Oh leuk, jazz? Pee Doo Woo Pie Pooh enz?mina schreef: ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?
Bekrompen burgertrut
burgertrut ...eindelijk wordt je beleefd
Ik zeg het je: voor jou is het nog niet te laat!
Moderator: Moderators
Oh leuk, jazz? Pee Doo Woo Pie Pooh enz?mina schreef: ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?
Bekrompen burgertrut
Mens je spoort niet he? der zit een hele dradenbos los!!!mina schreef:Oh leuk, jazz? Pee Doo Woo Pie Pooh enz?mina schreef: ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?
Bekrompen burgertrut
burgertrut ...eindelijk wordt je beleefd
Ik zeg het je: voor jou is het nog niet te laat!
Over archief gesproken ik heb hier diverse keren gepost o.a. dat ik iemands recht zal verdedigen betreffende zijn/haar vrijheid om zich te uiten, zolang het respect blijft voor de ander.
adriana schreef:
Trina,
onder welke steen ben jij vandaan gekropen, zoals je hier schrijft lijkt het dat je nog nooit eerder van wat hier de afgelopen jaren gepost is, gelezen hebt.
Ik kan je aanraden om eens wat in het archief hier te duiken en dan met degelijke argumenten te komen, een gefundeerde discussie over TS en wat er mee temaken heeft is zinvol, de rest is gebakken lucht.
Of ben je hier alleen om te boel op stelten te zetten, in dat geval voorspel ik je een korte aftocht.
Adriana
Je non verbale agressie wekt ergenis bij me op. Ik mag zelf weten wat ik vind, en ik mag de argumenten opnoemen waarvan i kdenk dat ze goed zijn..........
je mag het daar niet mee eens zijn, maar je hoeft me niet op zo'n passief-agressieve manier te benaderen.
Voe lje je aangesproken of zo?