Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

goh je lijkt wel het broertje van Mila

maar hoe werkt het nou? ben jij dan beledigt als iemand zegt dat je op een vrouw lijkt? en de meesten hier gaan dan juist stralen !

en dan wel ook een fotootje van jezelf plaatsen ter beoordeling
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Dorine schreef:goh je lijkt wel het broertje van Mila

maar hoe werkt het nou? ben jij dan beledigt als iemand zegt dat je op een vrouw lijkt? en de meesten hier gaan dan juist stralen !

en dan wel ook een fotootje van jezelf plaatsen ter beoordeling
Ik ben de meesten niet. Ik ben een moslim vrouw die het leuk vind om soms als man door het leven te gaan, of word ik nu dubbel gediscrimineerd ?
De enige waarheid, is de waarheid die zichtbaar is... en van nature is geboren.
Willemien
is nieuw hier

gelul

Bericht door Willemien »

je bent gefrustreerd
Ik ben Willemien door mn ouders Willem genoemd. Ik worstel met mn gender en ben 25 jaar
Willemien
is nieuw hier

sociaal zijn

Bericht door Willemien »

het is niet meer dan normaal en solidair dat ene genderoperatie volledig wordt vergoed en dan bedoel ik ook de nazorg zoals pruiken e.d.
Ik ben Willemien door mn ouders Willem genoemd. Ik worstel met mn gender en ben 25 jaar
Trina
ff weer wat posten

wie is er gefrustreerd ?

Bericht door Trina »

Willemien schreef:je bent gefrustreerd

Zeg willemien, wie is er hier nu gefrusteerd? Degene die weet hoe ze in elkaar zit, of degene die er mee worstelt?

En wie denk jij verdorie wel niet dat je bent om zulke prive berichtne te schrijven aan mij:

een onbeschofte hork ben je en je hoort niet op dit
forum thuis

wat denk je wel niet? om zo over mij te orodelen? Wie denk eje wel niet dat je bent?
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Re: Passabel of aantrekkelijk?

Bericht door Arike »

Trina schreef:Nee, hier op dit forum of op travestie.org zitten geen echt mooie transen hoor, tenminste, als je het mij vraagt. ik ben er nog niet 1 tegengekomen.
Mij is ook niets gevraagd ;-) maar ze zijn er wel hoor :-)
Trina schreef: sorry dat ik het zeg
doe gewoon vrouwenkleding aan
en hou het daarbij en doe dat met een feestje of zo
Sorry aanvaard :-) hoewel ik zelf ook wel van een realistische blik hou, denk ik, dat je het met jouw insteek nog heel gezellig gaat hebben hier ;-) Maar dat was natuurlijk ook je bedoeling 8)
Ik wil je in ieder geval nog een hartelijk welkom hier op het forum heten! Dat we maar veel mooie discussies hier mogen hebben :)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Arike schreef:
Trina schreef:Nee, hier op dit forum of op travestie.org zitten geen echt mooie transen hoor, tenminste, als je het mij vraagt. ik ben er nog niet 1 tegengekomen.
Sorry aanvaard :-) hoewel ik zelf ook wel van een realistische blik hou, denk ik, dat je het met jouw insteek nog heel gezellig gaat hebben hier ;-) Maar dat was natuurlijk ook je bedoeling 8)
Ik wil je in ieder geval nog een hartelijk welkom hier op het forum heten! Dat we maar veel mooie discussies hier mogen hebben :)

De meesten dromen lieverd, leven in een land van dromen, kunnen beter gewoon eens een baantje nemen in een magazijn, tussen de mannen, misschien voelen ze zich dan wat beter...... en komen ze uit die waanbeelden en dromen...
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Trina schreef:
Arike schreef:

De meesten dromen lieverd, leven in een land van dromen, kunnen beter gewoon eens een baantje nemen in een magazijn, tussen de mannen, misschien voelen ze zich dan wat beter...... en komen ze uit die waanbeelden en dromen...
Het leven buiten, het echte leven is soms zo grauw en guur, dat ik dan liever zou kiezen voor het land van dromen. Onmogelijk?
Ik denk van niet, als je het forum hier goed leest, dan zie je dat je je dromen kan waarmaken. En daarmee je echte leven en je land van dromen één kan maken. Dat vind ik mooi, echt heel mooi.
Je dromen waar maken is nooit makkelijk en snel gaat het zeker niet. Helaas bereikt ook niet iedereen de bestemming.... Maar dit forum bestaat al weer jaren, en vormt het levende bewijs dat dat kan, ook al leek het aanvankelijk totaal onmogelijk....
groetjes,
Arike

"But life is too short
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Je zegt:

Het leven buiten, het echte leven is soms zo grauw en guur, dat ik dan liever zou kiezen voor het land van dromen. Onmogelijk?

- ja dromen zijn bedrog.

Ik denk van niet, als je het forum hier goed leest, dan zie je dat je je dromen kan waarmaken.

- Met altijd een zure bijsmaak

En daarmee je echte leven en je land van dromen één kan maken.

- Dit is al een droom, wat een onzin...je droomt over het dromen van een droom, je bent wazig.

Dat vind ik mooi, echt heel mooi.

- fijn maar het brengt geen brood op de plank he?
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Trina schreef:...je bent wazig.
Dat is mij al vaker verweten... :wink: 8)
...Ik zal vanaf mijn roze wolk vast even wat bliksemschichten naar beneden werpen. :evil: Daarna ga ik ff nadenken over de formulering van een wat hardere en koelere reply voor in dit draadje 8)
Ondertussen zweef ik vrolijk door en geniet ik van de aanblik van al die mooie transmannetjes en -vrouwtjes daar beneden :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Arike schreef:
Trina schreef:...je bent wazig.
Dat is mij al vaker verweten... :wink: 8)
...Ik zal vanaf mijn roze wolk vast even wat bliksemschichten naar beneden werpen. :evil: Daarna ga ik ff nadenken over de formulering van een wat hardere en koelere reply voor in dit draadje 8)
Ondertussen zweef ik vrolijk door en geniet ik van de aanblik van al die mooie transmannetjes en -vrouwtjes daar beneden :D
Ga leven mens... zucht.

En je ziet er niet eens uit als een vrouw hoor, je kan het wel willen, maar het zal je nooit lukken, een vrouw ziet er sneller uit dan een man dan andersom

Ik ga zo lekker uit.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

... laat maar ... 8)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

Arike schreef:
Trina schreef:...een vrouw ziet er sneller uit dan een man ...
...ik hoef er niet zo nodig snel uit te zien... :wink:

nee, hier reageer ik maar niet op...

Trina schreef: Ik ga zo lekker uit.
ja en....? :-?

zou ik als i kjou was ook eens doen, ipv zoveel op dat forum rond te hangen, neem een baan of zo...
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Trina schreef: zou ik als i kjou was ook eens doen, ipv zoveel op dat forum rond te hangen, neem een baan of zo...
eensgelijk, kan nu de deur dicht ? het tocht namelijk een beetje of is dat die storm die je veroorzaakt hier ?

offtopic

Je komt hier binnen, fijn maar wat ik zie is dat je alleen maar ageert op een manier waar zelfs de bootwerkers geen brood van lusten en waarom ? zit je wat dwars ofzo ? je roept dat je een v->m T* bent, dat is fijn want die zien we zelden hier (welkom ook). of ben je een oude bekende onder een andere naam ? vanwaar die burka trouwens ?

wat een vragen he :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Trina
ff weer wat posten

Bericht door Trina »

mireille schreef:
Trina schreef: zou ik als i kjou was ook eens doen, ipv zoveel op dat forum rond te hangen, neem een baan of zo...

eensgelijk, kan nu de deur dicht ? het tocht namelijk een beetje of is dat die storm die je veroorzaakt hier ?

Ik denk dat je je benen wat dichter bij elkaar moet houden, over bootwerkers gesproken, gezien je foto's, was dat een carnavalsfoto of zo? of is het gewoon een grap?

offtopic

Je komt hier binnen, fijn maar wat ik zie is dat je alleen maar ageert op een manier waar zelfs de bootwerkers geen brood van lusten

- Geil je op bootwerkers of zo? of ben je ook al allergisch om te werken?

en waarom ? zit je wat dwars ofzo ?

nee niet echt, ik reageer gewoon omdat ik de dingen zie zoals ik ze zie en blijkbaar willen jullie alleen reacties lezen die jullie interessant vinden of jullie aanstaan, zo kanik ook een forum leiden, die gelijksgezindheid klopt niet, is niet gezond, er moet afwisseling zijn en er zijn zoveel verschillende mensen en meningen dat moet toch mogelijk zijn?

je roept dat je een v->m T* bent, dat is fijn want die zien we zelden hier

- vind je het gek, als ze allemaal zo onheus bejegend worden zoals ik...

(welkom ook). of ben je een oude bekende onder een andere naam ?

- nee ik ben nieuw

vanwaar die burka trouwens ?

- mag ik toch zelf weten ? ik bedoel het zorgt er in ieder geval voor dat een hoop lelijkew vrouwen niet zichtbaar zijn,

dat moet toch ook kunnen?

Ik wil ze wel gratis verdelen hier? Ik vrees alleen dat ik er te kort kom...

wat een vragen he :)
nounou
Plaats reactie