37
27%
185 tot 190
20
14%
190 tot 195
15
11%
195 tot 200
9
7%
200 tot 205
4
3%
 
Totaal aantal stemmen: 138

Imke R
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mei 26, 2007 19:38
Locatie: Amsterdam

Lichaamslengte

Bericht door Imke R »

Lieve dames,

Ik kwam de volgende stelling tegen in het forumonderwerp Hoe oud moet je zijn om een t* te zijn:

Mila:
En om de een of andere reden gaat m/v transsexualiteit ook gepaard met een bovengemiddelde lichaamslengte, heb ik ooit eens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen, en blijkbaar is dat ook waar; onder m/v transen is een lichaamslengte van +/- 1.90 veelvoorkomend.
Laten we bij deze een onderzoekje doen, ook al is het niet wetenschappelijk, om te zien of "blijkbaar is dat ook waar" hier geldig is. Vul de poll hierboven in en we zullen in ieder geval weten hoe het bij de dames van deze site is.

Ben benieuwd!

Imke

PS: Ik heb even gekeken of er niet al een onderwerp met een poll hierover was, maar kon zo snel nog iets vinden. Wanneer ik met mijn neus heb gekeken, kunnen we misschien beter het bestaande onderwerp gebruiken, meer deelnemers...
Imke R
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mei 26, 2007 19:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Imke R »

Ik zie nu dat de laatste optie, de langer dan 205 cm, is weggevallen in de poll en ik kan het niet meer veranderen :( . Het is niet anders, iedereen die langer is dan 205 cm zal zich helaas moeten voegen bij 200 tot 205. Ik was jullie echt niet vergeten hoor, ik begrijp niet hoe de keuze weggevallen is.

Mijn excuses,

Imke
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben met 1,75 al aan de lange kant voor een vrouw, maar het gaat, ik mag niet klagen over mijn postuur.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel ik heb de lengte van 176. Ik ben daar zeer tevreden over want daardoor kan ik gerust met hakken gaan winkelen enz.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

hehe, meer stemmen dan reacties ....

met mijn 1m87 ben ik op veel plaatsen de langste vrouw en hoewel ik af en toe voor meneer wordt uitgemaakt, ben ik vaak genoeg 'mevrouw' om me geen zorgen te maken :wink:

groetjes, Fenna
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Ook ik mag met m'n 1.78mtr niet klagen......moet er wel ff bijvertellen dat het toen ik "uit de kast kwam"zo rond 1975 wel anders was!
Tegenwoordig zie je plentie meiden van mijn lengte of langer.Als ik toendertijd met mijn vriendin van 1,83mtr(bio) uitging, dan waren we echt opvallend, terwijl dat tegenwoordig als "mooi"gevonden wordt als je rond de 1mtr 80 bent.
liefs,
Betteke
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Ik mag zeker niet klagen met mijn 1.71 :)
Mooie lengte voor een meid
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Ik was en ben 1.75. En ik ben van een hypervrouwelijke, kleine man, naar een lange vrouw gegaan, is een kwestie van perceptie en als vrouw gelezen worden.

Ik krijg regelmatig van (bejaarde) clienten te horen hoe lang ze me wel niet vinden, voor een vrouw dus. Zijzelf zijn in de regel zo'n 1.65, want bejaard en van een andere generatie.

De grap is......is dat ik mezelf helemaal niet als 'lang' beschouw *omdat* ik pre transitie voor 'klein' doorging (kleine 'man'dus).

Neem eens een kijkje bij de Virgin of een T&T avond, en je zult zien dat bij lange na iedereen daar langer is dan 1.80, ipv de 52% hier die (claimt) onder de 1.80 is......

Mila.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Misschien komt dat hoge percentage relatief kleine wel door het hoge percentage ex-hetero's :-) Andere generatie nietwaar ;-)

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

ik ben 1.83 ofzo, maar daar mag gerust een centimeter of 10 af, ik heb nog een stel laarzen in mn kast staan die ik wel eens zou willen dragen zonder meteen een wolkenkrabber te zijn :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Imke R
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mei 26, 2007 19:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Imke R »

Lieve dames,

Dank voor de reacties! Mij verbaast de poll ook een beetje. Er zijn toch al heel wat mensen komen kijken (200), maar slechts 25 stemmen tot nu toe. Waarom? Stemt men niet omdat men zichzelf te lang vindt? Is men niet geintresserd? Is men te lui om 1 keer te klikken? (Kan me dit niet voorstellen) Of zijn het allen niet t*'s die komen kijken?

De lengte op t* avonden is bedriegelijk, hakken plakken al gauw heel wat centimeters aan het lichaam. Maar ondanks dat blijft de uitslag tot nu toe, 52% onder de 180, wel een beetje verbazen. Misschien moet de populatie groter worden om er werkelijk wat zinnigs over te kunnen zeggen, maar dan moeten mensen wel stemmen!

Dank voor jullie reacties en stemmen tot nu toe en in de toekomst.

Liefs,

Imke
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Ik ben met mijn 175 ook niet echt lang, maar ook niet klein. Ik ken zat meiden die langer zijn dan ik, al is dat vaak niet heel veel.
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Hoi,
ik ben 1,79 mtr. , maar met hakken ben ik gauw 1,85 mtr c.q. 1,89 mtr.
groetjes Kimberly
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmmmmm, ik ben ook enorm lang......tenminste voor un meid :roll:

......ach boeien.....zelf vind ik lange meiden juist aantrekkelijk......hopend dat mij dus ook uns iemand juist wegens mun extreme lengte leuk gaat vinden.....

Groetjes vanuit Milaan, waar ik dus wel erg opviel wegens juist het feit un kopje groter te zijn dan de gemiddelde italiaanse femme :)

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

ik ben bijna 1,68

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie